Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Milio skrev:

Nok et bilde hvor hun må løfte opp rumpa. :klo: Jeg ser ingen grunn til å løfte rumpa med hendene, med mindre du mener at den henger. Tok ikke lang tid akkurat. Nok om det. 

På bloggen skriver Isabel:

"Jeg beklager, men jeg tvinger ikke meg selv ut i et tempel eller i en monkey forrest for å gjøre dere tilfreds. Det er ikke slik det fungerer. Har dere så utrolig lyst til å se andre aspekter ved Bali eller Dubai som dere ikke får se her på bloggen, anbefaler jeg dere å booke flybilletter og dra hit selv. Enten det, eller en enklere løsning: google it."

Altså, det første som slår meg er at hun ikke har forstått greia med sponsede ferieturer. Hun skal jo prøve å få andre til å reise til stedene hun drar til. Når leserne ber om å få se mer av kulturen, minneverdige steder, restauranter osv, så er det rimelig dumt å si fuck you, stikk selv hvis du har så lyst. Reisebyrået får jo null igjen for å sende IR på gratise ferier om leserne ikke får lyst til å dra. Hvem er det egentlig som får lyst til å dra til Bali når det eneste man får vist frem er 1000 rumpeselfies, billige bikinier fra Nelly, en overpriset suite, rølpefyll i jacuzzi, x-antall fat med frukt, rot på gulvet, baksnakking i taxi, kjefting på snapchat og videoer av å rølpe og spise bacon i hotellrestauranten (spesielt når de er fyllesyke og spytter maten på fatet igjen)? Det høres jo ut som hvilken som helst langhelg på Ayia Napa. Det er helt utrolig at hun ikke ønsker å se områdene hun besøker. Hva skiller egentlig denne ferien fra hennes 6 uker på Rhodos i sommer? Svært lite. Ufattelig dårlig reklame.

For å ikke glemme seansen på snapchat hvor hun sier hun ikke er interessert i å dra til noe 'Fittetempel' mens hun er i Bali. Altså.... som hun så ofte selv sier; JEG ORKER IKKE

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Milio skrev:

Nok et bilde hvor hun må løfte opp rumpa. :klo: Jeg ser ingen grunn til å løfte rumpa med hendene, med mindre du mener at den henger. Tok ikke lang tid akkurat. Nok om det. 

På bloggen skriver Isabel:

"Jeg beklager, men jeg tvinger ikke meg selv ut i et tempel eller i en monkey forrest for å gjøre dere tilfreds. Det er ikke slik det fungerer. Har dere så utrolig lyst til å se andre aspekter ved Bali eller Dubai som dere ikke får se her på bloggen, anbefaler jeg dere å booke flybilletter og dra hit selv. Enten det, eller en enklere løsning: google it."

Altså, det første som slår meg er at hun ikke har forstått greia med sponsede ferieturer. Hun skal jo prøve å få andre til å reise til stedene hun drar til. Når leserne ber om å få se mer av kulturen, minneverdige steder, restauranter osv, så er det rimelig dumt å si fuck you, stikk selv hvis du har så lyst. Reisebyrået får jo null igjen for å sende IR på gratise ferier om leserne ikke får lyst til å dra. Hvem er det egentlig som får lyst til å dra til Bali når det eneste man får vist frem er 1000 rumpeselfies, billige bikinier fra Nelly, en overpriset suite, rølpefyll i jacuzzi, x-antall fat med frukt, rot på gulvet, baksnakking i taxi, kjefting på snapchat og videoer av å rølpe og spise bacon i hotellrestauranten (spesielt når de er fyllesyke og spytter maten på fatet igjen)? Det høres jo ut som hvilken som helst langhelg på Ayia Napa. Det er helt utrolig at hun ikke ønsker å se områdene hun besøker. Hva skiller egentlig denne ferien fra hennes 6 uker på Rhodos i sommer? Svært lite. Ufattelig dårlig reklame.

Huff, for helt fnatt over hvor frekt hun snakker til leserne sine! :bond: glemmer hun at det er takket være leserne hun faktisk kan leve det jævlig overfladiske livet? Jeg kommer til å godte meg den dagen hun ikke kan leve av bloggen lengere :) Send henne ned til Afrika i 2 uker. Det har hun bare godt av.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, BelAir skrev:

For å ikke glemme seansen på snapchat hvor hun sier hun ikke er interessert i å dra til noe 'Fittetempel' mens hun er i Bali. Altså.... som hun så ofte selv sier; JEG ORKER IKKE

For et usmakelig kvinnfolk. Hvis hun ønsker å bli behandlet med respekt, får hun jammen meg begynne å opptre respektabelt også

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Isabel er utrolig bortskjemt. Denne livstilen hennes har gått helt til hodet på henne og hun fryktelig høy på seg selv  

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel har lagt ut en Vlogg hvor hun i slow motion går opp fra vannet i stringtruse. Jeg fant akkurat denne biten interessant. Aldri lagt merke til at innlegg flytter på seg før. 

Fjernet. Får ikke laget Imgur.

 

 

Endret av Milio
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.7.2017 den 7.40, ashanti skrev:

Det finnes mange damer med stor rumpe og slank kropp. (Naturlig ja). Mange somaliske damer har det f eks. Eller latinske damer. Men her i Norge er det ikke så vanlig nei. 

