Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Micomi skrev:

Pleier de ikke og spille inn sesosenge sånn 2-3 mnd i forveien? Før det blir vist på tv. Nå ser jeg ikke på PH Sverige men har vært på IG og det er ikke noen bilder av Pierre der, så syns bare det virker rart. Også iom at IR ikke kan svare folk når de spør henne ang Pierre og PH. 

Jeg håper virkelig bloggen hennes snart faller drastisk på lista, det er så tørt og kjedelig og lese. Også overskrifter som ikke henger på greip ang innlegge, blir fort dumt

Bare leste at sesongen de spiller inn nå, blir vist neste år. Og at årets sesong sendes nå? Kan være jeg tar helt feil, men jeg tror jeg har lest det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, LeilaS skrev:

Bare leste at sesongen de spiller inn nå, blir vist neste år. Og at årets sesong sendes nå? Kan være jeg tar helt feil, men jeg tror jeg har lest det

Ja ok, det kan jo være en mulighet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Micomi skrev:

Pleier de ikke og spille inn sesosenge sånn 2-3 mnd i forveien? Før det blir vist på tv. Nå ser jeg ikke på PH Sverige men har vært på IG og det er ikke noen bilder av Pierre der, så syns bare det virker rart. Også iom at IR ikke kan svare folk når de spør henne ang Pierre og PH. 

Jeg håper virkelig bloggen hennes snart faller drastisk på lista, det er så tørt og kjedelig og lese. Også overskrifter som ikke henger på greip ang innlegge, blir fort dumt

Ifølge henne selv så overtar svenskene hotellet når nordmennene sjekker ut og den sesongen svenskene spiller inn nå skal komme på TV i oktober 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Isabel kjøper så masse mat fra Foodora som hun ikke får sponset, Lene Orvik sponses av de. Svir nok litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Micomi skrev:

Pleier de ikke og spille inn sesosenge sånn 2-3 mnd i forveien? Før det blir vist på tv. Nå ser jeg ikke på PH Sverige men har vært på IG og det er ikke noen bilder av Pierre der, så syns bare det virker rart. Også iom at IR ikke kan svare folk når de spør henne ang Pierre og PH. 

Jeg håper virkelig bloggen hennes snart faller drastisk på lista, det er så tørt og kjedelig og lese. Også overskrifter som ikke henger på greip ang innlegge, blir fort dumt

Du er vel en av de som holder henne oppe på lista?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Putti skrev:

Du er vel en av de som holder henne oppe på lista?

Hehe.. har vært innom det et par ganger ja. Men ellers trykker jeg bare på navnet hennes på blogg.no for å se overskriften til det siste innlegget. Også har jeg jo forstått at de fleste overskriftene ikke har noe og gjøre med innlegget, eller at overskriften er overdrevent da. Så har ikke vært der inne på en god stund, ønsker at hun kan falle litt på lista. Det finnes ingenting som er interessant på bloggen hennes😂... kun mamma,søster, bror og hun venninna, fridays, sminke er faste gjentagelser. 

Endret av Micomi
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele den dama er så :sFun_sleeping::sFun_sleeping::sFun_sleeping: Går bare i hår, negler, penger og klær. Og clickbait, da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Har fulgt henne på snapchat en stund og blir nesten litt skremt over hvor besatt hun er av seg selv. Det er eviglange snapper hvor hun filmer seg selv med ulike filter og poseringer, et hav av bilder av seg selv i ulike positurer, bilder av siste pakke med sponsa Shein eller Nelly klær som har ankommet eller bilder av den kjøpte rumpa som hun virker veldig stolt over. 

Jeg syntes generelt bare det å legge ut et par selfies daglig er litt kleint, men jeg er kanskje litt rar rundt akkurat det, og denne dama legger ut 20 talls selfies daglig:p Altså... vi vet hvordan du ser ut? Det skjer ikke noe annet i livet ditt da, som kunne vært verdt å snappe om istedenfor? 

