Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest TomineB
2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Ok. Det er slik det er :)

Hun tjener også på klikk. Jo høyere opp jo bedre betalt. Så tjener hun på linjene hun legger ut når folk klikker seg inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, TomineB skrev:

Hun tjener også på klikk. Jo høyere opp jo bedre betalt. Så tjener hun på linjene hun legger ut når folk klikker seg inn

Hun får ikke et eneste klikk fra meg 👍

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt koselig med gruppebilde hvor 4 av 5 bevisst ikke ser i kamera, mens sistemann smiler pent til kameraIMG_1427.thumb.PNG.03c6090a60d261920110a7262217e283.PNG 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor Sofie og Isabel henger sammen egentlig, men nå kjenner jeg dem ikke personlig. Mulig Sofie også elsker plastisk kirurgi, Rhodos og klær fra Nelly. IR var jo en av Norges beste bloggere, ifølge Sofie, og så er det kanskje ikke til å stikke under en stol at det gir henne 15 min of fame på snapchat. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Milio skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Sofie og Isabel henger sammen egentlig, men nå kjenner jeg dem ikke personlig. Mulig Sofie også elsker plastisk kirurgi, Rhodos og klær fra Nelly. IR var jo en av Norges beste bloggere, ifølge Sofie, og så er det kanskje ikke til å stikke under en stol at det gir henne 15 min of fame på snapchat. 

Tenkte det samme. Nå som Paradis er over, så prøver noen desperat å tviholde på berømmelsen, da de fleste blir glemt etter PH  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir så lei alle de clickbaitene hun alltid legger ut. Ho la ut et screenshot av en samtale på IG (hvor man så klart ikke kan se teksten) og vi må inn på bloggen for å lese samtalen. Det står "ER DET MULIG Å VÆRE SÅ IDIOT? "

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Syns det virker som ho har det veldig trist. Alle disse folkene ho hang med da ho var på ferie på Rhodos. Virka som de færreste ville bli filma av henne, ho nærmest jaget folk rundt, og hvis de var på snapper med henne, var det i anledning en slags "snapchat photoshoot" hvor alle jentene stod og gjorde seg deilige for kameraet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Christy89 skrev:

Men blir så lei alle de clickbaitene hun alltid legger ut. Ho la ut et screenshot av en samtale på IG (hvor man så klart ikke kan se teksten) og vi må inn på bloggen for å lese samtalen. Det står "ER DET MULIG Å VÆRE SÅ IDIOT? "

Hun snakker om seg selv. Hun hadde nemlig kjøpt flybillett til feil dag! :sprettoy:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at dere går inn for å lese. Det er aldri det man skulle tro det handler om. Det er alltid noe uinteressant, som hauses opp til noe ekstraordinært.

For eksempel kan jeg forsøke meg på noen selv fra idag:

DERE KAN IKKE TRO HVA SOM SKJEDDE I DAG!!! Traff grønt lys i tre lyskryss på rad!

NÅ SKJER DET IGJEN! Regnvær.

TYPISK MIN FLAKS! Glemte paraplyen hjemme.

JEG ER VERDENS HELDIGSTE! Reiser på ferie imorgen.

NÅ SKJER DET! Ja, reiser på ferie imorgen.

ER DET IKKE TYPISK?? Glemte å fylle bensin søndag, og nå er det et par kroner dyrere literen.

Alt dette var høyst uinteressant informasjon for de aller fleste. Hvorfor forventer man noe annet?? 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Milio skrev:

Jeg skjønner ikke at dere går inn for å lese. Det er aldri det man skulle tro det handler om. Det er alltid noe uinteressant, som hauses opp til noe ekstraordinært.

For eksempel kan jeg forsøke meg på noen selv fra idag:

DERE KAN IKKE TRO HVA SOM SKJEDDE I DAG!!! Traff grønt lys i tre lyskryss på rad!

NÅ SKJER DET IGJEN! Regnvær.

TYPISK MIN FLAKS! Glemte paraplyen hjemme.

JEG ER VERDENS HELDIGSTE! Reiser på ferie imorgen.

NÅ SKJER DET! Ja, reiser på ferie imorgen.

