Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke synd på Isabel. Jeg tror fortsatt dette bare er et PR stunt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides

Jeg lurer på hvorfor alt ble fjernet av det hun skrev rundt bruddet. Før det syntes jeg nesten synd på henne, men så når hun fjernet alt så begynte det å skurre igjen. 

Hun virker krampeaktig i overskriftene nå som de fleste har mistet interessen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Jeg lurer på hvorfor alt ble fjernet av det hun skrev rundt bruddet. Før det syntes jeg nesten synd på henne, men så når hun fjernet alt så begynte det å skurre igjen. 

Hun virker krampeaktig i overskriftene nå som de fleste har mistet interessen. 

Var vel pga at hun dret seg skikkelig ut med det hun skrev

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
22 timer siden, Martheegne skrev:

Jeg syntes synd på henne. Det virker som hun mangler nettverk i Oslo, og når man er en slik "rastløs" person som føler hun må gjøre noe hele tiden, og går glipp av noe når hun sitter hjemme, kan det være veldig tungt. Husker jeg var kun hadde deltidsjobb i ett år i 20-årene og gikk hjemme å tuslet nesten hver dag mens vennene mine var opptatt med skole/jobb. Holdte på å gå på veggen, det var et fælt (!) år. Hadde jeg vært henne ville jeg startet å studere fortere enn snabbt!

På bloggen skriver hun bl.a. at hun har hatt en fantastisk lørdag - hun har møtt mora og søskenene på kjøpesenteret for å spise lunsj. Det er liksom slike ting andre ungdommer har som en "biaktivitet" i hverdagen sin, ikke hovedaktivitet. I tillegg skriver hun mye om at hun har vært ute og festet med crewet, men hun legger aldri ved bilder. Dette syntes jeg er litt mistenkelig, hun tar jo bilder av absolutt alt ellers til bloggen..? Nei, kan ikke si annet enn  at jeg syntes synd på henne. Samtidig har hun jo lagt opp til det selv, ved og ikke prioritere andre ting enn kjæresten. Tenker at kanskje flytting tilbake til Stavanger hadde vært noe - men så tenker jeg at hun hverken har familie der, vennene hun hadde på VGS er kanskje fraflyttet/opptatt med studier, osv. Må være tungt og ikke ha ordentlige, stabile "røtter" man kan vende seg til da man trenger det. 

Festingen dokumenteres på snapchat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så tåpen hun er. Viktig å poengtere hvor mye penger hun har brukt på shopping i går og på mac i dag. 

Hun er noe for seg selv 😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Putti skrev:

Fy så tåpen hun er. Viktig å poengtere hvor mye penger hun har brukt på shopping i går og på mac i dag. 

Hun er noe for seg selv 😂😂😂

Jeg tror dette er en jente som ikke har hatt så mye å rutte med tidligere. Kanskje har hun vært usikker på hva hun er god til og hva hun kan skryte av. Så får hun masse penger, og istede for å se de andre gode kvalitetene hun helt sikkert har, viser hun frem noe som er status og verdt noe i vårt samfunn og blant hennes yngre lesere, nemlig penger. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at det er noen her som leser bloggen. Noen som vil fortelle hva hun skriver angående bruddet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
17 minutter siden, Putti skrev:

Vet at det er noen her som leser bloggen. Noen som vil fortelle hva hun skriver angående bruddet?

Bare at hun har en veldig stor kjærlighetssorg, egentlig. Veldig typisk tankegang når man har kjærligjetssorg, kunne hentet hele innlegget ut fra dagboka mi på videregående liksom :fnise: At hun hater ham for å ha makten til å få henne til å føle seg så liten og stakkarslig, at hun føler seg verdiløs og at han ikke kunne brydd seg mindre der han sitter på "fuckings paradise hotel". Sier det hele er kaldhjertet og brutalt. Ja, veldig typisk kjærlighetssorg mao.