Og jeg fatter ikke hvordan hun skal klare å opprettholde livsstilen om hun ikke gjør noen endringer i livet snart. Hun kan da umulig holde det gående så mye lenger med meningsløse innlegg om Nelly klær og at hun pleier negler og legger vipper?😅

Jada, jeg skal slette henne fra snapchat nå 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ashanti skrev:

Har fulgt henne på snapchat en stund og blir nesten litt skremt over hvor besatt hun er av seg selv. Det er eviglange snapper hvor hun filmer seg selv med ulike filter og poseringer, et hav av bilder av seg selv i ulike positurer, bilder av siste pakke med sponsa Shein eller Nelly klær som har ankommet eller bilder av den kjøpte rumpa som hun virker veldig stolt over. 

Jeg syntes generelt bare det å legge ut et par selfies daglig er litt kleint, men jeg er kanskje litt rar rundt akkurat det, og denne dama legger ut 20 talls selfies daglig:p Altså... vi vet hvordan du ser ut? Det skjer ikke noe annet i livet ditt da, som kunne vært verdt å snappe om istedenfor? 

Og jeg fatter ikke hvordan hun skal klare å opprettholde livsstilen om hun ikke gjør noen endringer i livet snart. Hun kan da umulig holde det gående så mye lenger med meningsløse innlegg om Nelly klær og at hun pleier negler og legger vipper?😅

Jada, jeg skal slette henne fra snapchat nå 😁

Jeg måtte bare slette henne på snapchat. Det ble bare for mye. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor hun enda ligge på topplisten?! 3 plass på blogglisten. Herrefred, bloggen er jo dørgende kjedelig! :Gjesp: Dette synes folk er gøy og spennende å lese om? :klo: 

Synes hun må falle litt ned igjen. Føler fame og penger har gått helt til hodet hennes. Hva skal hun gjørenår folk en dag går lei av henne og ikke gir henne flere klikk?

Som har blitt sagt her, så skulle jeg gjerne sett hun fikk clickbait nekt i 1 uke. Hun lever av clickbaits. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ashanti skrev:

Har fulgt henne på snapchat en stund og blir nesten litt skremt over hvor besatt hun er av seg selv. Det er eviglange snapper hvor hun filmer seg selv med ulike filter og poseringer, et hav av bilder av seg selv i ulike positurer, bilder av siste pakke med sponsa Shein eller Nelly klær som har ankommet eller bilder av den kjøpte rumpa som hun virker veldig stolt over. 

Jeg syntes generelt bare det å legge ut et par selfies daglig er litt kleint, men jeg er kanskje litt rar rundt akkurat det, og denne dama legger ut 20 talls selfies daglig:p Altså... vi vet hvordan du ser ut? Det skjer ikke noe annet i livet ditt da, som kunne vært verdt å snappe om istedenfor? 

Og jeg fatter ikke hvordan hun skal klare å opprettholde livsstilen om hun ikke gjør noen endringer i livet snart. Hun kan da umulig holde det gående så mye lenger med meningsløse innlegg om Nelly klær og at hun pleier negler og legger vipper?😅

Jada, jeg skal slette henne fra snapchat nå 😁

Jeg følger henne også på snapchat. 

Ser av og til innom hennes bruker på instagram, via en bruker jeg har via noe annet. Min private bruker har hun blokkert for lenge siden, for at jeg sa noe imot henne. 

Det er slik hun er. Kommentarer på blogg og instagram som hun ikke liker, sletter hun, eller lar være og publisere. 

Alt skal virke så fint og flott rundt henne, og hvordan hun ser ut. 

Jeg følger ikke bloggen, men gjorde det for et halvt år siden. 

Kommer til å fortsette å følge henne på snap, for er så tragikomisk hvordan hun er og fremstiller seg selv og livsstilen sin. 

At side 2 velger å fortsatt ha henne under seg, er for meg ubegripelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
26 minutter siden, Putti skrev:

Jeg følger henne også på snapchat. 