Jeg tror vel at hun får god respons fra mannfolka på den rumpen sin, så vi kan jo mene hva vi vil egentlig :( Hadde menn flest tenkt at det var turn off med opererte damer hadde det vel ikke flommet over av dem overalt (instagram osv). Ser jo mannfolka sikle på Sophie Elise også, til tross for at hun beklageligvis har operert seg til en kvinnelig utgave av Michael Jackson. 

Hva har andres utseende med deg og dere å gjøre? Hvordan ser du ut da? Hvem gidder å sitte på et forum å kommentere rumpa til Isabel Raad? Har hun bedt om din kommentar eller? Folk på kg må ha lite å gjøre ass. 
Hva med å kommentere egenskapene til folk i stedet for å være så innmari slibrige? 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milio skrev:

Isabel har lagt ut en Vlogg hvor hun i slow motion går opp fra vannet i stringtruse. Jeg fant akkurat denne biten interessant. Aldri lagt merke til at innlegg flytter på seg før. 

IMG_4079.PNG

IMG_4078.PNG

Hvem i all verden som får noen til å filme ræva si mens man går opp av vannet? Så utrolig kleint :sprettoy: vi har alle fått med oss hvordan den ser ut 🙊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 21.24, fuglekvitter__ skrev:

Hva har andres utseende med deg og dere å gjøre? Hvordan ser du ut da? Hvem gidder å sitte på et forum å kommentere rumpa til Isabel Raad? Har hun bedt om din kommentar eller? Folk på kg må ha lite å gjøre ass. 
Hva med å kommentere egenskapene til folk i stedet for å være så innmari slibrige? 

 

Endret av BelAir
Fjernet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, fuglekvitter__ skrev:
16 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Hva har andres utseende med deg og dere å gjøre? Hvordan ser du ut da? Hvem gidder å sitte på et forum å kommentere rumpa til Isabel Raad? Har hun bedt om din kommentar eller? Folk på kg må ha lite å gjøre ass. 
Hva med å kommentere egenskapene til folk i stedet for å være så innmari slibrige? 

 

Hva med å kommentere egenskapene til Kylie Jenner enn å si hun ligner på Michael Jackson? Du er jo aktiv på rampelyset selv, så rart du kritiserer andre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg ikke bryter forumreglene:

Se hva som skjer rundt 8 min ut i videoen, når IR går i slow motion opp fra vannet. Minner meg om når rumpa til Nicki Minaj skled til siden under en konsert for noen år siden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, Milio said:

Så jeg ikke bryter forumreglene:

*video*

Se hva som skjer rundt 8 min ut i videoen, når IR går i slow motion opp fra vannet. Minner meg om når rumpa til Nicki Minaj skled til siden under en konsert for noen år siden. 

En video hun har laget av seg selv for å hylle... seg selv :fnise:? Hysterisk festlig med klippene i slow motion :laugh: 

Men ja, man ser jo faktisk hvor på rompa implantatene er når hun går. 

Endret av Superblomst
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen hun tar ut implantatene fordi stor rumpe ikke lenger er "inn", blir ikke da rumpa veldig slapp? Huden må da ha strukket seg for å få plass til alt under der, vil det ikke se ut som en tom ballong når hun tar de ut? :sjokkbla:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutes ago, Helhvete said:

Den dagen hun tar ut implantatene fordi stor rumpe ikke lenger er "inn", blir ikke da rumpa veldig slapp? Huden må da ha strukket seg for å få plass til alt under der, vil det ikke se ut som en tom ballong når hun tar de ut? :sjokkbla:

Tipper de fjerner overflødig hud i samme slengen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Helhvete skrev:

Den dagen hun tar ut implantatene fordi stor rumpe ikke lenger er "inn", blir ikke da rumpa veldig slapp? Huden må da ha strukket seg for å få plass til alt under der, vil det ikke se ut som en tom ballong når hun tar de ut? :sjokkbla:

Kjenner ikke til hvordan de legger slike puter i forhold til musklene. Ved silikon i puppene kan man jo legge implantatene under brystmuskelen. Da skal de ikke stikke ut slik som de gjør i rumpa, men igjen så er rumpa i konstant bevegelse. Men når jeg ser på den videoen og ser hvor mye bevegelse det er i implantatene, så tenker jeg på denne: 

https://m.youtube.com/watch?v=uBuLBMX4xd4

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Milio skrev:

Kjenner ikke til hvordan de legger slike puter i forhold til musklene. Ved silikon i puppene kan man jo legge implantatene under brystmuskelen. Da skal de ikke stikke ut slik som de gjør i rumpa, men igjen så er rumpa i konstant bevegelse. Men når jeg ser på den videoen og ser hvor mye bevegelse det er i implantatene, så tenker jeg på denne: 

https://m.youtube.com/watch?v=uBuLBMX4xd4

 

Oi :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumpen var nå grei den, men DE leppene :o ser helt forferdelig ut, ser ut som en and fra siden. Og helt sykt som hun banner!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Milio skrev:

Så jeg ikke bryter forumreglene:

Se hva som skjer rundt 8 min ut i videoen, når IR går i slow motion opp fra vannet. Minner meg om når rumpa til Nicki Minaj skled til siden under en konsert for noen år siden. 

Herregud så mye sminke hun bruker. Hun kommer til å ødelegge huden sin og i tillegg sliter hun med å komme utav shortsen.

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...