Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 time siden, LeilaS skrev:

Trodde hun skulle begynne å ta kollektiv jeg? Tok ikke lang tid før hun ombestemte seg.

Nettopp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun roper å skriker om mobbing, men hva er det hun gjør mot Julie da?! Isabell er virkelig STYGG mot Julie med sine sneaky stikk til henne hele tiden!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rosalie skrev:

Han Mads Hansen har virkelig en humor jeg virkelig ikke finner noe som helst artig. 

Kondolerer på vegne av den dårlige humoren din

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
6 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Kondolerer på vegne av den dårlige humoren din

Mads Hansen er ikke annet enn umoden. Flaut med voksne som åpenlyst mobber folk for utseendet. Har han ikke barn også? Litt av et forbilde han er for barnet sitt. Skal han lære ungen sin å bli mobber også? Lærer jo ungen sin at det er greit å mobbe folk for utseendet. Ikke så skikket som far... Burde han ikke heller bruke tida si på barnet? Stakkars unge som har en så idiotisk far med sånne elendige verdier. 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Putti skrev:

Hadde de ikke flyttet til Spania?

(Leser ikke bloggen)

Jo de var der vel i ca 1 mnd 🙈

Tipper Marbella var en ferie som ble brukt for å dra lesere... «jeg har flyttet til Spania», vel tviler på at planen var å bo der permanent når hun nå har planer om å kjøpe bolig i November.. Og det blir neppe i Spania.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym2467 skrev:

Jo de var der vel i ca 1 mnd 🙈

Tipper Marbella var en ferie som ble brukt for å dra lesere... «jeg har flyttet til Spania», vel tviler på at planen var å bo der permanent når hun nå har planer om å kjøpe bolig i November.. Og det blir neppe i Spania.

 

I fjor skulle hun kjøpe bolig til 10 millioner, det skjedde ikke. Hun skulle flytte til Dubai, det skjedde ikke. Hun skulle flytte til Spania, det skjedde ikke. Tipper hun bare sier det for å trekke lesere.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kindagirl skrev:

Nå skal hun skaffe seg hund..... :(
Tipper den ikke blir så lenge.

Å neiii. Får virkelig ikke håpe det. Den kommer til å bli behandlet som en dukke

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Honey Dew skrev:

Å neiii. Får virkelig ikke håpe det. Den kommer til å bli behandlet som en dukke

Blir vel en søt liten veskehund :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
12 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Kondolerer på vegne av den dårlige humoren din

Det har aldri vært særlig humor i å gjøre narr av folks utseende. De fleste blir ferdig med slik smålig sjikanering i løpet av grunnskolen. Herr fotballspiller fremstår bare som en pubertal og trassig unge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Christy89 skrev:

Blir vel en søt liten veskehund :roll:

Det er ingenting galt med veskehunder sålenge de får lov til å gå på alle fire beina og ikke blir båret rundt hele tiden

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Honey Dew skrev:

Å neiii. Får virkelig ikke håpe det. Den kommer til å bli behandlet som en dukke

Det vet du jo ingenting om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg tørr vedde ganske mye på at IR er klar for Bloggerne. 

Tror eg og.. Kan ikke forstå at Tv2 vil vise fram henne i beste sendetid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg tørr vedde ganske mye på at IR er klar for Bloggerne. 

Hun ble spurt tidligere, men takket nei. Mente hun 20 000 pr episode var alt for lite, så skjønner ikke hvorfor de skal spørre henne igjen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Putti skrev:

Tror det meste hun skriver er løgn 

Alt for klikk. Tviler på hun er med i Bloggerne. Blir kjedelig å følge henne i så fall

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun skal være med i ett eller annet TV program ihvertfall mtp hvor mye mer «innholdsrikt» livet hennes har vært i det siste, henger mer med venner osv. Hun er jo som regel en ensom ulv sammen med Pierre, ikke noe galt i det, men blir falskt å feste med venner osv bare fordi hun filmes og vil fremstå som noen hun ikke er...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...