Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest førstedamen
8 minutter siden, aknut skrev:

link?

Se på de siste 20 bildene på hennes Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Coby skrev:

Aiit, så rumpe to ganger, fillers, botox, puppene, nesa? Eller noe med låra og?

Når de tar brazilianbutlift (BBL), så tar de og fettsuger lår, mage og/eller armene,  flytter fettet og legger det inn i rumpa sammen med silikon rumpeinnlegg. Hun har dermed hatt fettsuging også som en del av BBL, regner med de har tatt fettet fra lårene. Var vell derfor en annen blogger la på seg 10 kilo rett før operasjonen... 

også har Isabel tatt diverse laser behandlinger, hårfjerning i pannen for å få større panne. Så med operasjonene og de kosmetiske behandlingene hun har tatt totalt - er det vell ikke noe som ikke er operert/fikset på. Fillers i lepper og kinnben...

så har man jo den berømte hemmelige operasjonen hennes, som hun ikke bil fortelle om - bare hinte om. Jeg vet hva det er, men det blir bare slettet som spekulasjoner. Men det er ekstremt mange operasjoner for en 22(?) åring? Hun ser bare ut som en annen person, ikke en finere utgave av seg selv - men en totalt annet menneske...  jeg tviler veldig hun kommer å angre på dette senere, hun er MEGET fornøyd med operasjonene og resultatet. Det vet jeg fra sikre kilder. Idealet hennes er å likne på Kim kardahsian. 

 

Endret av jentefranorge
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så tullete å operere seg for å ligne påen kjendis. Jeg synes Adriana Lima er nydelig, men hadde ikke falt meg inn i ville se ut som henne og har samme ræva. BBL ble populært fordi Kim K gjorde det, og da slang flere seg på.

Jeg synes Isabel var pen da hun var med på PH. Husker hun var så stolt over hun var 100% ekte. Hva skjedde? 

Endret av LeilaS
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
Akkurat nå, TomineB skrev:

Rumpa to ganger. Siden hun har så lite fett, måtte hun legge innlegg i tillegg. Du glemte få med nesa 😊

Og du glemte få med hairextension,  negler og vipper 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Kraula skrev:

når hun har gått til bussen

Wow, det må være once in a life time.. Dama gjør jo ikke annet enn å kjøre rundt i taxi eller råne me de kule vennene i den fancy bilen.........

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, spekulasjoner og kommentarer om kropp.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Coby skrev:

Hvem? 

Sophie Elise? Den dama er 200.000 ganger bedre. Ikke like høy på seg selv

Hahahaha.... Ja nå måtte jeg le. Er vel INGEN andre bloggere som er så grunnleggende høye på seg selv som SE er, alt tatt i betraktning. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, elisaday skrev:

Hahahaha.... Ja nå måtte jeg le. Er vel INGEN andre bloggere som er så grunnleggende høye på seg selv som SE er, alt tatt i betraktning. 

Hvorfor syns du det? 

Jeg følger ikke med på de norske bloggerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Coby skrev:

Hvorfor syns du det? 

Jeg følger ikke med på de norske bloggerne

Hvordan kan du da si at Sophie Elise er 200.000 ganger bedre enn Isabel? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, elisaday skrev:

Hvordan kan du da si at Sophie Elise er 200.000 ganger bedre enn Isabel? 

Fordi jeg har det inntrykk fra tv osv. Ser ut som en ikke høy på seg selv-jente på div intervjuer etc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Coby skrev:

Fordi jeg har det inntrykk fra tv osv. Ser ut som en ikke høy på seg selv-jente på div intervjuer etc

Ok. Hvis du lurer på hva som er greia med SE bør du lese litt i trådene som omhandler henne og ta deg en tur inn på bloggen eller instagram. Så kan du fortelle meg etterpå at hun ikke er unormalt og forstyrrende høy på seg selv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
3 timer siden, Coby skrev:

Fordi jeg har det inntrykk fra tv osv. Ser ut som en ikke høy på seg selv-jente på div intervjuer etc

Du burde følge henne på instagram og snapchat, bla i bloggen og se hva hun skriver om seg selv. Du vil få sjokk (hvis du virkelig går rundt og tror hun ikke er høy på seg selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, orfeus skrev:

Du burde følge henne på instagram og snapchat, bla i bloggen og se hva hun skriver om seg selv. Du vil få sjokk (hvis du virkelig går rundt og tror hun ikke er høy på seg selv).

Alle toppbloggere gir inntrykk av at de er høy på seg selv. Det er vel åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus
2 timer siden, Sollys27 skrev:

Alle toppbloggere gir inntrykk av at de er høy på seg selv. Det er vel åpenbart.

Innlegget mitt var et svar til en som mente SE ikke var spesielt høy på seg selv. Jeg tror du må rette svaret ditt til vedkommende 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
47 minutter siden, anno1 skrev:

Hvem elsker hun nå?

Taxi-sjåføren? Pizza-bakeren?

En fotograf (?) som tar gode bilder av henne 📷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

En fotograf (?) som tar gode bilder av henne 📷

😂😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...