Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Serr? Få avisene på nakken? Neppe... Hvem kan (og gidder) å følge opp OM de løy? Som nevnt over: strategien er å "finne sammen igjen", aldri innrømme at de lurer folk trill rundt for penger.

Hva betyr Serr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Onbothsides skrev:

Det er selvsagt lite snap nå for da blir jo alt avslørt 🙈 

 

Jeg er absolutt ikke en Isabell fan og jeg tror at dette er et PR stunt, MEN at det er stille på blogg, insta, snap osv er jo helt naturlig dersom de faktisk har slått opp.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg er ikke så bevandret i ungdommens språk :(

Det går bra, vi er her for å oversette for deg! No worries! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
21 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg er absolutt ikke en Isabell fan og jeg tror at dette er et PR stunt, MEN at det er stille på blogg, insta, snap osv er jo helt naturlig dersom de faktisk har slått opp.. 

Syns ikke det er naturlig, for hun snakker jo hele tiden om at dette er jobben hennes osv så hvis hun i tillegg skal vise at hun ikke tar den mer seriøst enn at hun ikke klarer blogge annet enn gamle bilder av klær fra i høst så kan hun jo like gjerne flytte i kollektiv tvert. For da synker straks inntekten også. 

Dama digger seg selv, hun snapper og blogger om ingenting hele tiden - at det nå er stille er nok kun fordi de ikke kan vise at de er sammen. Et forhold ryker ikke på 1 straks hvis ikke det har skjedd noe dramatisk eller en av dem har løyet om følelsene sine. Og hun har jo skrevet på bloggen sin om hvordan hun elsker han sååååååå myyyyyyyeeeeee så ofte at det må jo våren han som har bare brukt henne som inntekt i tilfelle da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Onbothsides skrev:

Syns ikke det er naturlig, for hun snakker jo hele tiden om at dette er jobben hennes osv så hvis hun i tillegg skal vise at hun ikke tar den mer seriøst enn at hun ikke klarer blogge annet enn gamle bilder av klær fra i høst så kan hun jo like gjerne flytte i kollektiv tvert. For da synker straks inntekten også. 

Dama digger seg selv, hun snapper og blogger om ingenting hele tiden - at det nå er stille er nok kun fordi de ikke kan vise at de er sammen. Et forhold ryker ikke på 1 straks hvis ikke det har skjedd noe dramatisk eller en av dem har løyet om følelsene sine. Og hun har jo skrevet på bloggen sin om hvordan hun elsker han sååååååå myyyyyyyeeeeee så ofte at det må jo våren han som har bare brukt henne som inntekt i tilfelle da.

 

Hadde det blitt slutt med min store kjærlighet hadde jeg definitivt tatt pause fra livet i noen uker.. Profesjonelt eller ei. Men som jeg sa tviler jeg på at de har slått opp..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
7 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Hadde det blitt slutt med min store kjærlighet hadde jeg definitivt tatt pause fra livet i noen uker.. Profesjonelt eller ei. Men som jeg sa tviler jeg på at de har slått opp..

Jeg tviler også på det. Og hadde jeg tjent 200k på å blogge i måneden hadde jeg hverken gjort slike PR-stunt eller tatt pause fra bloggen om det ble slutt med et pengesluk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at det var han som tok initiativet til og gjøre det slutt, selv om jeg ikke vet om det gir så mye mening. Kanskje han holdt sammen med henne mer pga pengene. De reiste jo masse ifjor og spiste ute hele tiden (selv om det bare var Friday's, lol) Kanskje han var mer interessert i den delen enn henne. Sånn jeg tolker det utifra innleggene så tror jeg virkelig ikke hun ville gjøre det slutt, hun skrev jo kjærlighetserklæringer til han hver uke.

Men det virker som at når ting var bra mellom dem så var de veldig bra, og når ting var dårlig så var de veldig dårlig. Aldri en god ting..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym2467 skrev:

Hadde det blitt slutt med min store kjærlighet hadde jeg definitivt tatt pause fra livet i noen uker.. Profesjonelt eller ei. Men som jeg sa tviler jeg på at de har slått opp..

Ikke alle har mulighet til å ta en pause fra livet og jobb når man går fra hverandre. Da må man i så fall sykemeld seg. Men Isabel samarbeider jo med Side2. Er det ikke slik at de må oppdatere bloggen minst en gang daglig, hvis de er under nettavisen? Synes jeg husker å ha lest en gang tidligere 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, alle snappene til Pierre er at han tar bilde av seg selv i speilet. Mye og gjøre?

Endret av Breakeven
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smash00 skrev:

Isabel søker reisepartner til LA i Mars. 

Er det ikke rart å søke en reisepartner? Har man ikke venner?

Er ikke alltid man har venner som har råd/mulighet til å ta seg fri og reise når som helst! Så det synes jeg egentlig ikke er så rart.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Smash00 skrev:

Isabel søker reisepartner til LA i Mars. 

Er det ikke rart å søke en reisepartner? Har man ikke venner?

Jeg vil l være Isabel sin reisepartner :nori:Jeg har 50 spørsmål som jeg vil stille henne  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau på hennes vegne når jeg hører henne på snap. 

Snakker om klær hun har kjøpt, skal kjøpe, at hun ikke kan skjønne de som har korte negler, at hun trives best som singel men utelukker ikke en flørt, at hun føler seg pedofil for hun syns gutter på 20 er kjekke, liker best eldre menn men ikke 40-åringer. 

 

Og så bannes hun veldig mye. Helt utrolig hvor mange stygge ord hun bruker. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ashanti
52 minutter siden, Putti skrev:

Jeg blir så flau på hennes vegne når jeg hører henne på snap. 

Snakker om klær hun har kjøpt, skal kjøpe, at hun ikke kan skjønne de som har korte negler, at hun trives best som singel men utelukker ikke en flørt, at hun føler seg pedofil for hun syns gutter på 20 er kjekke, liker best eldre menn men ikke 40-åringer. 

 

Og så bannes hun veldig mye. Helt utrolig hvor mange stygge ord hun bruker. 

Trives best som singel? 😂 Og føler seg som "pedofil" fordi hun syntes 20 år gamle gutter er kjekke når hun selv er 22? 😂 Må være noe av det mest fjollete jeg har hørt på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker mer som hun desperat prøver å vise han der Pierre at hun er SÅ over han. 

Lett å gjennomskue og veldig stakkarslig

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...