Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg bare spurte om hun var under Side2 og fikk lønn fra de. Ikke noe mer

Det er hun og jeg antar de betaler en del av lønna. Akkurat hvordan dette med reklamelenker er mot side2 vet jeg ikke. Jeg tror egentlig dette er noe bloggeren selv har ansvaret for, men samtidig må det vel være nøyaktig pga reklame at side2 har bloggere? :klo:

Uansett - hun blogger for Side2. 

Endret av Milio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittelen "Alt dramaet som skjedde på Rhodos" var faktisk ikke clickbait 🤔 Hun går kanskje ikke så veldig i dybden på hva som skjedde i sommer, men hun snakker til en viss grad om hva hun syntes var vanskelig der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fju skrev:

Tittelen "Alt dramaet som skjedde på Rhodos" var faktisk ikke clickbait 🤔 Hun går kanskje ikke så veldig i dybden på hva som skjedde i sommer, men hun snakker til en viss grad om hva hun syntes var vanskelig der.

Come on... vil vite mer😉😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fju skrev:

Tittelen "Alt dramaet som skjedde på Rhodos" var faktisk ikke clickbait 🤔 Hun går kanskje ikke så veldig i dybden på hva som skjedde i sommer, men hun snakker til en viss grad om hva hun syntes var vanskelig der.

Det var?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Milio skrev:

Det er hun og jeg antar de betaler en del av lønna. Akkurat hvordan dette med reklamelenker er mot side2 vet jeg ikke. Jeg tror egentlig dette er noe bloggeren selv har ansvaret for, men samtidig må det vel være nøyaktig pga reklame at side2 har bloggere? :klo:

Uansett - hun blogger for Side2. 

Ok :) Aner ikke hvordan dette fungerer, virker jo som hun legger ut rabattkoder fra Nelly hele tiden og linker til siden. Var så dum å klikke meg inn på lenken en gang men det var før jeg visste hun fikk penger for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Putti skrev:

Come on... vil vite mer😉😂

 

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Det var?

Så enkelt som at det viste seg at ei venninne ikke var ei venninne like vel, slang med leppa så fort Raad snudde ryggen og spredde usanne rykter. Så hun avsluttet vennskapet med denne venninnnen.

Hun og Pierre begynte med å ignorere hverandre, deretter krangle og til slutt sitte 5t på stranden for å lette hjerte, de hadde begge mye å si.

Ellers var at 7 uker fyll og sjalue kvinnfolk som ville "ta" Raad da kjærestene deres kikket på henne, viste seg å bli for mye for henne. Ingen kjente henne igjen og derfor reiste hun hjem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillemorbare skrev:

 

Så enkelt som at det viste seg at ei venninne ikke var ei venninne like vel, slang med leppa så fort Raad snudde ryggen og spredde usanne rykter. Så hun avsluttet vennskapet med denne venninnnen.

Hun og Pierre begynte med å ignorere hverandre, deretter krangle og til slutt sitte 5t på stranden for å lette hjerte, de hadde begge mye å si.

Ellers var at 7 uker fyll og sjalue kvinnfolk som ville "ta" Raad da kjærestene deres kikket på henne, viste seg å bli for mye for henne. Ingen kjente henne igjen og derfor reiste hun hjem.

Livet som megakjendistoppblogger er fryktelig slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble vel furt fordi ingen brydde seg og ble ikke starstrucket av å se henne 🙊 Hun hadde nok forventet noe annet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, madrid97 skrev:

Hahahah du tuller nå? Dro hun hjem pga det?

Altså, det hun mente var at vennene, Pierre og hun selv ikke kjente henne igjen. Ikke at andre mennesker ikke visste hvem hun var.. 😅 

Endret av effin4
Retta opp noe som kunne blitt misforstått.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, effin4 skrev:

Altså, det hun mente var at vennene, Pierre og hun selv ikke kjente henne igjen. Ikke at andre mennesker ikke visste hvem hun var.. 😅 

Skjønner ikke helt. Dro hun hjem fordi Pierre og vennene og hun selv ikke kjente henne igjen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LeilaS skrev:

Skjønner ikke helt. Dro hun hjem fordi Pierre og vennene og hun selv ikke kjente henne igjen? :klo:

Apparently tæra oppholdet og alt dramaet såpass på henne at hun ikke var seg selv lenger, i hvertfall var det slik jeg forstod det :-p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, effin4 skrev:

Apparently tæra oppholdet og alt dramaet såpass på henne at hun ikke var seg selv lenger, i hvertfall var det slik jeg forstod det :-p 

Åja, sånn ja. Trodde at hun dro fordi folk ikke visste hvem hun var 🙊 Nå gir det litt mer mening

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bettina har skrevet sin versjon nå! Og for å si det sånn så er det ikke vanskelig å se at det er raad som snakker piss 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Bettina har skrevet sin versjon nå! Og for å si det sånn så er det ikke vanskelig å se at det er raad som snakker piss 😂

Bettina er hun som hadde sex med Pierre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, LeilaS skrev:

Bettina er hun som hadde sex med Pierre?

Tror ikke det? Hun var med i svenske ph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Tror ikke det? Hun var med i svenske ph

Men var det ikke en jente som hadde sex med han og hun ble sur? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...