Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har hun lagt ut bilde av VG-saken om at PH-Mayoo er siktet i grov narkotikasak, og skrevet "Karma is a bitch". På mystory. De to kommer tydeligvis ikke bra overens. Jeg så også at Mayoo kommenterte støttende på noen av Ariel sine bilder da det var drama mot Isabel, så tydelig at det er ondt blod der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ssophie skrev:

Nå har hun lagt ut bilde av VG-saken om at PH-Mayoo er siktet i grov narkotikasak, og skrevet "Karma is a bitch". På mystory. De to kommer tydeligvis ikke bra overens. Jeg så også at Mayoo kommenterte støttende på noen av Ariel sine bilder da det var drama mot Isabel, så tydelig at det er ondt blod der.

Uansett om hun har noe imot Mayoo, så synes jeg det er veldig barnslig å skrive "karma is a bitch" og hva mener hun med det egentlig? Har ikke fått med meg hun har hatt noe imot han. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kattehviskeren skrev:

Seriøst, kan hun tjene 200K i måneden på den drittbloggen? Jeg blir helt desillusjonert. Det er så sykt urettferdig at hun skal tjene så mye penger på noe så elendig, men ingenting er rettferdig når det kommer til penger, åpenbart. 

Ja akkurat det jeg også mener. Hvordan kan side2 støtte opp om en så usaklig blogg som hennes er. Jeg har ikke vært inne på den på flere måneder. Får nok med å følge henne på snap, og å se hva andre skriver fra bloggen. 

 

Leserne hennes blir eldre, og mister interessen for all dritten hun skriver. Da blir hun å slite. Hvordan skal hun klare å få seg en normal jobb, når blogglivet er over. Kan ikke tenke meg til at noen vil ansette henne, etter alt av oppgulp som har kommet fra henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ssophie skrev:

Nå har hun lagt ut bilde av VG-saken om at PH-Mayoo er siktet i grov narkotikasak, og skrevet "Karma is a bitch". På mystory. De to kommer tydeligvis ikke bra overens. Jeg så også at Mayoo kommenterte støttende på noen av Ariel sine bilder da det var drama mot Isabel, så tydelig at det er ondt blod der.

Fy f.. hun er så barnslig. Elsker å henge ut andre, og fremheve seg selv

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ssophie skrev:

Nå har hun lagt ut bilde av VG-saken om at PH-Mayoo er siktet i grov narkotikasak, og skrevet "Karma is a bitch". På mystory. De to kommer tydeligvis ikke bra overens. Jeg så også at Mayoo kommenterte støttende på noen av Ariel sine bilder da det var drama mot Isabel, så tydelig at det er ondt blod der.

Typisk Isabel, bitter for hver minste ting...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal hun under kniven igjen 😂

Har vel enda ikke fortalt hva hun gjorde under kniven sist 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Putti skrev:

Nå skal hun under kniven igjen 😂

Har vel enda ikke fortalt hva hun gjorde under kniven sist 😂

Hvorfor er dette så interessant? Hva hun faktisk gjør med kroppen er hennes business. Hva hun fronter på bloggen og oppfordrer til, er andres business.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Milio skrev:

Hvorfor er dette så interessant? Hva hun faktisk gjør med kroppen er hennes business. Hva hun fronter på bloggen og oppfordrer til, er andres business.

Ja,  men da burde hun heller holdt helt munn om det enn å bruke dette som clickbait hele tiden. Hun hadde jo sagt hun skulle fortelle hva hun hadde operert når hun kom hjem fra Istanbul, men hun har ikke sagt det. Bare kommet med clickbaits om at nå skal hun fortelle det, men ingenting skjer. Da skuffer hun mange som er nysgjerrige og vil vite det. Synes det er dårlig gjort jeg. Nå skal hun visst operere seg nok en gang. Lurer på hvor lenge hun skal holde på med clickbaits denne gangen. Hun må jo nesten gjøre det for å holde på lesere. Trist egentlig 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milio skrev:

Hvorfor er dette så interessant? Hva hun faktisk gjør med kroppen er hennes business. Hva hun fronter på bloggen og oppfordrer til, er andres business.

For hun legger ut innlegg som om at hun skal fortelle folk hva hun har gjort, og hva hun skal gjøre, for å lure folk til å gå inn og lese. 

Det jeg reagerer på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Ja,  men da burde hun heller holdt helt munn om det enn å bruke dette som clickbait hele tiden. Hun hadde jo sagt hun skulle fortelle hva hun hadde operert når hun kom hjem fra Istanbul, men hun har ikke sagt det. Bare kommet med clickbaits om at nå skal hun fortelle det, men ingenting skjer. Da skuffer hun mange som er nysgjerrige og vil vite det. Synes det er dårlig gjort jeg. Nå skal hun visst operere seg nok en gang. Lurer på hvor lenge hun skal holde på med clickbaits denne gangen. Hun må jo nesten gjøre det for å holde på lesere. Trist egentlig 

Helt enig med deg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

clickbaits på snapchat "SØSTEREN MIN FUCKING BLOTTLEGGER MEG PÅ NETT. Dette hadde jeg ALDRI forventet meg av henne. Jeg har skrevet om alt på bloggen med link og alt"

i virkeligheten; søsteren har skrevet 10 "dette visste du ikke om Isabel"-punkt. Unnskyld meg men herregud så jævla tragisk. :scorpis:

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, trachea skrev:

clickbaits på snapchat "SØSTEREN MIN FUCKING BLOTTLEGGER MEG PÅ NETT. Dette hadde jeg ALDRI forventet meg av henne. Jeg har skrevet om alt på bloggen med link og alt"

i virkeligheten; søsteren har skrevet 10 "dette visste du ikke om Isabel"-punkt. Unnskyld meg men herregud så jævla tragisk. :scorpis:

 

Seriøst? Herrejesus, snakk om å lage drama ut av ingenting. Her tror jo sikkert noen at søsteren har gjort noe ordentlig galt og dolket henne i ryggen, men den clickbaiten handlet kun om det?? :daane:

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, smalls skrev:

Seriøst? Herrejesus, snakk om å lage drama ut av ingenting. Her tror jo sikkert noen at det søsteren har gjort noe ordentlig galt og dolket henne i ryggen, men den clickbaiten handlet kun om det?? :daane:

Ja det er helt sykt, burde ikke vært lov å lure lesere med slike overskrifter :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, trachea skrev:

clickbaits på snapchat "SØSTEREN MIN FUCKING BLOTTLEGGER MEG PÅ NETT. Dette hadde jeg ALDRI forventet meg av henne. Jeg har skrevet om alt på bloggen med link og alt"

i virkeligheten; søsteren har skrevet 10 "dette visste du ikke om Isabel"-punkt. Unnskyld meg men herregud så jævla tragisk. :scorpis:

 

😂😂😂😂😂 

Er ikke annet å gjøre enn å le

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis leserene til Isabel fremdeles lar seg lure inn på bloggen etter så lang tid med tullete clickbaits, så er det vel på tide å ikke la seg provosere lenger.

La nå henne drive bloggen sin slik hun vil, for hun har da virkelig mange lesere... 20- 27000 ?

Jeg leser aldri den bloggen, men hun må jo ha en trofast lesergruppe. Og jeg biter ikke på at alle leserene bare har blitt lurt inn. Da hadde de vel "sett lyset" for måneder og år siden.

Konklusjonen må vel være at noen faktisk liker bloggen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg hva søsteren til Isabel, Jasmin Raad skrev i blogginnlegget kjære mamma? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggsøsteren til Isabel er så nyedlig. Håper hun ikke vil gjøre det samme som søsteren

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...