Ser av og til innom hennes bruker på instagram, via en bruker jeg har via noe annet. Min private bruker har hun blokkert for lenge siden, for at jeg sa noe imot henne. 

Det er slik hun er. Kommentarer på blogg og instagram som hun ikke liker, sletter hun, eller lar være og publisere. 

Alt skal virke så fint og flott rundt henne, og hvordan hun ser ut. 

Jeg følger ikke bloggen, men gjorde det for et halvt år siden. 

Kommer til å fortsette å følge henne på snap, for er så tragikomisk hvordan hun er og fremstiller seg selv og livsstilen sin. 

At side 2 velger å fortsatt ha henne under seg, er for meg ubegripelig. 

Grunnen til at Side 2 velger å fortsatt ha henne i stallen er at hun har mange lesere. De har en avtale som tilsier at de deler inntektene fra annonsører mellom seg. For annonsører er det viktig at så mange som mulig eksponeres for reklamen, derfor er Isabel en bra blogger å ha tilknyttet seg. Det er altså bare basert på økonomisk vinning. 

Det som er synd er at Side 2 ikke har betenkeligheter med innholdet som hun produserer og den negative påvirkningen hun har på spesielt de unge leserne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på når Pierre kommer hjem igjen. Han har vel vært borte noen uker nå? Når han kommer hjem igjen,  da blir det vel nytt drama tenker jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, CecilieX skrev:

Grunnen til at Side 2 velger å fortsatt ha henne i stallen er at hun har mange lesere. De har en avtale som tilsier at de deler inntektene fra annonsører mellom seg. For annonsører er det viktig at så mange som mulig eksponeres for reklamen, derfor er Isabel en bra blogger å ha tilknyttet seg. Det er altså bare basert på økonomisk vinning. 

Det som er synd er at Side 2 ikke har betenkeligheter med innholdet som hun produserer og den negative påvirkningen hun har på spesielt de unge leserne. 

Er jo innholdet i bloggen jeg reagerer på at de vil være en del av. 

Og hvordan den påvirker dagens ungdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeilaS skrev:

Lurer på når Pierre kommer hjem igjen. Han har vel vært borte noen uker nå? Når han kommer hjem igjen,  da blir det vel nytt drama tenker jeg. 

Gleder meg til han skal svare henne på tiltale 🤣🤣🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Onbothsides
14 minutter siden, Putti skrev:

Gleder meg til han skal svare henne på tiltale 🤣🤣🤣

Slik;

vad e det ni tenkar på faktist? Jag har inte als varit nånn ting Annat enn ærlit med Isabel och hon e jo faktsit inte den samma som jag blev tilsammans med så varfor ska ni kjata sånn om dette snella dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Slik;

vad e det ni tenkar på faktist? Jag har inte als varit nånn ting Annat enn ærlit med Isabel och hon e jo faktsit inte den samma som jag blev tilsammans med så varfor ska ni kjata sånn om dette snella dere. 

Så sinnsykt spot on :fnise::fnise::fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
7 timer siden, Onbothsides skrev:

Slik;

vad e det ni tenkar på faktist? Jag har inte als varit nånn ting Annat enn ærlit med Isabel och hon e jo faktsit inte den samma som jag blev tilsammans med så varfor ska ni kjata sånn om dette snella dere. 

Haha spot on! Veldig spot on for svenske menn generelt også om det er lov å si :Knegg:

Ser forresten ut som han har kommentert i kommentarfeltet under sitt siste innlegg på instagram.. "Tror dere virkelig på alt dere leser".. 

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Onbothsides skrev:

Slik;

vad e det ni tenkar på faktist? Jag har inte als varit nånn ting Annat enn ærlit med Isabel och hon e jo faktsit inte den samma som jag blev tilsammans med så varfor ska ni kjata sånn om dette snella dere. 

Og: jäg er en jävlig kåt person

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...