Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg leser ikke bloggen hennes, men kan nærmest garantert si at den hun styrer med er: ingen. Kan nesten garantere det bare er en dramatisk overskrift. 

Hun er desperat nå etter å holde seg på topp og må lokke folk inn på bloggern. Herregud, hvorfor gidder folk å klikke seg inn?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Frk. Raad må vel være i "verdensklasse" når det gjelder affiliatelenker. Denne pushingen av produkter er jo bare økonomisk motivert, så hun fremstår som nokså kynisk.

Ikke at jeg forventer at hun skal reflektere noe over det. Hun brydde seg jo lite om at operasjonsblogging kunne påvirke lesere, så at hun pusher affiliatelenker for å berike seg selv er nok ikke noe hun kaster bort tanker på. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2017 den 19.16, thejohan skrev:

Egentlig ikke noe rart, spør du meg. Folk klikker seg jo inn i tilfellet det har kommet noe nytt.

Man trenger vel ikke det. Klikk inn på Blogglisten.no, trykk på bloggnavnet og du kommer inn på en side der du ser lesertallene samt overskriften på blogginnleggene. Du ser fort om det er kommet noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Isabel har visst begynt å henge med Sofie fra årets sesong av PH. De var på middag sammen og hun hadde bare gode ting å si om Isabel. Good for her. Hun trenger å ha venninner i livet sitt. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. april 2017 den 19.06, CecilieX skrev:

Frk. Raad må vel være i "verdensklasse" når det gjelder affiliatelenker. Denne pushingen av produkter er jo bare økonomisk motivert, så hun fremstår som nokså kynisk.

Ikke at jeg forventer at hun skal reflektere noe over det. Hun brydde seg jo lite om at operasjonsblogging kunne påvirke lesere, så at hun pusher affiliatelenker for å berike seg selv er nok ikke noe hun kaster bort tanker på. 

 

 

Det virker i det minste som hun merker alle reklameinnlegg korrekt da. Kanskje derfor hun fremstår i verdensklasse - fordi hun ikke driter i loven der den drites i kan. Synes det er bra at det kommer tydelig frem på bloggen hennes når hun reklamerer for noe, det er noe hun får "tommel opp" for av meg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
31 minutter siden, KBNS skrev:

Det virker i det minste som hun merker alle reklameinnlegg korrekt da. Kanskje derfor hun fremstår i verdensklasse - fordi hun ikke driter i loven der den drites i kan. Synes det er bra at det kommer tydelig frem på bloggen hennes når hun reklamerer for noe, det er noe hun får "tommel opp" for av meg.

Du har rett, merkes det så blir man jo veldig klar over mengden reklame. Jeg har faktisk selv kommet til å kjøpe et plagg hun anbefalte, som eneste gang jeg noensinne har latt meg påvirke av en blogger. 

Meeen helt ærlig blir det jo mer som å bla i en postordrekatalog, så hun bør nok være varsom så ikke folk mister interessen. Bloggen nå består jo av affiliatelenker og klikkoverskrifter som IKKE er representative. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, CecilieX skrev:

Du har rett, merkes det så blir man jo veldig klar over mengden reklame. Jeg har faktisk selv kommet til å kjøpe et plagg hun anbefalte, som eneste gang jeg noensinne har latt meg påvirke av en blogger. 

Meeen helt ærlig blir det jo mer som å bla i en postordrekatalog, så hun bør nok være varsom så ikke folk mister interessen. Bloggen nå består jo av affiliatelenker og klikkoverskrifter som IKKE er representative. 

Enig i at Isabel (og flere andre bloggere) med fordel kunne vært mer selektive når det gjelder antall reklameinnlegg, og også hva de reklamerer for. Det har noe med troverdigheten å gjøre. Og noen bloggere virker jo å klare å balansere reklame vs. personlige innlegg. Men hvis man først skal reklamere for ting hele tiden, så synes jeg det er fint at det blir merket riktig. Og der synes jeg faktisk Isabel er en av de flinkere bloggerne :) innholdet på bloggen er jeg forøvrig enig i at ikke er videre spennende :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er hun vel ærlig om operasjonene, og lurer ikke fanskaren til å tro at de kan trene på seg implantater !

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Men hun clickbaita såååååååå sykt mye på siste operasjon for så å bestemme seg for å ikke fortelle hva det var hun hadde gjort da.... kremt (selvom det er ganske obvious)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov, det er vi som er nysgjerrige og "biter på". Det syntes jeg fremdeles er "bedre" enn å plutselig ha klær som fremhever rumper og tatt noen knebøy foran TV'en. Da lurer man leserne sine.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ble det egentlig slutt mellom henne og pierre? Og hvem gjorde det slutt?

jeg får seriøst helt vondt inni meg av henne.. ønsker henne alt godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
49 minutter siden, Metzili skrev:

Hvorfor ble det egentlig slutt mellom henne og pierre? Og hvem gjorde det slutt?

jeg får seriøst helt vondt inni meg av henne.. ønsker henne alt godt. 

Etter å ha prøvd en stund, så gikk han fra henne. Følelsene var borte og han så ingen grunn til å fortsette 

Hvorfor får du så vondt henne egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2017 den 21.29, Vilunich skrev:

Men hun clickbaita såååååååå sykt mye på siste operasjon for så å bestemme seg for å ikke fortelle hva det var hun hadde gjort da.... kremt (selvom det er ganske obvious)

Hva har hun operert siste gangen tror du? Bli aldri helt sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kattehviskeren

For en pinlig instagramkonto! KUN bilder av seg selv! Virker ikke som om hun har noe interessant å gjøre i livet. Hun kan ikke ha det godt med seg selv innerst inne... LItt trist. Men jeg orker ikke å bruke veldig mange kcalorier på den dama der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme på Snap, stort sett bare bilder og videoer av henne selv der også. Jeg følger henne på Snap men gidder nesten ikke gå inn på Storyene hennes lenger. Man blir faktisk lei av å se det samme ansiktet igjen og igjen.... og igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

95% av bildene er av henne. Resten er av mat, sminke og klær. Ufattelig kjedelig og skjønner ikke hvorfor folk gidder å følge henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...