Syns faktisk synd på henne, jeg. Tror hun hadde hatt godt av å ta en pause så hun kan sørge i ro og mak, uten "presset" til å yte på bloggen. Å stå å smile på bilder når man egentlig vil kverke eksen liksom :fnise::alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme som  har gjort flere ganger allerede. Mest irriterende er at hun skriver på snap "Deler det mest personlige..aldri åpnet meg sånn for dere før...nå deler jeg alt.."..blabla.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, wishfull skrev:

Akkurat det samme som  har gjort flere ganger allerede. Mest irriterende er at hun skriver på snap "Deler det mest personlige..aldri åpnet meg sånn for dere før...nå deler jeg alt.."..blabla.

Det har hun sagt ørten ganger før :dry:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at disse to har brukt tiden etter paradise til å melde seg på alt som kan krype og gå av realityprogrammer for å holde seg relevante, kan jeg tenke meg det svir ekstra for sraad at pierre ble plukket ut til PH og ikke henne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hadde vært sykt lættis om han røyk ut første uken og må reise hjem til Norge med halen mellom beina :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste hadde jo vært hvis ingen brydde seg om Pierre etter PH hotell, om ingen leste bloggen hans, eller så på You tube kanalen hans. Han vil jo ha oppmerksomhet, og er villig å gå langt for dette - om det stemmer med Isabel og Pierre er det en drøy ting å gjøre. Og bare på grunnlag av det, bør folk boikotte han fullstendig. Bare ikke bry seg om han. Ikke har han noe talent, ikke er han noe overomjordisk kjekk, og har heller ingenting å komme med annet enn å melde seg på PH. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
24 minutter siden, jentefranorge skrev:

Det beste hadde jo vært hvis ingen brydde seg om Pierre etter PH hotell, om ingen leste bloggen hans, eller så på You tube kanalen hans. Han vil jo ha oppmerksomhet, og er villig å gå langt for dette - om det stemmer med Isabel og Pierre er det en drøy ting å gjøre. Og bare på grunnlag av det, bør folk boikotte han fullstendig. Bare ikke bry seg om han. Ikke har han noe talent, ikke er han noe overomjordisk kjekk, og har heller ingenting å komme med annet enn å melde seg på PH. 

Nettopp. Dessverre tror jeg små jentene og guttene kommer til å følge han :(Gutter på 14 ser vel opp til han og jenter er forelsket i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jentefranorge skrev:

Det beste hadde jo vært hvis ingen brydde seg om Pierre etter PH hotell, om ingen leste bloggen hans, eller så på You tube kanalen hans. Han vil jo ha oppmerksomhet, og er villig å gå langt for dette - om det stemmer med Isabel og Pierre er det en drøy ting å gjøre. Og bare på grunnlag av det, bør folk boikotte han fullstendig. Bare ikke bry seg om han. Ikke har han noe talent, ikke er han noe overomjordisk kjekk, og har heller ingenting å komme med annet enn å melde seg på PH. 

Akkurat som at Isabel har skrevet dette selv. 

Jeg støtter heller Pierre enn Isabel. Sånn er det med den saken

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har sett at Pierre faktisk er med på PH? Og er det den svenske eller norske versjonen? Fordi er ikke begge de innspillene egentlig ferdig?🤔 Noen som har link til kilde? Har spurt IR på bloggen hennes med hun svarte ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
1 time siden, Micomi skrev:

Er det noen som har sett at Pierre faktisk er med på PH? Og er det den svenske eller norske versjonen? Fordi er ikke begge de innspillene egentlig ferdig?🤔 Noen som har link til kilde? Har spurt IR på bloggen hennes med hun svarte ikke.

Han er med på den svenske som spilles inn nå, visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, thejohan skrev:

Han er med på den svenske som spilles inn nå, visstnok.

Som ikke blir vist før til neste år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Som ikke blir vist før til neste år? 

Pleier de ikke og spille inn sesosenge sånn 2-3 mnd i forveien? Før det blir vist på tv. Nå ser jeg ikke på PH Sverige men har vært på IG og det er ikke noen bilder av Pierre der, så syns bare det virker rart. Også iom at IR ikke kan svare folk når de spør henne ang Pierre og PH. 

Jeg håper virkelig bloggen hennes snart faller drastisk på lista, det er så tørt og kjedelig og lese. Også overskrifter som ikke henger på greip ang innlegge, blir fort dumt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...