Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Milio skrev:

Veit du Putti, nå må du nesten roe deg litt ned.

Jeg skjønner godt at IR ønsker å vise at hun klarer seg på egenhånd. At hun ikke trenger en mann, eller at livet kan være herlig som singel. Det er jo selvfølgelig latterlig at hun tidligere rakk ned på andre, når hun nå gjør det samme selv. Men du må faktisk la denne jenta få en pause. Vi reagerer alle forskjellig på brudd. Blogg og snap er en fasade. Det viser akkurat det du ønsker å dele, og jeg skjønner godt at hun ikke har lyst til å ligge hjemme i fosterstilling med pandaøyne fra våt maskara. Men hva hun gjør når hun skrur av snapchat eller blogg, det vet vi ingenting om. 

Det er helt greit å ikke "like en blogger", men dette er nesten heksejakt. Ærlig talt.

Ja jeg kan godt være en del av en heksejakt mot henne, hvis du vil kalle det for det.

Jeg har kjempet mot henne og kroppspresset hun er en stor del av, i lang tid. 

Skulle ønske at hun ikke fikk blogge pga holdningene og ytringene hennes. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men var det ikke Pierre som ønsker at hun skulle endre på så mye ved utseende? Enten for å bli finere eller for klikk, uansett ille.

Jeg har alltid fått inntrykk av at IR var foran kamera mens Pierre var egentlig bare en påhenger. Er ikke stor fan av IR men skal jeg være ærlig så har jeg alltid syntes litt synd på henne i dette forholdet. Virket så enveis, hun elsket han men han... ja hvem vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Putti skrev:

Ja jeg kan godt være en del av en heksejakt mot henne, hvis du vil kalle det for det.

Jeg har kjempet mot henne og kroppspresset hun er en stor del av, i lang tid. 

Skulle ønske at hun ikke fikk blogge pga holdningene og ytringene hennes. 

Dét er jo en ting. Vi kan være enige her. Men hennes holdninger rundt kropp har da absolutt ingenting med oppførselen etter bruddet å gjøre??

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Putti skrev:

Akkurat!! 

Dama er blottet for egne handlinger. Hun elsker å slenge dritt om andre og deres levemåte. 

Men hun selv, neida, hun er så perfekt!!!

Hun minner meg litt om en jente som jeg hang med før. Hun var perfekt og kunne ikke gjøre noe galt. Veldig flink til å slenge dritt om alle andre. Sa hun synes der var lavmål å bli sammen med eksen til venninnene sine. Men like etterpå ble hun sammen med eksen til en venninne.

Synes det er rart når folk sier det og det er SÅ lavmål, så gjør de akkurat det samme selv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på det bare var et pr stunt, men jeg tror nå det ikke er det. Jeg tror det faktisk er slutt mellom de. Men Pierre bor hos broren nå? Hva skal Pierre leve av nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et tragisk liv Pierre ser ut til å ha. Klarer han ikke noe annet enn å leve på andre? Først Isabell og nå bor han hos broren. Kanskje på tide å skaffe seg en jobb å gjøre noe med livet.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Sitronmelis skrev:

For et tragisk liv Pierre ser ut til å ha. Klarer han ikke noe annet enn å leve på andre? Først Isabell og nå bor han hos broren. Kanskje på tide å skaffe seg en jobb å gjøre noe med livet.

Enig. Er ikke han 23 nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
14 timer siden, Putti skrev:

Ja man tolker de forskjellig ut fra hvilken setting de blir brukt i. 

Hvis hun virkelig elsket Pierre, og ikke er kommet over han helt enda, hvorfor da gi inntrykk av at du lever livet, og har det " så" bra med selv? 

Og om hun virkelig har det så bra som hun prøver å vise på snap, så har hun løyet på bloggen. Har aldri hørt om noen som har elsket noe så høyt, og klart og glemt dem så fort. 

Nå nei du... Vi hsr kanskje total forskjellig oppfatning av denne jenta. 

