Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Huff la til frk. Raad på snap, men det ble rett og slett for meget for ei gammal kjerring som meg. Makan til selvdigging og sutring over alle andre. Nei takk. Bloggen har jeg aldri hatt gidde til å besøke. At den dama fenger noen som helst er beyond me.

Bloggen er bare tom og kjedelig uansett. Hun lever av clickbaits og drama. Eneste grunnen til at folk gidder å klikke seg inn på bloggen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Honey Dew skrev:

Altså, når hun bruker lillesøsteren til å vise hvor snill hun selv er, blir jeg stum. Nesten...

Rett og slett kvalmt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB Dere må ikke finne på å kjøpe reise fra det reiseselskapet hun er "ambassadør" for. 

De er i gråsonen for hva som er tillatt og de er ikke registrert hos Reisegarantifondet, noe alle reisearrangører er lovpålagt å være. Kjøper du reise derfra og noe skjer - har du mest sannsynlig ikke rett på hjelp. Kanskje om du selv har et hyggelig forsikringsselskap, men de kan også være uvillige til å hjelpe dersom arrangøren ikke har innfridd sine forpliktelser.

Dersom de ordner opp i forholdene skal jeg si fra her. Har en dialog gående med de rette instanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, orfeus said:

NB Dere må ikke finne på å kjøpe reise fra det reiseselskapet hun er "ambassadør" for. 

De er i gråsonen for hva som er tillatt og de er ikke registrert hos Reisegarantifondet, noe alle reisearrangører er lovpålagt å være. Kjøper du reise derfra og noe skjer - har du mest sannsynlig ikke rett på hjelp. Kanskje om du selv har et hyggelig forsikringsselskap, men de kan også være uvillige til å hjelpe dersom arrangøren ikke har innfridd sine forpliktelser.

Dersom de ordner opp i forholdene skal jeg si fra her. Har en dialog gående med de rette instanser.

Noe sier meg at alt de gjør er å ta betalt for å finne "billigere" reiser (evt. restbilletter), slik at de bak siden kan tjene et par tusen ekstra. Sånn med tanke på at hun drar allerede 4. oktober. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Helhvete skrev:

Noe sier meg at alt de gjør er å ta betalt for å finne "billigere" reiser (evt. restbilletter), slik at de bak siden kan tjene et par tusen ekstra. Sånn med tanke på at hun drar allerede 4. oktober. 

Du har helt sikkert rett, det er nok bare noen luringer som er ute etter å tjene penger på noe man kan gjøre selv. Forsikringsmessig er det tryggest å kjøpe billettene selv og bruke kredittkort. Og selvsagt ha en god reiseforsikring hvis man ikke har det via kredittkortselskapet. 

Alternativt bruker man en reiseoperatør som er medlem i RGF. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, orfeus skrev:

Du har helt sikkert rett, det er nok bare noen luringer som er ute etter å tjene penger på noe man kan gjøre selv. Forsikringsmessig er det tryggest å kjøpe billettene selv og bruke kredittkort. Og selvsagt ha en god reiseforsikring hvis man ikke har det via kredittkortselskapet. 

Alternativt bruker man en reiseoperatør som er medlem i RGF. 

Lurer på hvor mange ungdommer som vil hoppe på den reklamen der. Håper at de tenker seg om både en og flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, orfeus skrev:

NB Dere må ikke finne på å kjøpe reise fra det reiseselskapet hun er "ambassadør" for. 

De er i gråsonen for hva som er tillatt og de er ikke registrert hos Reisegarantifondet, noe alle reisearrangører er lovpålagt å være. Kjøper du reise derfra og noe skjer - har du mest sannsynlig ikke rett på hjelp. Kanskje om du selv har et hyggelig forsikringsselskap, men de kan også være uvillige til å hjelpe dersom arrangøren ikke har innfridd sine forpliktelser.

Dersom de ordner opp i forholdene skal jeg si fra her. Har en dialog gående med de rette instanser.

Jeg sendte inn et spørsmål om firmaet var medlem av Reisegarantifondet, men den er ikke blitt godkjent.. 😕 Det sier jo nok om hvor hun står for å si det slik.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg sendte inn et spørsmål om firmaet var medlem av Reisegarantifondet, men den er ikke blitt godkjent.. 😕 Det sier jo nok om hvor hun står for å si det slik.. 

Jeg har også sendt inn en kommentar hvor jeg sier hun bør opplyse om dette. Hun har mange unge lesere som kanskje ikke er klar over hvor viktig medlemsskap i reisegarantifondet kan vise seg å bli....  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Christy89 skrev:

2 plass på listen. Hva er det nå som skjer? 🙄

Svaret er kanskje et rumpebilde på Instagram? Det gir alltids mange klikk på blogglinken, bare spør eksperten SE 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, orfeus skrev:

Svaret er kanskje et rumpebilde på Instagram? Det gir alltids mange klikk på blogglinken, bare spør eksperten SE 😬

Oi, den ræva :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Christy89 skrev:

2 plass på listen. Hva er det nå som skjer? 🙄

Listen hos blogg no viser bare blogg no sine bloggere. Det er den store lista som gjelder blogglisten.no, der ligger hun på 4.plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 12.57, orfeus skrev:

Svaret er kanskje et rumpebilde på Instagram? Det gir alltids mange klikk på blogglinken, bare spør eksperten SE 😬

WTF, har de satt implantatene inn feil vei?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Liima skrev:



IKEA antrekket hennes! Og hun forstår ikke hvorfor folk reagerer og glor. 

img_1746-1517893-9-1506446356452.jpg

Du må jo huske på at Kim K går sånn. Kan Kim K kan Isabel 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...