Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11

Istedenfor å shoppe for 30 000 hver måned  (som hun påstår hun gjør) så burde hun heller spare og kanskje donere penger til en veldedighet. Eneste hun gjør er å sløse penger og det liker hun å skryte av. 

Hmm, skulle ikke hun kjøpe leilighet til 10 000 millioner i år? Har ikke hørt noe mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Rose11 skrev:

Er det noe spesielt som har skjedd siden hun ligger på 2 plass på blogg.no?

"JEG MÅ BARE SKRIVE DETTE"

...hun er i godt humør 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og spekulasjoner.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, fannyfab skrev:

"JEG MÅ BARE SKRIVE DETTE"

...hun er i godt humør 

😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
8 timer siden, fannyfab skrev:

"JEG MÅ BARE SKRIVE DETTE"

...hun er i godt humør 

Hun MÅ bare skrive hun er i godt i humør? De clickbaitene hennes altså :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5/24/2017 den 16.09, Rose11 skrev:

 

Hmm, skulle ikke hun kjøpe leilighet til 10 000 millioner i år? Har ikke hørt noe mer om det.

Hun sa så i fjor, men tviler på hun har 10 mill på bok og tviler på hun får noe særlig lån fra banken. Hun har en ganske usikker inntekt. 

Hun har rast ned på 9 plass på Blogg.no. skulle ønske hun bare kunne rase mer, men siden hun legger ut dramatiske clickbaits, så blir folk nysgjerrig og må klikke seg inn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 7.42, Rose11 skrev:

Hun MÅ bare skrive hun er i godt i humør? De clickbaitene hennes altså :roll:

Er vel heller " JEG ER SÅ DUM OG NAIV'

 

...Som ikke brukte solfaktor første dagen i solen

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol-nede

ET BRISTET HJERTE

- Hun blir lei seg av å se hvor mange løskatter det er Rhodos.

DE GÅR MEG PÅ NERVENE

Noen borrer på gangen ved rommet hennes på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2017 den 23.13, fannyfab skrev:

"JEG MÅ BARE SKRIVE DETTE"

...hun er i godt humør 

 

5 timer siden, Piruette skrev:

 

og i dag er hun lei av å være trist..🙄

"For å være helt ærlig har denne dagen vært veldig dårlig for min del, jeg har grått og grått.. Jeg er så utrolig lei av å være trist. Jeg er så oppgitt. Det er en ting som gjør meg ordentlig frustrert, og det er å ikke bli forstått eller trodd. Det finnes ingenting vondere" (fra bloggen).

Bipolar much.

Hun og Sofie Elise er to alen av samme stykke, ass. D-R-A-M-A!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, Sol-nede skrev:

ET BRISTET HJERTE

- Hun blir lei seg av å se hvor mange løskatter det er Rhodos.

DE GÅR MEG PÅ NERVENE

Noen borrer på gangen ved rommet hennes på hotellet.

Mitt hjerte hadde også bristet ved syn av sultne, uflidde løskatter

Jeg hadde også irritert meg om noen boret ved mitt rom, når jeg var på ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol-nede
2 timer siden, TomineB skrev:

Mitt hjerte hadde også bristet ved syn av sultne, uflidde løskatter

Jeg hadde også irritert meg om noen boret ved mitt rom, når jeg var på ferie

Enig, mer clickbaiten i blokkbostaver jeg reagerte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Martine Lunde kan ta over tronen til Isabel nå. Isabel er fryktelig oppbrukt og gått ut på dato for lengst! Ser hun sliter med å holde seg på topp 3 lista på blogg.no. Hun ligger på 8 plass. Kan virke som folk endelig begynner å gå lei av henne. Bloggen hennes er jo ekstremt kjedelig!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, smalls skrev:

Håper Martine Lunde kan ta over tronen til Isabel nå. Isabel er fryktelig oppbrukt og gått ut på dato for lengst! Ser hun sliter med å holde seg på topp 3 lista på blogg.no. Hun ligger på 8 plass. Kan virke som folk endelig begynner å gå lei av henne. Bloggen hennes er jo ekstremt kjedelig!

Martine har vel innrømmet hun kun ble med på PH for å få en bloggkarriere, så kan jo være hun tar over tronen til Isabel nå :) Hun ligger på første plass. Men kjenner vi Isabel rett, så kommer hun ut med noen saftige og skikkelige dramafylte clickbaits. Hun henger i en tynn tråd. 

Jeg synes det er veldig bra at vi kan få noen nye på lista. På tide med utbytting. Hadde vært fint om Anna også kunne forsvinne, men det skjer nok ikke.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus

Det blir jo bare enda en selvoppslukt og innholdsløs reklameblogg ... Tenk så kult det hadde vært om det dukket opp en annerledes og intelligent blogger som kunne banket alle selfiedronningene skikkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, orfeus skrev:

Det blir jo bare enda en selvoppslukt og innholdsløs reklameblogg ... Tenk så kult det hadde vært om det dukket opp en annerledes og intelligent blogger som kunne banket alle selfiedronningene skikkelig! 

Det fantes jo èn en gang. Intelligenensen hennes vet jeg ingenting om, men hun var ihvertfall annerledes. Hun tronet førsteplassen den tiden hun blogget, dessverre sluttet hun å blogge etter en stund. Bloggeren jeg sikter til er Sarah Surland og Bloggen "Sisteplass" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/15/2017 den 11.28, smalls skrev:

Isabel skriver "PH DELTAKERNE FORTJENER IKKE PLASSERINGEN PÅ TOPPLISTEN"

Altså, hva i all verden mener hun med den clickbaiten? Så ufattelig teit. Noen er desperate her ja :rolleyes: 

Haha! Med det sier hun jo at -hun selv- ikke fortjener plasseringen på topplisten :P Vi visste jo fra før av at hun ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen, men hallo da. Er det virkelig mulig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 minutter siden, opprørsk skrev:

Haha! Med det sier hun jo at -hun selv- ikke fortjener plasseringen på topplisten :P Vi visste jo fra før av at hun ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen, men hallo da. Er det virkelig mulig :P

Problemet med slike klikkbaits er jo at folk kan komme til å tenke akkurat det du skriver, HVIS de ikke leser innlegget. Dette er en typisk provokasjon for at du skal klikke deg inn og hisse deg opp over hvor lite smart hun er. Du gjør bare del en og sitter igjen med et inntrykk av at hun må være helt på jordet. Leser du innlegget, så skriver hun at påstanden i overskriften kommer fra andre og så imøtegår hun den. Problemet for Isabel et jo dog de som tror hun mener det og som bare leser overskriften. Det er også prisen å betale for å bedrive denne typen lokkeoverskrifter.

Men for ordens skyld; hun mener altså ikke at PH-deltakere ikke fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...