Og jeg er ikke positiv om henne, og det kommer jeg aldri til å bli heller. 

Hun er en skam i Norges bloggverden, rett og slett.

Jeg er helt, helt enig med deg at operasjoner og utseendefokus er verdt å kjempe mot, men slike innlegg som det jeg siterer gjør at din evt kritikk av press er forferdelig lett å diskvalifisere. For det er ikke der fokuset ditt ligger, det er på hvordan hun har håndtert bruddet. Skal kritikk bli tatt seriøst (hvilket er viktig) så bør  man skille mellom hva som er viktig å kritisere og hva som bare virker som antipati mot en person.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan tro at det er PR stunt. Greit at hun til tider er litt for desperat, men så langt tror jeg neppe hun synker. Det var nok også meningen at det skulle komme litt som et sjokk. De, som mange par, hadde nok en del problemer, og ikke noe man ønsker å legge ut åpent på en populær blogg. Da er det bedre å skrive at man er såå forelsket og har det sååå bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Helhvete skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan tro at det er PR stunt. Greit at hun til tider er litt for desperat, men så langt tror jeg neppe hun synker. Det var nok også meningen at det skulle komme litt som et sjokk. De, som mange par, hadde nok en del problemer, og ikke noe man ønsker å legge ut åpent på en populær blogg. Da er det bedre å skrive at man er såå forelsket og har det sååå bra. 

Fordi hun har lagt ut ørten clickbaits om det før? "Problemer i forholdet" eller "han går fra meg" er en klassiker.  Hun får det alltid til å virke så dramatisk, men clickbaitene stemmer aldri med selve blogginnlegget. Da er det ikke rart folk lurer. Hun har ropt ulv mange ganger 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Fordi hun har lagt ut ørten clickbaits om det før? "Problemer i forholdet" eller "han går fra meg" er en klassiker.  Hun får det alltid til å virke så dramatisk, men clickbaitene stemmer aldri med selve blogginnlegget. Da er det ikke rart folk lurer. Hun har ropt ulv mange ganger 

Clickbaits er en ting, å skrive om brudd (istedenfor å kun antyde det med overskrift) er da noe annet.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Helhvete skrev:

Clickbaits er en ting, å skrive om brudd (istedenfor å kun antyde det med overskrift) er da noe annet.. 

Kanskje det, men det er jo ikke rart folk har vært skeptiske

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og kommentarer om kropp.
/lillesky (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du finner ut at din ex slo opp for å være med i PH Sverige, Isabel på mystory nå.

Hva skal dette bety??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at Pierre skal være med på Paradise Hotel Sverige, og at det er derfor det ble slutt (han gjorde det slutt). 

 

(Nei, dette er ikke spekulasjon, men noe Isabel selv la på snapchat nå nylig)

Endret av johma92
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mååå være noe planlagt bak dette... Eller at han vet at hun kanskje ikke hadde tillat han å gjøre det alene? :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Smash00 skrev:

Når du finner ut at din ex slo opp for å være med i PH Sverige, Isabel på mystory nå.

Hva skal dette bety??

At Pierre skal være med på PH Sverige. Så det nettopp selv. Eneste ex for henne (hun har jo ikke vært i noen spesielle forhold tidligere) er jo Pierre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han er ikke med på PH Sverige. Og det vet jeg pga jeg kjenner han ene deltageren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Det mååå være noe planlagt bak dette... Eller at han vet at hun kanskje ikke hadde tillat han å gjøre det alene? :P

Mener at det er et kriterium at man må være singel i PH. Det er i hvert fall det i den norske versjonen. Husker det var ei for noen år siden som holdt sivilstatusen sin skjult for å få være med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Smash00 skrev:

Nei han er ikke med på PH Sverige. Og det vet jeg pga jeg kjenner han ene deltageren.

Tiden vil vise. Er alltid snakk om hvem som er med, eller hvem som ikke er med (men som det gjerne ryktes om er med), så stoler ikke på noe før jeg får se det selv 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...