Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal han være med i årets versjon?

Han er kanskje joker, men da kommer han veldig sent. Gir ikke noe mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11
Akkurat nå, Smash00 skrev:

Hvorfor skal han være med i årets versjon?

Han er kanskje joker, men da kommer han veldig sent. Gir ikke noe mening

Joker i den svenske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rose11 skrev:

Joker i den svenske?

Ja, altså han kommer inn etterhvert. Men har allerede gått 3 uker av versjonen

Mulig ho mente at han ville bli med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
21 minutter siden, Amethyst skrev:

virker jo som de begge har visst det en stund da?

Nok et tegn på at dette stuntet snart blir avslørt. Det er dømt til å gå galt enten ved at det faktisk blir slutt fordi forholdet allikavel ikke var sterkt nok til å tåle dette stuntet. Eller at de står frem og "måtte" gjøre det slik fordi de kunne ikke si noe. 

Hadde jeg orket skulle jeg satt opp en timeline for alt Isabel har sagt om bruddet for det henger ikke sammen i det hele tatt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Amethyst skrev:

virker jo som de begge har visst det en stund da?

Det der er IKKE Ph, kanskje ex on the beach

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel er så pen. Vet noen hva de operasjonene koster? Jeg er bare 13 år men skal operere når jeg blir atten har ønsker meg penger i konfirmasjon tak for svar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen den tid er nok moten noe annet. Får man i det minste håpe... tenk dagen man må ta ut alt dette tullet fra kroppen, har jo arr overalt. Usj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Smash00 skrev:

Det der er IKKE Ph, kanskje ex on the beach

Ex on the beach Sverige da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
2 timer siden, Arabella3 skrev:

Mener at det er et kriterium at man må være singel i PH. Det er i hvert fall det i den norske versjonen. Husker det var ei for noen år siden som holdt sivilstatusen sin skjult for å få være med.

En av årets PH-deltagere er kjæreste med PH-Iselin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayana

Men hva var det de var i utlandet for her for litt siden? Husker dere ikke Isabell skrev at de hadde vært gjennom et par hektiske døgn hvor de hadde vært på et varmt sted med palmer osv..? At det ikke  hadde vært noe for henne så de dro hjem.. Noen som vet noe om det har en sammenheng med dette som skjer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn hvis alt dette er planlagt til punkt og prikke, og de kun er ute etter masse pr. 

Tenker da på det bilde som ble lagt ut over her. 

Hun var alene på GC da vixen var. Altså uten han. Var noen dager

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, albalbalb skrev:

Isabel er så pen. Vet noen hva de operasjonene koster? Jeg er bare 13 år men skal operere når jeg blir atten har ønsker meg penger i konfirmasjon tak for svar :)

Dette er hvorfor Sraad burde bannes fra alt av SoMe :) 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er flaut å lese. Om det er PR eller ikke er samme for meg, egentlig, det er uansett helt bak mål og det teiteste jeg har lest noensinne.

Hvis det ikke er PR, så har han byttet ut hennes millioninntekt, 100vis av gratis ferier, planer om å bygge hus, en samboer som forsørger deg og en relativt "enkel inngangsbillett" til å bli D-kjendis i Norge. Alt for å være med på et realityshow - noe jeg ikke skjønner fordi;
1. Han har vært med før, er relativt kjent, og bor i Norge. Han har allerede vunnet
2. Han er/var "medeier" i bloggen til Sraad, og tjener fint nok på å være hennes sidekick. 

Hvorfor i all verden skulle han ville være med igjen? Jaja. Kan aldri tenke meg at Sraad syntes det er greit at han bor i flere uker på rom med en annen dame, og sikkert - i kjent Pierre stil- kler av seg relativt fort. 

Hvis det er et PR stunt så syntes jeg rett og slett synd på dem for å være så PR kåte og umodne. Tenk det da, å la kjæresten din bli med på PH for å bli kjendis. Herlighet..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vet han at han skal være med i neste PH versjon som ikke starter før oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg syntes det er flaut å lese. Om det er PR eller ikke er samme for meg, egentlig, det er uansett helt bak mål og det teiteste jeg har lest noensinne.

Hvis det ikke er PR, så har han byttet ut hennes millioninntekt, 100vis av gratis ferier, planer om å bygge hus, en samboer som forsørger deg og en relativt "enkel inngangsbillett" til å bli D-kjendis i Norge. Alt for å være med på et realityshow - noe jeg ikke skjønner fordi;
1. Han har vært med før, er relativt kjent, og bor i Norge. Han har allerede vunnet
2. Han er/var "medeier" i bloggen til Sraad, og tjener fint nok på å være hennes sidekick. 

Hvorfor i all verden skulle han ville være med igjen? Jaja. Kan aldri tenke meg at Sraad syntes det er greit at han bor i flere uker på rom med en annen dame, og sikkert - i kjent Pierre stil- kler av seg relativt fort. 

Hvis det er et PR stunt så syntes jeg rett og slett synd på dem for å være så PR kåte og umodne. Tenk det da, å la kjæresten din bli med på PH for å bli kjendis. Herlighet..

Er jo ikke sikkert han er der. Serien har jo vært på tv i flere uker. Burde ikke innspillingen være ferdig da? 

Kan være de sier at han er der, uten at det stemmer. Alt for pr. 

Dette får meg ikke til å gå inn på blogge  hennes. Så dere som ikke klarer å holde dere unna, må gjerne oppdatere oss andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mjauritz skrev:

Dette er hvorfor Sraad burde bannes fra alt av SoMe :) 

Bare fake. Du ser at det er en mann, ved kjønn

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på det Isabel skriver i dag. 

Hvorfor skal han trekke seg bort fra SoMe for noe han skal delta på om et halvt år? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...