Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og spekulasjoner.
Minner om våre regler:

 Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. 
/lillesky (mod)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, orfeus skrev:

Hvorfor legge det ut i det hele tatt?

Fordi hun må jo få flere klikk på bloggen siden hun har ramlet litt ned på listen i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Derfor vil damer betale for å feste med han? Lol:sprettoy:

Ja det er nok av desperate jenter der ute som vil bli "insta famous",  og det blir man ved å feste med denne karen. Tragisk, men slik er nå det bare.. Hun Nina Winther gikk fra rundt 300 likes per bilde til 7-8000 likes per bilde etter å ha blitt tagget i bilder av Dan Bilzerian så..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke overrasket over at det er slutt. Når man hele tiden må erklaere sin kjaerlighet for hverandre så er det noe som skurrer. Det er som oftest par som er trygge på hverandre som ikke flasher det mest, det holder og si det til hverandre liksom. Det er som om hun måtte bevise hvor fint de hadde det og hvor forelsket de var hver uke.

Når det er sagt sa blogget hun jo 50% om Pierre og hverdagen og forholdet deres, håper hun finner noe annen inspirasjon. Håper også hun har noen og stotte seg på, vet jo at forholdet til moren hennes er veldig turbulent utifra det hun har skrevet på bloggen. Istedet for og bygge seg et nettverk i Oslo har hun liksom levd i en egen boble med Pierre, det kan umulig ha vaert sunt. Kanskje dette er det beste som kunne skje henne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på henne også, men det var forventet. Jeg mener , tenk å ha en person rundt deg 24/7 i over et år og nesten aldri har fri fra hverandre? Hadde det vært meg så trokke det hadde vart mer enn 2-3 måneder. Veldig usunt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for guds skyld, ikke klikk dere inn på bloggen hennes pga dette. Hun flyr rett opp på 2. plass på blogglista for en dag og så synker hun igjen. Så blir hun sammen med pierre igjen og så er det rett opp på lista igjen. Og sånn går no dagan. La denne blggen dø ut.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Ja det er nok av desperate jenter der ute som vil bli "insta famous",  og det blir man ved å feste med denne karen. Tragisk, men slik er nå det bare.. Hun Nina Winther gikk fra rundt 300 likes per bilde til 7-8000 likes per bilde etter å ha blitt tagget i bilder av Dan Bilzerian så..

Jøss, har aldri hørt om fyren, men han er tydeligvis en stor Instagram kjendis. Før jeg betaler noen for å feste med meg :fnise: 

 

21 minutter siden, Nutz skrev:

Men for guds skyld, ikke klikk dere inn på bloggen hennes pga dette. Hun flyr rett opp på 2. plass på blogglista for en dag og så synker hun igjen. Så blir hun sammen med pierre igjen og så er det rett opp på lista igjen. Og sånn går no dagan. La denne blggen dø ut.

Så enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig noe VG føler er viktig å ha på forsiden sin? Javel :dry:

Men jeg er overasket over de var sammen så lenge. Trodde det bsre kom til å vare et par måneder. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket over at VG skriver om dette, store bokstaver "BRUDD"

Og Pierre bekrefter og sier det skjedde for 1 uke siden og at de ikke bor sammen lenger.

Endret av Breakeven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette tror jeg ikke noe på. Gi det noen dager, så kommer det ett blogginnlegg om hvor forferdelig de har hatt det uten hverandre. At de hører sammen osv osv.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Pierre skal leve av nå, det er jo Isabell som er forsørgeren i forholdet. Regner med at folk vil miste interessen for bloggen når han er ute av bildet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At folk nå mistenker at dette er et pr-stunt er jo pga. alle de falske clickbait-overskriftene hun har kjørt tidligere der hun har hintet om brudd. Så skjer det på ordentlig, og ingen tror dem. "Ulv, ulv.."

Slik går det når man totalt undergraver som sin egen troverdighet for klingende mynt.

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

At folk nå mistenker at dette er et pr-stunt er jo pga. alle de falske clickbait-overskriftene hun har kjørt tidligere der hun har hintet om brudd. Så skjer det på ordentlig, og ingen tror dem. "Ulv, ulv.."

Slik går det når man totalt undergraver som sin egen troverdighet for klingende mynt.

Det er sykt at hun har clickbaitet så mye med forholdet sitt at folk faktisk tviler på at det er sant.

Jeg tenkte alltid, hva med den dagen det faktisk blir slutt. Ikke så veldig smart og leke ulv ulv på den måten.

Endret av Breakeven
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...