Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, fannyfab skrev:

Åhh, er så enig. Har også en følelse på at disse "møtene" hun skal i og har vært i, bare er tull for hun sier ALDRI hva det er. Hun er en outsider, og føler sikkert at hun må lyve på seg "møter" for å føle seg som en av de andre toppbloggerne. 

Hun har også tidligere sagt at hun takket nei til bloggerne pga for lite lønn. Jeg tror faktisk hun takket nei fordi hun er flau over sin hverdag og at hun egentlig ikke gjør så mye som hun skal ha det til. My opinion.

Hvis du har sett på vloggene deres så ser det ut til at du har rett. 20 min med de 2 som står og skriker til hverandre, spiser på Friday's, pranker hverandre..kommer faktisk ikke på mer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Breakeven skrev:

Hvis du har sett på vloggene deres så ser det ut til at du har rett. 20 min med de 2 som står og skriker til hverandre, spiser på Friday's, pranker hverandre..kommer faktisk ikke på mer...

hahaha sant. veeeery interesting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fannyfab skrev:

Åhh, er så enig. Har også en følelse på at disse "møtene" hun skal i og har vært i, bare er tull for hun sier ALDRI hva det er. Hun er en outsider, og føler sikkert at hun må lyve på seg "møter" for å føle seg som en av de andre toppbloggerne. 

Hun har også tidligere sagt at hun takket nei til bloggerne pga for lite lønn. Jeg tror faktisk hun takket nei fordi hun er flau over sin hverdag og at hun egentlig ikke gjør så mye som hun skal ha det til. My opinion.

Vet vi at hun har fått tilbud om å være med der? 

Samme på vixen. Reiser til syden noen dager, for å ha god grunn til å ikke være der. 

Hun hadde aldri tort å dra dit uansett. Sikkert ikke invitert heller.  

Ikke nominert heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ugler i mosen allerede montro...? 

Pierre legger ut lite snapper. Ikke hjemme sammen med henne. 

Hun har fått ei venninne på besøk

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Putti. Også er det jo valentines day. Kunne jo ha lagd en så stor sak på det på bloggen, snap osv som hun pleier, men det er helt stille mellom dem 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nathalie skrev:

Enig med Putti. Også er det jo valentines day. Kunne jo ha lagd en så stor sak på det på bloggen, snap osv som hun pleier, men det er helt stille mellom dem 🤔

Ja det også. Hadde garantert skrytt av oppmerksomheten hun hadde fått av han, om hun hadde fått noe. 

Nei det er på tide det går opp noen lys for enkelte, om hvordan hun oppfører seg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes så synd på henne nå. Tenk å være så selvopptatt og høy på seg selv, hun tror virkelig hun er IT. Norges Kim Kardashian, som truter på alle bilder og har vært med i Paradise Hotel.

Også får man Nina Winther som svigersøster. HAHA! Som liksom er Miss Norge, henger med Dan Bilzerian og har et big life i LA. Jeg tror ikke Isabel takler det, å rett og slett ikke regjere på toppen lenger. Jeg tror på det Ariel skrev om at Isabel prøvde å "dytte" hun ut med en gang, og har et veldig kontrollbehov, og et behov for å være favoritten. Sikkert ikke så lett å kontrollere eller overgå Nina WInther!

:rulle:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett snappen til carl aksel, ser jeg at pierre var å trena sammen med han i går. 

Hadde alt vært så velstand som hun skal ha det til, så hadde de nok vært ute og spist en romantisk middag i går, og gitt masse gaver til hverandre. 

Og alt dette hadde blitt publisert både på blogg, insta og snapchat.

Endret av Putti
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, mjauritz skrev:

Syntes så synd på henne nå. Tenk å være så selvopptatt og høy på seg selv, hun tror virkelig hun er IT. Norges Kim Kardashian, som truter på alle bilder og har vært med i Paradise Hotel.

Også får man Nina Winther som svigersøster. HAHA! Som liksom er Miss Norge, henger med Dan Bilzerian og har et big life i LA. Jeg tror ikke Isabel takler det, å rett og slett ikke regjere på toppen lenger. Jeg tror på det Ariel skrev om at Isabel prøvde å "dytte" hun ut med en gang, og har et veldig kontrollbehov, og et behov for å være favoritten. Sikkert ikke så lett å kontrollere eller overgå Nina WInther!

:rulle:

Det er litt komisk. Hun var storfornøyd da det ble slutt mellom Daniel og Ariel :yvonne: Så blir han sammen med Nina Winther :fnise: Nå får hun skikkelig konkurranse. Tror ikke hun er så høy i hatten lengre. Nå skulle hun vel heller ønske Daniel var sammen med Ariel.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
1 time siden, LeilaS skrev:

Det er litt komisk. Hun var storfornøyd da det ble slutt mellom Daniel og Ariel :yvonne: Så blir han sammen med Nina Winther :fnise: Nå får hun skikkelig konkurranse. Tror ikke hun er så høy i hatten lengre. Nå skulle hun vel heller ønske Daniel var sammen med Ariel.

Hvem er Nina Winther? altså, skjønner hun har vært Miss Norge, men hun er da ikke noe kjent person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Putti skrev:

Vet vi at hun har fått tilbud om å være med der? 

Samme på vixen. Reiser til syden noen dager, for å ha god grunn til å ikke være der. 

Hun hadde aldri tort å dra dit uansett. Sikkert ikke invitert heller.  

Ikke nominert heller.

Haha er akkurat det. Hun lyver så mye og prøver å unngå alle disse "eventsa" som hun ikke er invitert på uansett. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, fannyfab skrev:

Haha er akkurat det. Hun lyver så mye og prøver å unngå alle disse "eventsa" som hun ikke er invitert på uansett. 

 

Hun har jo vært høyt oppe på listen i snart 2 år, hvorfor blir hun ikke invitert? Synes det er litt rart alle andre blir, men ikke Isabel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rose11 skrev:

Hun har jo vært høyt oppe på listen i snart 2 år, hvorfor blir hun ikke invitert? Synes det er litt rart alle andre blir, men ikke Isabel. 

Kanskje for at hun er den hun er. 

Evt at hun blir invitert, men at hun skjønner at hun ikke har noe å gjøre der, siden hun er mislikt blant veldig mange bloggere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig. Deilig for han og snylte pa henne som han gjør. Greit han jobber med vloggene og tar litt antrekksbilder av dama si, veldig deilig "jobb" og ha med en veeeldig fleksibel hverdag. Kan trene og spise på Fridays så mye han vil, samt reise til Falkenberg nør det matte ønske han. Har han noen utdannelse? Har han planer om og gjore noe annet enn og drive dank? Han er ikke akkurat en fyr jeg ville kalt en mann, og livet hans med Isabel virker Ganske beleilig, så hvorfor skulle han? Jo, fordi dette ikke kommer tl og vare evig...

Endret av Breakeven
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hadde hun vært uten han, og all styret rundt de to og den tredje personen, ettee oppholdet i pardise.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LeilaS skrev:

Det er litt komisk. Hun var storfornøyd da det ble slutt mellom Daniel og Ariel :yvonne: Så blir han sammen med Nina Winther :fnise: Nå får hun skikkelig konkurranse. Tror ikke hun er så høy i hatten lengre. Nå skulle hun vel heller ønske Daniel var sammen med Ariel.

Kan du forklare meg greie med Nina Winther? Er ho sammen med Daniel eller noe?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Smash00 skrev:

Kan du forklare meg greie med Nina Winther? Er ho sammen med Daniel eller noe?

Ja de er kjærester, hvis man forstår instagram rett 😉

 

Stakkars Isabell... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...