Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Sitronmelis skrev:

Stakkars de "ordinære" folka som skal være med på PH, som må hanskes med så mange kvalme mennesker, aka tidligere deltakere i sin sesong.

Enig. Lurer på om Isabel kommer til å kalle noen for "jævla fitte" hvis de våger å stille seg bak Pierre? :roll: Vedder på de to blir et par.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier «gjett om jeg fikk sjokk da jeg så eksen min komme inn i rommet» hvem prøver hun og lure? Disse to er jo sammen igjen og gjør et dårlig forsøk på og «prøve» og skjule det. Tenk så dramatisk, to ekser på PH! Hun (de) prøver og bygge opp drama og PR rundt dem som de eksene de (ikke) er for og sanke stemmer, no doubt. Hun lager videoblogg i Dubai mens Pierre sikkert gjemmer seg på do 😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror hun at hun lurer?

Det er ikke så lett å narre verden samtidig som alt skal dokumenteres på sosiale medier.

Håper TV3 er våkne i timen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Breakeven skrev:

Hun sier «gjett om jeg fikk sjokk da jeg så eksen min komme inn i rommet» hvem prøver hun og lure? Disse to er jo sammen igjen og gjør et dårlig forsøk på og «prøve» og skjule det. Tenk så dramatisk, to ekser på PH! Hun (de) prøver og bygge opp drama og PR rundt dem som de eksene de (ikke) er for og sanke stemmer, no doubt. Hun lager videoblogg i Dubai mens Pierre sikkert gjemmer seg på do 😂

Vet. Blir faktisk provosert jeg. Herregud, kan de ikke heller bare innrømme det? Alle vet det jo uansett 🙄

Klarte ikke å dy meg og måtte skrive en kommentar på bloggen "kan du ikke bare innrømme du er sammen med Pierre igjen? Folk er ikke dumme og vet du er i Dubai med Pierre"

Kommentaren blir neppe godkjent 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man legger ikke ut en snap som viser at man får frokost på sengen hvor det har sovet to - hvis det ikke er for å hinte om noe. Hun er litt morsom, da 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter PH kommer nok overskriften "Fant tilbake til kjærligheten på hotellet" eller noe lignende for å annonsere at de er sammen "igjen". 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de bevisst legger ut hint for at at vi skal spekulere. Disse to er ekstremt pr kåte og gjør ALT for å være i rampelyset. Så typisk av de å holde på sånn. De blir nok "sammen" igjen på PH . Først later de som de er skikkelig sjokkerte over å se hverandre, så er det dårlig stemning, men etterhvert så kommer følelsene tilbake, så er de "sammen" igjen. Blærk!!

Nå som de skal være med på en ny sesong av Paradis Hotel  (tipper de spratt champagnen, hoppet opp og ned, ga hverandre high fives osv etter Tv3 ringte). vil de få MASSE pr og oppmerksomhet frem over. Irriterer meg grenseløst. :kjefte:

Takk skal dere faen meg ha Tv3!! :dry:

 

 

Innlegget er ryddet for hets.

Endret av Papirfly
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, smalls skrev:

En ting til, Jeg kommer IKKE til å se på. Nekter å bruke tiden på å glo på disse to fjollene 

Du er ikke alene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at vi skal stemme på hvem som skal inn i PH? 

IKKE STEM PÅ ISABEL OG PIERRE!! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, jentefranorge skrev:

Er det slik at vi skal stemme på hvem som skal inn i PH? 

IKKE STEM PÅ ISABEL OG PIERRE!! 

Det hjelper ikke det når alle fjortisene stemmer dem inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, jentefranorge skrev:

Er det slik at vi skal stemme på hvem som skal inn i PH? 

IKKE STEM PÅ ISABEL OG PIERRE!! 

Nei, vi skal kun stemme på de to som sjekker inn første uken. Ellers er alle på listen med 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Nei, vi skal kun stemme på de to som sjekker inn første uken. Ellers er alle på listen med 🙄

Sitat fra Tv3.no 

"Stem frem din favorittdeltaker

Nå kan DU bestemme! Trykk på den du ønsker skal sjekke inn og avgi din stemme. Den gutten og jenta som får flest stemmer sjekker direkte inn på Paradise Hotel i premiereuka av sesong 10.

Du kan stemme én gang per dag, og avstemmingen avsluttes på julaften, 24. desember kl. 23:59.  
Dagens dato: 02.12."

Står ingenting om at alle sjekker inn...? Noe jeg har oversett? Står det en annen plass på TV 3 sine sider? :klo:

 

Endret av Ryuk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ryuk skrev:

Sitat fra Tv3.no 

"Stem frem din favorittdeltaker

Nå kan DU bestemme! Trykk på den du ønsker skal sjekke inn og avgi din stemme. Den gutten og jenta som får flest stemmer sjekker direkte inn på Paradise Hotel i premiereuka av sesong 10.

Du kan stemme én gang per dag, og avstemmingen avsluttes på julaften, 24. desember kl. 23:59.  
Dagens dato: 02.12."

Står ingenting om at alle sjekker inn...? Noe jeg har oversett? Står det en annen plass på TV 3 sine sider? :klo:

 

Går helt i surr her. Trodde alle skulle sjekke inn? Mener å ha lest det på Tv2 sine sider :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, smashyy skrev:

Nei, Isabel og Pierre er ikke sammen.

Dem snakket sist i sommer med hverandre, og det var da de pulte.

Sist de snakket sammen var i sommer? Det er hvertfall surr.. Merkelig at Isabel la ut en screenshot (husker ikke av hva) på Snapchat for maks 2 uker siden og ved en "feil" (ganske åpenlyst for at folk skal fortsette å spekulere) dunket det inn en snap fra pierre.. Hun valgte riktignok selvsagt å slette den snappen etter en stund.. etter lang nok tid til at folk hadde lagt merke til det😉 

 

En annen ting, så LYSER det av hele jenta at hun er i Dubai med han. Like tøff i tryne som når de var sammen, så er ikke annet å si enn at de er giftig for hverandre! 

Ting nr 3 så FATTER jeg ikke at de klarer å rote og grise så innmari! Voksne folk my ass.. Heller to forvokste unger! Er jo grusomt å se..hvordan kan de trives?! Er jo direkte ekkelt! (Ref snap)

Endret av Endelige
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
6 timer siden, LeilaS skrev:

Går helt i surr her. Trodde alle skulle sjekke inn? Mener å ha lest det på Tv2 sine sider :klo:

Hvis det blir sånn som på den svenske versjonen, så er det to som sjekker inn fra starten av, og så må de resterende bo på et annet hotell hvor de må kjempe seg inn til paradise hotel. (Konkurranser ect) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...