Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff så flaut. De har hatt tidenes fjortissforhold som de har eksponert hver detalj av for hele landet, sagt stygge og private ting om hverandre offentlig, klandret hverandre for det ene og det andre, og nå skal de bli sammen igjen? Isabel fremstår som en dørmatte (samtidig som hun skriver innlegg om hvor sterk hun er hele tiden), og Pierre som lite annet enn desperat. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Putti skrev:

Veldig nysgjerrig på hva hun har skrevet på bloggen som hun maser sånn om på snap.

Sikkert ingenting spennende. Hun må lokke folk inn på bloggen 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, LeilaS skrev:

Sikkert ingenting spennende. Hun må lokke folk inn på bloggen 🙄

Ingen verdens ting. Hun har svart på kommentarer om at "du er kun tynn fordi du har fettsugd" med at ja, litt av fettet hennes ble flyttet til rumpa, men ikke mye. Hun har alltid vært tynn, så det var visst ikke mye å ta av.

Ellers har hun (ikke i rekkefølge) hatt et fint opphold i Gøteborg, synes selv hun er en ærlig blogger, skrevet at hun pleide å dytte opp nesa da hun var lita i håp om at den på magisk vis skulle holde seg der, har hatt en sporty søndag, fått nytt hår og er fortsatt singel.

Med andre ord så har dere ikke gått glipp av noe som helst.

Endret av Masuka
Feilsitering, skulle sitere Putti
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Masuka skrev:

Ingen verdens ting. Hun har svart på kommentarer om at "du er kun tynn fordi du har fettsugd" med at ja, litt av fettet hennes ble flyttet til rumpa, men ikke mye. Hun har alltid vært tynn, så det var visst ikke mye å ta av.

Ellers har hun (ikke i rekkefølge) hatt et fint opphold i Gøteborg, synes selv hun er en ærlig blogger, skrevet at hun pleide å dytte opp nesa da hun var lita i håp om at den på magisk vis skulle holde seg der, har hatt en sporty søndag, fått nytt hår og er fortsatt singel.

Med andre ord så har dere ikke gått glipp av noe som helst.

Takk for svar 😍

Hvem var hun så sint på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Masuka skrev:

Ingen verdens ting. Hun har svart på kommentarer om at "du er kun tynn fordi du har fettsugd" med at ja, litt av fettet hennes ble flyttet til rumpa, men ikke mye. Hun har alltid vært tynn, så det var visst ikke mye å ta av.

Ellers har hun (ikke i rekkefølge) hatt et fint opphold i Gøteborg, synes selv hun er en ærlig blogger, skrevet at hun pleide å dytte opp nesa da hun var lita i håp om at den på magisk vis skulle holde seg der, har hatt en sporty søndag, fått nytt hår og er fortsatt singel.

Med andre ord så har dere ikke gått glipp av noe som helst.

:Gjesp: Som jeg trodde. Booooring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Putti skrev:

Takk for svar 😍

Hvem var hun så sint på?

Hun var sint på alle følgere/lesere som kommenterte at hun hadde fettsugd seg 👍🏻👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som er opptatt av hva som skjer mellom henne og Pierre. Nå har jeg vært inne på bloggen og siste innlegg er fra i kveld hvor hun konstaterer han som eks kjæresten.

" Likevel synes jeg at det er helt naturlig at det har skjedd meg med tanke på at eks-kjæresten min var svensk "

Teksten handler om at hun har skrevet svenske ord i bloggen sin og at "folk" har klagd på skrivemåten hennes.

I et innlegg fra noen dager tilbake står det i forbindelse med en spørsmålsrunde

"Har du noen i kikkerten?
Som jeg skrev på bloggen da jeg nylig ble singel, ønsker jeg aldri å dele med meg om en eventuell kjærlighet igjen. Det er så vanvittig mye drama som følger med, og ikke minst hodebry. Jeg ønsker litt mer privatliv på akkurat den fronten, uansett om jeg er singel eller ei. Mitt kjærlighetsliv er jeg veldig tilbakeholden på, og det kommer jeg alltid til å være. Jeg vil ikke utsette hverken meg selv eller en eventuell fremtidig kjæreste for offentligheten. Den feilen har jeg allerede gjort en gang tidligere, og det vil jeg ikke gjenoppleve."