ER DET IKKE TYPISK?? Glemte å fylle bensin søndag, og nå er det et par kroner dyrere literen.

Alt dette var høyst uinteressant informasjon for de aller fleste. Hvorfor forventer man noe annet?? 

Så enig. Hun har kjørt clickbaits helt siden hun startet å blogge. Jeg har ikke vært innpå bloggen på langt over 1 år nå. Dessverre er det folk som enda biter på og klikker seg inn på bloggen. Derfor hun enda høyt oppe på topplisten. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Milio skrev:

Jeg skjønner ikke at dere går inn for å lese. Det er aldri det man skulle tro det handler om. Det er alltid noe uinteressant, som hauses opp til noe ekstraordinært.

For eksempel kan jeg forsøke meg på noen selv fra idag:

DERE KAN IKKE TRO HVA SOM SKJEDDE I DAG!!! Traff grønt lys i tre lyskryss på rad!

NÅ SKJER DET IGJEN! Regnvær.

TYPISK MIN FLAKS! Glemte paraplyen hjemme.

JEG ER VERDENS HELDIGSTE! Reiser på ferie imorgen.

NÅ SKJER DET! Ja, reiser på ferie imorgen.

ER DET IKKE TYPISK?? Glemte å fylle bensin søndag, og nå er det et par kroner dyrere literen.

Alt dette var høyst uinteressant informasjon for de aller fleste. Hvorfor forventer man noe annet?? 

Jøss, hun går mammaen på Sørlandet en høy gang, jo. Trodde ikke det var mulig...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 9.18, Smn1995 skrev:

Sykt koselig med gruppebilde hvor 4 av 5 bevisst ikke ser i kamera, mens sistemann smiler pent til kameraIMG_1427.thumb.PNG.03c6090a60d261920110a7262217e283.PNG 

Se så like alle de tre til høyre ser ut :P
De må ha sminket seg sammen, gjort håret sammen, og øvd på poseringen sammen tror jeg, er jo kopier av hverandre!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Nuddelkopp skrev:

Se så like alle de tre til høyre ser ut :P
De må ha sminket seg sammen, gjort håret sammen, og øvd på poseringen sammen tror jeg, er jo kopier av hverandre!

Dårlig contouring på et par av dem

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
På 23.6.2017 den 9.18, Smn1995 skrev:

Sykt koselig med gruppebilde hvor 4 av 5 bevisst ikke ser i kamera, mens sistemann smiler pent til kameraIMG_1427.thumb.PNG.03c6090a60d261920110a7262217e283.PNG 

😂 minner meg om noe jeg så på bloggomtoppbloggere der man skulle lære posering 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nuddelkopp skrev:

Se så like alle de tre til høyre ser ut :P
De må ha sminket seg sammen, gjort håret sammen, og øvd på poseringen sammen tror jeg, er jo kopier av hverandre!

Jeg likte hun i sort kjole, fordi hun er rød på nesa og ser litt mer normal ut :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 9.18, Smn1995 skrev:

Sykt koselig med gruppebilde hvor 4 av 5 bevisst ikke ser i kamera, mens sistemann smiler pent til kameraIMG_1427.thumb.PNG.03c6090a60d261920110a7262217e283.PNG 

Her var det fillers i overflod og ikke bare i leppene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, hun står i gatene på Rhodos iført g-streng bikini. Blir det mer tacky? 😒

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
På 23.6.2017 den 9.18, Smn1995 skrev:

Sykt koselig med gruppebilde hvor 4 av 5 bevisst ikke ser i kamera, mens sistemann smiler pent til kameraIMG_1427.thumb.PNG.03c6090a60d261920110a7262217e283.PNG 

De ser bare helt ødelagte ut, bortsett fra henne med den sorte kjolen. Dette blir vel slettet som krenkende, men det ligner veldig på katalogbilde fra "russian brides" eller oversikt over hvem du kan ringe hvis du trenger selskap en kveld ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Christy89 skrev:

Huff, hun står i gatene på Rhodos iført g-streng bikini. Blir det mer tacky? 😒

Ser bare rart ut med den opererte rumpa..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et menneske ho barbiedukka er..

Respekt til Pierre. Virker som ho bare drev å la alt piss på han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...