Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gik lige ind på hendes blog, her er hvad jeg fandt:

"Jeg er nødt til at indse det" = hun er syg, og det er forfærdeligt, for hun har jo ikke tid til det 😅

Et langt og iscenesat indlæg om hendes kærlighed til Pierre

Hun er blevet biseksuel af at se på VS angels

Og så er der et billede hvor hun seriøst ligner én på 40. Bliver faktisk trist 😞

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, ElisabethGD skrev:

Gik lige ind på hendes blog, her er hvad jeg fandt:

"Jeg er nødt til at indse det" = hun er syg, og det er forfærdeligt, for hun har jo ikke tid til det 😅

Et langt og iscenesat indlæg om hendes kærlighed til Pierre

Hun er blevet biseksuel af at se på VS angels

Og så er der et billede hvor hun seriøst ligner én på 40. Bliver faktisk trist 😞

Ok, så nå er hun plutselig blitt bifil av å se på moteshow? Bitch please, man blir da ikke bifil på 40 minutter liksom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Ok, så nå er hun plutselig blitt bifil av å se på moteshow? Bitch please, man blir da ikke bifil på 40 minutter liksom. 

Jojo hun bliver det hvert eneste år på den ene dag showet sendes. Frigjort seksualitet må man sige ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg klarer å stå imot nysgjerrigheten min til å klikke meg inn på bloggen. :ler: For det ser jo ut som om det er veldig mange kriser på snap, og så skjer det INGENTING. :ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Jeg er så glad jeg klarer å stå imot nysgjerrigheten min til å klikke meg inn på bloggen. :ler: For det ser jo ut som om det er veldig mange kriser på snap, og så skjer det INGENTING. :ler:

Same old shit :roll: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så mange flere kriser det blir hvis man klarer å IKKE falle for fristelsen. Dama er på vei ned, og hun vet det selv. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en tid siden snappet et bilde av seg og P fra Paradise og skrev "He was mine all along". Vel, hele Norge vet jo at det ikke er sant. Må være slitsomt å skulle overbevise alle hele tiden. Jeg mener, kan man ikke bære være glad i det man har NÅ istedenfor å dvele over fortiden? Det hjelper jo ingenting.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle bare slutte å klikke seg inn på bloggen.  Hun er desperat nå og må komme med sinnsyke clickbait for å lure folk inn på bloggen. Dessverre er det noen som faller for clickbaitene hennes enda.

Endret av Linnpinn9
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Milio skrev:

For en tid siden snappet et bilde av seg og P fra Paradise og skrev "He was mine all along". Vel, hele Norge vet jo at det ikke er sant. Må være slitsomt å skulle overbevise alle hele tiden. Jeg mener, kan man ikke bære være glad i det man har NÅ istedenfor å dvele over fortiden? Det hjelper jo ingenting.

Snakk om å være eiersyk da. Siden han liksom var hennes først, så er det ikke så ille at hun pulte Pierre rett etter Martine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milio skrev:

Tenk så mange flere kriser det blir hvis man klarer å IKKE falle for fristelsen. Dama er på vei ned, og hun vet det selv. 

På vei ned? Hvorfor tror du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sofiegj skrev:

På vei ned? Hvorfor tror du det?

Hun var ganske langt ned på topplista for en stund siden, men når hun begynner med clickbait skjønner man jo at hun kun har lesere pga det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milio skrev:

For en tid siden snappet et bilde av seg og P fra Paradise og skrev "He was mine all along". Vel, hele Norge vet jo at det ikke er sant. Må være slitsomt å skulle overbevise alle hele tiden. Jeg mener, kan man ikke bære være glad i det man har NÅ istedenfor å dvele over fortiden? Det hjelper jo ingenting.

Kan nesten virke som at hun ikke stoler på han, hun har jo et veldig stort behov for å påpeke at Pierre er hennes. Det du skrev + lange kjærlighetserklæringer om han på bloggen nesten hver eneste måned, snakker dritt om Martine, osv. De har vel bare vært sammen et år ca? Hun sier hun har funnet mannen i sitt liv liksom...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Sofiegj skrev:

På blogg.no er ho på 5 plass?

Du må forholde deg til Blogglisten, som tar for seg alle bloggere, og ikke bare de knyttet opp til blogg.no.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Sofiegj skrev:

På vei ned? Hvorfor tror du det?

Har du i det hele tatt sett lesertallene hennes den siste tiden? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Milio skrev:

Har du i det hele tatt sett lesertallene hennes den siste tiden? 

Ja. Ho lå på 30 k igår eller så var det overgår. Noe jeg mener ho har gjort hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sofiegj skrev:

På vei ned? Hvorfor tror du det?

Hun har jo vært veldig ustabil på listen den siste tiden. Hun lå jo nede på 8-9 plass på blogg.no husker jeg. Men hun kommer seg opp igjen med clickbaits. Uten clickbaits hadde hun vært LANGT nede på listen. Så er jo tydelig at folk er blitt lei, for hun skriver om det samme hele tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sofiegj skrev:

Ja. Ho lå på 30 k igår eller så var det overgår. Noe jeg mener ho har gjort hele tiden :)

Da bør du ta deg en tur innom Blogglisten og se på grafen der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...