Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Endelige skrev:

 

En annen ting: Når har hun plutselig begynt å ta hensyn til at søskenbarnet ikke vil bli filmet? Hun har jo filmet familiemedlemmer osv tidligere uten form for hensyn eller filter. Om hun ikke juger om hvem hun er med, så er det jo håp og fremskritt for frøkna👏🤓

Kanskje hun er der alene? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, LeilaS skrev:

Kanskje hun er der alene? 🙊

Oi. Da synes jeg synd på henne hvis det er sant. Matsnappene tyder på at det er to personer, så jeg tror ikke hun er alene i storbyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LeilaS skrev:

Kanskje hun er der alene? 🙊

Tror jeg faktisk ikke hun tørr. Stor i ord, liten på jord. Og på snap ser det ut til at det er en person som filmer, for tror ikke hun er jordnær nok til å spørre en tilfeldig om han kan filme boomerang av henne mens hun røyker shisha😆😂

Edit: "jordnær nok" i mangel på bedre beskrivelse.. Kanskje modig nok?!

Endret av Endelige
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, orfeus skrev:

Oi. Da synes jeg synd på henne hvis det er sant. Matsnappene tyder på at det er to personer, så jeg tror ikke hun er alene i storbyen.

Ok, men altså, hvis det er Pierre, så hvorfor ikke bare si det da?! Hvor lenge har de tenkt å holde dette skjult? Arg, de irriterer meg så! :bond:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
36 minutter siden, orfeus skrev:

Først sa hun at hun skulle reise med søskenbarnet, plutselig er det hemmelig hvem hun reiser sammen med. Det henger ikke på greip. 

Det er jo bekreftet at det er Pierre. Han er ikke så smart med snapchat. Tre feil på to dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, TomineB skrev:

Det er jo bekreftet at det er Pierre. Han er ikke så smart med snapchat. Tre feil på to dager

Ops 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, TomineB skrev:

Det er jo bekreftet at det er Pierre. Han er ikke så smart med snapchat. Tre feil på to dager

Seriøst? Så fortsetter hun å nekte? For et nek.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, TomineB skrev:

Det er jo bekreftet at det er Pierre. Han er ikke så smart med snapchat. Tre feil på to dager

Han jobber i så fall hardt for å motbevise; legger ut snapper fra mammas hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 minutter siden, orfeus skrev:

Han jobber i så fall hardt for å motbevise; legger ut snapper fra mammas hus. 

Som er fra kamerarull 4 uker gamle😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en gutt og en jente skal få komme tilbake.  Jeg DAUER om det er Isabel og Pierre!! :daane: Da boikotter jeg hele Paradise Hotel. Isabel var ufyselig i sin sesong og har ikke blitt noe bedre akkurat. 

Endret av Snuppah00
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, TomineB skrev:

Det er jo bekreftet at det er Pierre. Han er ikke så smart med snapchat. Tre feil på to dager

Hva la han ut som var avslørende?:popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke, hun har lagt ut video og i overskriften står det at hun sjekker inn på Paradise Hotel, og link til og stemme på henne. Men da er hun jo ikke bekreftet enda om det fortsatt er avstemning? Er jo ikke sikkert hun blir valgt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Breakeven skrev:

Jeg skjønner ikke, hun har lagt ut video og i overskriften står det at hun sjekker inn på Paradise Hotel, og link til og stemme på henne. Men da er hun jo ikke bekreftet enda om det fortsatt er avstemning? Er jo ikke sikkert hun blir valgt. 

Jeg gjetter på at alle man kan stemme på titter innom, så tar de avsløringen på hvem som får bli med videre mens de er inne på hotellet. 

Og derfor kan hun skrive at hun er med på årets PH. For selv om hun ikke sjekker inn, men bare er innom, så er det noe å lage store overskrifter av for henne... 

Endret av Ryuk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TomineB skrev:

Han har ikke slått av sporing på snapp

Han har sikkert slått av sporingen igjen 😂 fant han ikke på kartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...