Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

På comfort sone surgery sin Instagram har de selv lagt ut at det lages en dokumentar i Norge angående nordmenn som reiser til Tyrkia for å operere seg. Og at deres klinikk ble valgt som den beste til dokumentaren.. jaja blir spennende å se da. 

 

Jeg hadde uansett aldri turt å dra til Tyrkia for å operere ræva mi større 😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, ingeniørfrue said:

På comfort sone surgery sin Instagram har de selv lagt ut at det lages en dokumentar i Norge angående nordmenn som reiser til Tyrkia for å operere seg. Og at deres klinikk ble valgt som den beste til dokumentaren.. jaja blir spennende å se da. 

 

Jeg hadde uansett aldri turt å dra til Tyrkia for å operere ræva mi større 😳

Comfort zone surgery virker ikke noe særlig bra. Men Tyrkia generelt har ekstremt gode kirurger og ligger langt foran Norge i plastisk kirurgi. Feks. Brazilianbutlift gjør de ikke i Norge, men er veldig vanlig i land so Tyrkia. Samme med neseoperasjon. Land der befolkningen har naturlige store neser - gjør mye mer nese operasjoner og kirurgene er veldig flinke. F.eks i utlandet har de kirurger som spesialiserer seg bare på nese og ansiktet, som gjør kanskje 5-10 operasjoner daglig. I Norge gjør en kirug kanskje 100 nesen operasjoner i året....De anbefaler å operere nesen i Tyrkia, Iran, Korea osv... Jeg kjenner to som har operert nesen i Norge, og resultatene er som så - begge sksl nå dra til utlandet for ny operasjon. Er ikke mange nok som opererer nesen i Norge, og da blir ikke kirugenene eksperter på det :) Poenget er hvertfal at Tyrkia er et bra land å opererer seg i, men man bare finne en bra klinikk - som forsåvidt gjelder hele verden. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2017 den 16.14, Rosalie skrev:

Herregud. 

I Dubai kler man seg sømmelig. Dvs ikke ettersittende, ermeløst, ikke vise kløft, helst ikke knær. Og helst dekk til håret. Kvinnen går alltid litt bak mannen, og kvinne og mann berører hverandre ikke offentlig. Med mindre man har lyst på noen dager i fengsel, med påfølgende eskorte av politiet til direktefly hjem og livstidsutvisning.

Herregud, hva slags tull er dette? Har du vært i Dubai? Jumeira beach? ALLE går kledd i bikini, og jeg som muslimsk jente gikk kledd i shorts både på strand, shopping og ute på ørken-safari!! og kommer til å legge ved bilde (klippet ut ansikt) om du PRØVER deg på å si meg i mot!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, nyjenta skrev:

Herregud, hva slags tull er dette? Har du vært i Dubai? Jumeira beach? ALLE går kledd i bikini, og jeg som muslimsk jente gikk kledd i shorts både på strand, shopping og ute på ørken-safari!! og kommer til å legge ved bilde (klippet ut ansikt) om du PRØVER deg på å si meg i mot!!!

Jeg og mannen har vært i Dubai flere ganger og jeg kler meg alltid med respekt. Dvs en tynn, fin lang kjole og et fint, tynt sjal over hodet. Har aldri fått rare blikk av den grunn, heller tvert imot

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nyjenta skrev:

Herregud, hva slags tull er dette? Har du vært i Dubai? Jumeira beach? ALLE går kledd i bikini, og jeg som muslimsk jente gikk kledd i shorts både på strand, shopping og ute på ørken-safari!! og kommer til å legge ved bilde (klippet ut ansikt) om du PRØVER deg på å si meg i mot!!!

Så hissig da 🙊

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen: En stor beslutning er tatt.

Hun skal ikke lenger ha åpen snapchatkonto fordi hun får så mange ekle dick pics. Forstår godt at hun stenger den, men altså, dette kan på ingen måte karakteriseres som en stor beslutning.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, orfeus skrev:

Auda, sjekk snapfilteret litt nøyere før du legger ut, Isabel. Er ikke de ørene bæsj?

Hva la hun ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Auda, sjekk snapfilteret litt nøyere før du legger ut, Isabel. Er ikke de ørene bæsj?

Haha, tror det skal forestille bæsj ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, orfeus said:

Auda, sjekk snapfilteret litt nøyere før du legger ut, Isabel. Er ikke de ørene bæsj?

Tror nok hun vet hva den emojien skal forestille :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, TomineB skrev:

Hvem er det Isabel kaller løgner? Noen som har trykt seg inn? 

Hun er opprørt fordi Bloggomtoppbloggere har ymtet om at Isabel har skrevet i sitt eget kommentarfelt. Det er skrevet kommentarer på norsk (?) fra en ip-adresse i Stockholm samtidig som Isabel var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, orfeus skrev:

Hun er opprørt fordi Bloggomtoppbloggere har ymtet om at Isabel har skrevet i sitt eget kommentarfelt. Det er skrevet kommentarer på norsk (?) fra en ip-adresse i Stockholm samtidig som Isabel var der.

fant det ut men takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må LE av det nye innlegget hennes der hun kritiserer Forbrukerombudet vedr "at de har overvåket henne i månedsvis" når det kommer til at merking av reklame/annonse innlegg er altfor dårlig. 

Videre skriver hun at hun føler hun må forklare hvorfor hun framover "kommer til å framstå som en vandrende reklame plakat, til tross for at hun ikke er det.." 

Kjære Isabel, våkn for faen meg opp. ER jo nettopp det du er! Vipper, negler, ALT ved deg er enten sponset eller samarbeid prdd. Du har solgt sjelen din til "djevelen", så værsågod - DET er "baksiden av medaljen." Du er et objekt.  Å merke innleggene som allerede består av utelukkende enten klær eller behandlinger som du mottar (altså ikke betaler en støyt for) er vel ikke SÅ mye merjobb? Tar deg nøyaktig 2 sekunder ekstra. Det kan du vel skrive av på de skyhøye månedslønningene du boltrer deg i. Da bør det vel være verdt det? Sånn overfladisk sett. Er jo drømmejobben din. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun føyer seg fint inn i rekken av bloggere som ikke vil følge loven og vise at det er reklame de lever av. Fjollete.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi i flere år måttet lese innlegg etter inlegg om hvordan blogg er en ekte jobb, noe jeg for all del ikke er uenig med. men tydeligvis kun når det passer dem! Når du starter en bedrift SKAL du kunne lovverket rundt det, synes du det er for “stress”, ansett noen til å lære deg og/eller se over alle inlegg før det legges ut

Du hører ikke restaurant eiere som blir straffet for å ikke ha godkjent kjøkken si “åhhh men det er så stress, jeg forstår ikke”.

Ja de kan klage på at det er for strengt etc.. men det er en debatt du tar, mens du likevell følger lover og regler.

Endret av AneKS
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...