Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IR lever et liv hun vil skal fremstå som så bra.

Ingen tvil om at hun sliter psykisk, både med hvordan hun ser ut (blir aldri fornøyd) og med seg selv som person. 

Hun elsker oppmerksomhet, og gjør alt for å få det. 

Jeg tror at denne jenta kommer til å gå på en skikkelig smell en dag, da hun innser at det livet hun lever, er både usunt, og ikke er noe man kan fortsette med i lengden. 

Hun kan jo ikke føle på noen som helst måte at hun duger til annet enn shopping, plastiske operasjoner, festing, og å spise usunt.  

Tenk og aldri føle at du gjør noe nyttig for samfunnet. En dag blir hun nok å innse hvor usunt "forbilde" hun har vært. (Men tror enda det er noen år til hun blir såpass voksen og reflektert)

Jenta ser kun seg selv, vil være attraktiv, og roper etter oppmerksomhet. 

Når hun får det, roper hun om det også. Kun for å ha ting å skrive om på bloggen sin. Bloggen, som i følge dere som leser, er gørre kjedelig. Lurer folk til å lese den. 

Hvis folk er uenige med henne, eller skriver negativt om henne, så legger hun ikke ut kommentarene på bloggen, og på instagram sletter hun innleggene, og blokkerer de som er negative. 

Jenta trenger noen voksne i livet sitt, som kan hjelpe henne å finne seg selv, og mer mening med livet. 

Og få henne til å forstå at det livet hun lever, og den plastikkdukka hun er, ikke hjelper på verken selvtillit eller selvbilde. 

Hun er inne i en "ond" sirkel.

Endret av Putti
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"JA, JEG ER FORELSKET"

 

.....i "vidunder kapslene" for håret fra Good For Me

 

😩😩😩😩

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Piruette skrev:

"JA, JEG ER FORELSKET"

 

.....i "vidunder kapslene" for håret fra Good For Me

 

😩😩😩😩

😂😂😂😂

Stakkars menneske

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Piruette skrev:

"JA, JEG ER FORELSKET"

 

.....i "vidunder kapslene" for håret fra Good For Me

 

😩😩😩😩

... ikke i seg selv altså?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir jo litt "ulv, ulv". Det begrenser jo seg hvor lenge folk gidder å sjekke bloggen pga uendelige clickbaitd.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Piruette skrev:

"JA, JEG ER FORELSKET"

 

.....i "vidunder kapslene" for håret fra Good For Me

 

😩😩😩😩

Herregud :rolleyes:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Dette blir jo litt "ulv, ulv". Det begrenser jo seg hvor lenge folk gidder å sjekke bloggen pga uendelige clickbaitd.

Synes det virker som folk biter på, gang etter gang.

Spent på når folk skal slutte med det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Putti skrev:

Synes det virker som folk biter på, gang etter gang.

Spent på når folk skal slutte med det.

De som leser bloggen er 12-15 år. Jeg er ungdomsskolelærer og hører ofte elevene mine snakke så pent og fint om henne. 

De har ikke samme oppfatning av clickbait som oss voksne. De ser på det som en spennende overskrift ala det de gjør i norskstiler selv. Dette har vi vært innom flere ganger. 

De ser at hun skriver lange tekster, med spennende overskrift og fine bilder. De ser at på bakgrunn av dette tjener Isabel millioner og kan reise hvor hun vil. Samtidig som hun får tilsendt ufattelig mengder klær og tilbehør gratis, "mens jeg ikke engang får 300kr til ny bukse"- sitat elev. Dermed fungerer Isabels teknikk utmerket. Med teknikk mener jeg selvsagt clickbait. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske villedende reklame med disse hårtablettene... her sier hun at hun har brukt de i en måned men at hun merker stor forskjell fordi hun har fått så mye glans i håret. (Dette sier hun på Snapchat mens hun stryker seg i nedre del av håret som er rundt 50 cm langt) Hvordan får man glans i allerede utvokst hår ved hjelp av piller? :fnise: Dessuten har hun jo extentions.. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker ikke exstenstions, etter det jeg vet er alt håret hennes ekte. 

Og fint jeg trykket meg inn her for å se hva innlegge om forelskelse kunne være😂.. Tenkte kun skrev om Pierre men det er jo for godt til og være sant.. Håper hun synker drastisk på blogglistene en dag altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne sett hun gå en uke uten clickbaits, men da hadde hun rast nedover på listen. Clickbaits er det eneste som holder henne oppe. Jeg tviler på hun tør å ta den utfordringen 😉

Skulle ønske det ble clickbaits nekt jeg. At det ikke var lov for bloggere å bruke clickbaits 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

http://sraad.blogg.no/1490964054_mitt_nye_hr.html

Annonseinnlegg (sponset frisørtime). Hun kan selvsagt ha fjernet løshåret etterpå.

"MITT NYE HÅR

31.03.2017 -  14:40

Seeee på håret mitt! Etter en tur hos beste Ann Beate på MOODstudio er endelig manken min like fyldig og fint som det pleide å være før jeg var så dum å bleket det. Åh, jeg er så glad! Nå som jeg har satt inn tapeextentions irriterer jeg meg over at jeg ikke gjorde det for lenge siden. Jeg elsker virkelig tykkelsen på håret mitt nå! Det er ufattelig viktig å ha tjukt hår når man først skal ha det såpass langt. Om ikke ser det fort veldig stusselig ut, spesielt i lengdene. Det var vel det jeg opplevde, så derfor bestemte jeg meg for å sette inn litt hår. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"JA JEG ER FORELSKET!! Les på bloggen"

 

Hun elsker noen tabletter som gir håret glansfullt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomineB
1 time siden, Micomi skrev:

Hun bruker ikke exstenstions, etter det jeg vet er alt håret hennes ekte. 

Og fint jeg trykket meg inn her for å se hva innlegge om forelskelse kunne være😂.. Tenkte kun skrev om Pierre men det er jo for godt til og være sant.. Håper hun synker drastisk på blogglistene en dag altså

Hun har extensions. Håret hennes ble tynnere da hun prøvde å bleke det blondt. Da satte hun i extensions. Som om at håret ikke blir ødelagt av det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Micomi skrev:

Hun bruker ikke exstenstions, etter det jeg vet er alt håret hennes ekte. 

Og fint jeg trykket meg inn her for å se hva innlegge om forelskelse kunne være😂.. Tenkte kun skrev om Pierre men det er jo for godt til og være sant.. Håper hun synker drastisk på blogglistene en dag altså

Nei nei, du må aldri tro at en sånn overskrift er annet enn clickbait. I dette tilfelle var det som kjent at hun var forelsket i noen tabletter (!) Og skriver en blogger at hun ikke har vært trofast så er det fordi hun har brukt en annen type barberhøvel enn hun pleier..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"JEG REISER IKKE HJEM ALENE"

 

....= en liten avhandling om at hun egentlig reiser alene, men likevel ikke føler at hun ikke gjør det da det er flere på Rhodos som skal begynne å reise hjemover i tiden fremover 

 

😩😂😩

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...