Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hun burde kanskje ikke la Pierre ta bilder av henne til bloggen når hun bruker briller med speilglass :fnise:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke hatt kjempelyst å bli sammen igjen eller venn med en person som hadde hengt meg ut på blogg/youtube....

Men nå er jo dette Isabel og Pierre vi prater om så undrer meg ikke at de gjør alt i sin makt for å få klikk og penger. Kjipe mennesker fortjener hverandre og jeg er ikke overrasket om alt var PR-stunt

Endret av gjestgitt
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det hele tiden at det var PR stunt :) bekreftes jo nå, hadde det virkelig vært så ille så hadde de aldri blitt sammen igjen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, orfeus skrev:

- Jeg er redd for å dele dette (å si at hun har lyst til å reise et sted, men velger å dra et annet sted)

- Det kom som et jævla sjokk (at det var en fin strand like ved den hun pleier å være på)

Dette virker litt desperat, men det er nok ikke så lett å finne på kule ting å skrive om når solen steker og det ble sent kvelden før. 

😂😂😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Siki skrev:

Hun burde kanskje ikke la Pierre ta bilder av henne til bloggen når hun bruker briller med speilglass :fnise:

Kan du dele det med oss? (Nekter å gå inn på bloggen)😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Hun har jo ikke noe å skrive om. Det er bikinibilder med beina delvis i kryss (alltid uansett på bilder), det er fest og drinker. Det skjer absolutt ingenting i livet hennes - det er så utrolig overfladisk det livet hun lever. Hun vil nok gå på en gedigen smell en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, orfeus skrev:

- Jeg er redd for å dele dette (å si at hun har lyst til å reise et sted, men velger å dra et annet sted)

- Det kom som et jævla sjokk (at det var en fin strand like ved den hun pleier å være på)

Dette virker litt desperat, men det er nok ikke så lett å finne på kule ting å skrive om når solen steker og det ble sent kvelden før. 

For et ufattelig innholdsløst liv hun må leve når dette er hva hun klarer å presse ut av "clickbaits". Jeg har en helt ordinær jobb, men hallo så glad jeg lever mitt liv og ikke Isabels. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Liima skrev:

Ser Pierre i brillene ja!

Screenshot_20170727-012805.png

:skratte::skratte:

Endret av queensnella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er muligens en unødvendig kommentar, men... Jeg syntes hun har blitt penere etter operasjonene (desverre) men på det solbrille-bildet der ser hun jo ganske merkelig ut. Og hvem i huleste bruker solbrillene så langt ned på nesa? Se putene er jo på nesevingene nesten helt på nesetippen fordi nesen hennes er så operert...De kan ikke sitte spesielt godt for å si det sånn..

 

Endret av Nuddelkopp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer snart en saftig clickbaits at hun og Pierre er sammen igjen tenker jeg. Blir i alle fall ikke overrasket. Virker jo som de allerede har funnet tilbake til hverandre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
12 timer siden, Siki skrev:

Hun burde kanskje ikke la Pierre ta bilder av henne til bloggen når hun bruker briller med speilglass :fnise:

Det er nok bevisst gjort, til glede for alle som lurer på hva hun gjør og hvem hun gjør det med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Nuddelkopp skrev:

Dette er muligens en unødvendig kommentar, men... Jeg syntes hun har blitt penere etter operasjonene (desverre) men på det solbrille-bildet der ser hun jo ganske grusom ut. Og hvem i huleste bruker solbrillene så langt ned på nesa? Se putene er jo på nesevingene nesten helt på nesetippen fordi nesen hennes er så operert...De kan ikke sitte spesielt godt for å si det sånn..

 

Som andre som har operert seg, så syns jeg de kan se riktig så pene ut på bilder, men når jeg ser filmer/video, så syns jeg det kan se for stivt ut. Vinkler/lys osv i bilder har mye å si.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, orfeus skrev:

Det er nok bevisst gjort, til glede for alle som lurer på hva hun gjør og hvem hun gjør det med :)

Garantert. Hun vil folk skal spekulere om de har blitt sammen igjen eller ikke 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nuddelkopp skrev:

Og hvem i huleste bruker solbrillene så langt ned på nesa? Se putene er jo på nesevingene nesten helt på nesetippen fordi nesen hennes er så operert...De kan ikke sitte spesielt godt for å si det sånn..

 

Jeg synes alle som opererer nesene opererer de altfor små og de ser så like ut alle sammen. På et bilde jeg så av Isabel synes jeg hun hadde helt lik nese som Janett Jackson.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker noen av dere hvilken synsfeil hun hadde? Husker jeg rett om det var -10? Det er jo veldig mye... tok hun laser noen gang? Husker det var en "operasjon" hun hintet om, men tror det var bleking av tenner 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Nå husker jeg hvorfor jeg slettet henne fra snap (og kommer til å gjøre det nå): Hun spammer feeden om det jævla (sorry) sjokket hun fikk ... og som altså var at hun oppdaget en ny strand like ved den hun pleier å være på.

Det er så barnslig og så dumt at jeg blir målløs.

:raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Liima skrev:

Ser Pierre i brillene ja!

Screenshot_20170727-012805.png

Den bikinistroppen ser ut som den er på vei gjennom nakken hennes, men herregud, alt for litt ekstra push-up

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Nå husker jeg hvorfor jeg slettet henne fra snap (og kommer til å gjøre det nå): Hun spammer feeden om det jævla (sorry) sjokket hun fikk ... og som altså var at hun oppdaget en ny strand like ved den hun pleier å være på.

Det er så barnslig og så dumt at jeg blir målløs.

:raven:

Enig. Noen av de clickbaitene hun legger ut er så utrolig teite at jeg har ikke ord! Hun fikk kjempe sjokk at hun oppdaget en ny strand. Wow, så spennende :rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...