Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Føler veldig at hun er ute etter sympati blant folket nå.

Hun legger ut opp til flere bilder om dette på instagram. 

Hvis dette er fakta, noe jeg ikke tror det er, så blir det nok krig dem i mellom i media. 

Ugler i mosen her ja...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hardt for å tro på dette, men jeg skjønner logikken med å spille inn nå før ferien (3 mnd - er det ikke?) hvis det skal på skjermen i oktober. Ting tar tid. Slik PH har utviklet seg er det jo veldig mye redigering i etterkant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Det norske produksjonsteamet kom hjem for noen dager siden ... altså rundt 14 dager før første episode skal sendes. Svenskene er jo langt ut i sesongen, ergo må de ha spilt inn før norge, eller? Hvis han skal være med må det være i 2018. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, orfeus skrev:

Det norske produksjonsteamet kom hjem for noen dager siden ... altså rundt 14 dager før første episode skal sendes. Svenskene er jo langt ut i sesongen, ergo må de ha spilt inn før norge, eller? Hvis han skal være med må det være i 2018. 

Hun skriver i kommentarfeltet at han skal være med i neste sesong, og at innspillingen av den starter nå. Altså kommer han ikke på skjermen i sesongen som går på tv i disse dager. Hun skriver også at hun trodde at han var avlogget sosiale medier fordi han var lei seg og hadde det kjipt, men at hun i dag fikk vite at han er i Mexico. Og hun er sikker på at dette må ha vært planlagt en stund bak ryggen hennes, ettersom han dro dit bare få dager etter at han hadde gjort det slutt med henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig vanskelig for å tro at han dumpet Isabel for å dra på TV innspilling. Ja, jeg tror han er på en innspilling men jeg tror hele dett opplegget er planlagt av dem begge. Seriøst, tror dere virkelig at Pierre dumpet Isabel for å være med på TV i skjul... nei, vi snakker om verdens mest PR kåte par som gjør alt for å komme på TV og bli kjendiser. Hvis han er på en innspilling nå, så er det garantert at Isabel har vist dette :) 

Endret av jentefranorge
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde dette skulle ha noe å gjøre med Ex on the Beach. Var jo i høst de satt hjemme og så på dette i stua, og ønsket seg så sårt en norsk sesong! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det va et planlagt stunt fra begge to må e si e syns synd i han... :P Sååå mye hate fra Isabels fans, is it worth it?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg syntes det er flaut å lese. Om det er PR eller ikke er samme for meg, egentlig, det er uansett helt bak mål og det teiteste jeg har lest noensinne.

Hvis det ikke er PR, så har han byttet ut hennes millioninntekt, 100vis av gratis ferier, planer om å bygge hus, en samboer som forsørger deg og en relativt "enkel inngangsbillett" til å bli D-kjendis i Norge. Alt for å være med på et realityshow - noe jeg ikke skjønner fordi;
1. Han har vært med før, er relativt kjent, og bor i Norge. Han har allerede vunnet
2. Han er/var "medeier" i bloggen til Sraad, og tjener fint nok på å være hennes sidekick. 

Hvorfor i all verden skulle han ville være med igjen? Jaja. Kan aldri tenke meg at Sraad syntes det er greit at han bor i flere uker på rom med en annen dame, og sikkert - i kjent Pierre stil- kler av seg relativt fort. 

Hvis det er et PR stunt så syntes jeg rett og slett synd på dem for å være så PR kåte og umodne. Tenk det da, å la kjæresten din bli med på PH for å bli kjendis. Herlighet..

Veldig enig. Jeg har problemer med å tro Isabel ville gått med på dette? Hvem i huleste vil la typen være med på PH og dele rom med en dame i flere uker? Jeg hadde sagt NEVER! Det er også veldig rart at han dumpa Isabel for å være med på PH. Er målet hans å bli kjendis i Sverige og? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
16 minutter siden, LeilaS skrev:

Veldig enig. Jeg har problemer med å tro Isabel ville gått med på dette? Hvem i huleste vil la typen være med på PH og dele rom med en dame i flere uker? Jeg hadde sagt NEVER! Det er også veldig rart at han dumpa Isabel for å være med på PH. Er målet hans å bli kjendis i Sverige og? :klo: 

Hvis jeg ikke husker feil er premien 500000 i den svenske utgaven, klart de ser kun pengene og tenker ikke på konsekvenser av et stunt hvis det er det dette er. 

Det er iallefall noe som skurrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Onbothsides skrev:

Hvis jeg ikke husker feil er premien 500000 i den svenske utgaven, klart de ser kun pengene og tenker ikke på konsekvenser av et stunt hvis det er det dette er. 

Det er iallefall noe som skurrer

Trodde Isabel hadde bedre lønn enn leger og advokater til sammen?Det er jo det hun har sagt :fnise:  Hvorfor melde seg på PH da? Kan ikke tro de synker så lavt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
29 minutter siden, LeilaS skrev:

Trodde Isabel hadde bedre lønn enn leger og advokater til sammen?Det er jo det hun har sagt :fnise:  Hvorfor melde seg på PH da? Kan ikke tro de synker så lavt.

De skulle jo kjøpe hus til 10 millioner så da trenger de jo noen store bunker. Jeg er spent på fortsettelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Onbothsides skrev:

Hvis jeg ikke husker feil er premien 500000 i den svenske utgaven, klart de ser kun pengene og tenker ikke på konsekvenser av et stunt hvis det er det dette er. 

Det er iallefall noe som skurrer

Jeg tror ikke det er for pengene. Så lenge Sraad tjener så mye hun gjør på bloggen sin, så tror jeg ikke han hadde noe behov for mer penger. Han "jobbet" jo også i bloggen, så han fikk jo på en måte betalt. 

Men jeg vet ikke jeg. Jeg tror faktisk ikke det er PR, fordi da har de virkelig dummet seg ut med at Sraad har svertet han sånn på bloggen sin (kommentarfeltet). Hvis de egentlig er sammen, og har planer om å bli sammen igjen etter PH så blir jo ikke det noe positivt når hun har fått han til å virke som en skikkelig patetisk dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
Akkurat nå, mjauritz skrev:

Jeg tror ikke det er for pengene. Så lenge Sraad tjener så mye hun gjør på bloggen sin, så tror jeg ikke han hadde noe behov for mer penger. Han "jobbet" jo også i bloggen, så han fikk jo på en måte betalt. 

Men jeg vet ikke jeg. Jeg tror faktisk ikke det er PR, fordi da har de virkelig dummet seg ut med at Sraad har svertet han sånn på bloggen sin (kommentarfeltet). Hvis de egentlig er sammen, og har planer om å bli sammen igjen etter PH så blir jo ikke det noe positivt når hun har fått han til å virke som en skikkelig patetisk dritt.

Er helt enig i det, de har dummet seg skikkelig ut hvis dette virkelig er et pr-stunt. Hvis det ikke er det så syns jeg det tyder på en veldig dårlig dømmekraft av Isabel, da har hun ikke sett hvordan Pierre har kun utnyttet henne. For det har jeg følt hele veien. Han er nok mer glad i penger enn henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det er tilfellet at pierre er i mexico nå, tipper jeg de søkte begge to, men at bare pierre fikk være med og at det trigget et brudd. Tenk dere om pierre liksom skulle bli stjernen i forholdet og ikke henne. Må da forstå at det ikke går ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, tweet skrev:

Noen som tror på karma her? :popcorn:

Hvis du hinter om at Raad fortjente dette er det å synke ganske lavt. Ingen(!) fortjener å bli lurt og utnyttet slik han har gjort dersom dette stemmer.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...