Herregud at jeg i det heletatt går inn å sjekker *shame on me* Bryr meg ikke døyt om dama men ble helt forfjamset etter å ha bli påmint om hun og funnet bloggen via forumet her for et par måneder siden, da jeg kun har sett hun i tv reklamene når Paradise Hotell var, og jeg ikke kunne kjenne igjen ett eneste trekk i ansiktet hennes på bloggen. Trodde faktisk alle bildene var av en venninde av hun og forstod ikke hvorfor hun bare hadde bilder av en annen :P Det er noe fortryllende, forjævlig, og merkverdig fascinerende med så opererte ansikter.

Endret av Nuddelkopp
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg en hennes er dørgende kjedelig og skjønner ikke hvorfor folk faller for clickbaitene hennes. Det handlet om ingenting eller bare filleting. Kan ikke tenke meg en mer kjedelig toppblogger

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp over bilder av henne fra deltakelsen i ph, og hun ser virkelig helt annerledes ut nå! Følger henne på snap og ser stadig både moren og de to søstrene, hun likner jo ikke på noen av dem lenger?

Til tider kommenter hun "mini me" på bilder av lillesøsteren sin, men søsteren er jo ikke lik henne i det hele tatt nå. Tenker det blir trist for søsteren å vokse opp og vite at storesøsteren gjorde alt hun kunne for å ikke ligne på resten av familien. Jeg mener, nesene til moren og søstrene er jo helt lik den Isabel opererte seg vekk fra?!l :riste:

Endret av hm0010
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hm0010 skrev:

Kom nettopp over bilder av henne fra deltakelsen i ph, og hun ser virkelig helt annerledes ut nå! Følger henne på snap og ser stadig både moren og de to søstrene, hun likner jo ikke på noen av dem lenger?

Til tider kommenter hun "mini me" på bilder av lillesøsteren sin, men søsteren er jo ikke lik henne i det hele tatt nå. Tenker det blir trist for søsteren å vokse opp og vite at storesøsteren gjorde alt hun kunne for å ikke ligne på resten av familien. Jeg mener, nesene til moren og søstrene er jo helt lik den Isabel opererte seg vekk fra?!l :riste:

Hun ender vel opp med å gå i samme fotspor. Med en sånn søster er man dømt til å få komplekser. Blir nok plastisk operert blogger hun og, skal du se.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Nutz skrev:

Hun ender vel opp med å gå i samme fotspor. Med en sånn søster er man dømt til å få komplekser. Blir nok plastisk operert blogger hun og, skal du se.

Det der var en stygg kommentar. Dette er et barn og vi bør holde oss for gode til å legge ut slike kommentarer

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Det der var en stygg kommentar. Dette er et barn og vi bør holde oss for gode til å legge ut slike kommentarer

Det er barn som leser bloggen og det er helt uten tvil at de blir påvirket. Hvorfor skal ikke hennes egen søster bli påvirket? Jeg sier ikke dette for å være stygg, jeg tror bare helt ærlig og oppriktig at det går i den retningen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag på snap viste hun hvor mange som endte opp med å handle via rabattkoden på Nelly. Tror det var i overkant av 100 sist gang hun la ut. I oversikten hvor dette var synlig lå også reklamelenker fra innleggene dagene før, hvor "0" salg var ganske synlig (selv om hun febrilsk forsøkte å dekke det med smileys). 

Kanskje rabattkoder på sminker og Nelly er det som får bloggen til å overleve.

Endret av Milio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Milio skrev:

Idag på snap viste hun hvor mange som endte opp med å handle via rabattkoden på Nelly. Tror det var i overkant av 100 sist gang hun la ut. I oversikten hvor dette var synlig lå også reklamelenker fra innleggene dagene før, hvor "0" salg var ganske synlig (selv om hun febrilsk forsøkte å dekke det med smileys). 

Kanskje rabattkoder på sminker og Nelly er det som får bloggen til å overleve.

Er ikke hun under Side2? De betaler vel henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Er ikke hun under Side2? De betaler vel henne?

Ja? Men hun skal jo tjene penger på reklamelenkene sine også. Hva er vitsen med en blogger som ikke drar inn penger? Hvorfor skal firmaer jobbe med en blogger som ikke får inn noen salg?
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Milio skrev:

Ja? Men hun skal jo tjene penger på reklamelenkene sine også. Hva er vitsen med en blogger som ikke drar inn penger? Hvorfor skal firmaer jobbe med en blogger som ikke får inn noen salg?
 

Jeg bare spurte om hun var under Side2 og fikk lønn fra de. Ikke noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...