Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen andre enn henne som modererer kommentarfeltet, så er det Pierre.  Men merkelig at hun liksom ikke vet hvilken kommentarer som legges ut på sin egen blogg. Hennes ansatte synes visst å legge ut drittkommentarer om Julie er helt ok.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så fantastisk at hun, og flere andre, gang på gang skal fortelle om hvordan blogging er en ekte jobb. At de fortjener pengene. De driver en seriøs bedrift. 

men HVER gang de får kritikk for ting som gjelder ekte jobber og seriøse bedrifter så fraskriver de seg alt annsvar. Reklamereglene er sååå vanskelige å forstå, og ikke minst teite. Umoralsk reklame? Folk velger jo selv. Kommentarfeltet, åh det så ikke jeg?

skulle likt å sett sjefen i en seriøs bedrift si at lovene er alt for stress å lære seg, det må jo alle forstå. Joda blogging KAN være eg seriøs jobb og bedrift, men da skal de søren lære seg reglene og ta annsvar for bedriften sin.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om det er sant at hun har en ansatt som driver kommentarfeltet sitt, så skal hun legge seg langflat. Å være en så dårlig sjef, at din ansatt ikke engang vet at slike kommentarer ikke burde bli lagt ut. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AneKS skrev:

Og om det er sant at hun har en ansatt som driver kommentarfeltet sitt, så skal hun legge seg langflat. Å være en så dårlig sjef, at din ansatt ikke engang vet at slike kommentarer ikke burde bli lagt ut. 

Nemlig! Hun fremstår veldig useriøs når hun bare skylder på den ansatte og at hun ikke vet hva som legges ut. Litt av en seriøs bedrift 🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hvem som modererer kommentarfeltet. Isabel Raad har redaktøransvar for alt som publiseres på sraad.blogg.no. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Litt» offtopic, men måtte bare legge til at denne herligheten, Guds gave til mennesket; Mads Hansen og hans ablegøyer 🤣🤣!! Ser ut som Mads sitt korstog mot pærra deltagere har krevd enda et offer!🤣 Den responsen til Carl Aksel fikk meg til å knekke fullstendig sammen!!😂😂 Kommentarfeltet har gått amok nok en gang, ser ut som vi sitter fast i en «ond» sirkel med pærra deltagere og Mads Hansen...😜

edit: ja jeg trenger et liv😬😅

DACB4929-D2F2-444B-BE95-5F4F200C71A1.png

6D0A4026-E0F4-420C-862E-02C014D81845.png

5BC8C025-853A-4739-885A-12D83B2BC444.png

262A61E0-707B-485F-8EBB-D65D2978C558.png

Endret av GrenadeApple
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, GrenadeApple skrev:

«Litt» offtopic, men måtte bare legge til at denne herligheten, Guds gave til mennesket; Mads Hansen og hans ablegøyer 🤣🤣!! Ser ut som Mads sitt korstog mot pærra deltagere har krevd enda et offer!🤣 Den responsen til Carl Aksel fikk meg til å knekke fullstendig sammen!!😂😂 Kommentarfeltet har gått amok nok en gang, ser ut som vi sitter fast i en «ond» sirkel med pærra deltagere og Mads Hansen...😜

edit: ja jeg trenger et liv😬😅

DACB4929-D2F2-444B-BE95-5F4F200C71A1.png

6D0A4026-E0F4-420C-862E-02C014D81845.png

5BC8C025-853A-4739-885A-12D83B2BC444.png

262A61E0-707B-485F-8EBB-D65D2978C558.png

Hvordan i all verden har denne mannen klart å linke denne nyhetssaken til seg selv? Stort ego, eller...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah wow, snakk om å ikke tåle humor. Flere av de andre deltakerene på paradise liker jo når han gjør det med dem😂 han gjør jo slik med sine beste venner liksom😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt morsomt jeg 🙊🙊🙊 Han er til tider drøy, men jeg hadde bare ledd av det og ikke blitt fornærmet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var humor og ikke mobbing som han gjorde mot Isabell. Men CA har vel ikke selvironi I guess..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snuppah00 skrev:

Synes det var litt morsomt jeg 🙊🙊🙊 Han er til tider drøy, men jeg hadde bare ledd av det og ikke blitt fornærmet. 

Haha enig, han er som regel nådesløs i «comeback» innleggene så fort noen prøver å sette han på plass... Carl Aksel burde ikke bitt agnet så lett 😜

7 timer siden, Anonym2467 skrev:

Dette var humor og ikke mobbing som han gjorde mot Isabell. Men CA har vel ikke selvironi I guess..

Enig, men Isabel fortjente det egentlig så uetisk som hun opptrer. Føler likevel det eskalerer noe voldsomt i kommentarfeltet, ser ut som det er en del aggresjon mot Carl Aksel og livsstilen hans som har ligget under overflaten... 

Ser det er flere som kaller han for en «kjent rusmisbruker», hva er greia med det??? Kan se for meg at han kanskje er kokain/mdma typen eller en kar som tar en joint i ny og ne, men det er bare spekulasjoner... Drøye ting folk kommer med 😬

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på å se om Isabel Raad melker denne saken også til sin fordel ettersom hun er på «allianse» med Caksel utenfor pærra. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GrenadeApple skrev:

Spent på å se om Isabel Raad melker denne saken også til sin fordel ettersom hun er på «allianse» med Caksel utenfor pærra. 😆

Det er fult mulig. Typisk Isabel det 🙊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal jeg ikke si det sikkert, men det kan se ut som om miljødronninga tok taxi på dagens snap. Og på spørsmålsrunden svarer hun på et spørsmål om hun sover med sminke, og det gjør hun i følge henne selv aaaaldri. Vel, virker som hun glemmer at det motsatte har blitt dokumentert på Paradise Hotel flere ganger. Vanskelig å lyve når man lever av å dokumentere hverdagen sin, si. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Medlem95 skrev:

Nå skal jeg ikke si det sikkert, men det kan se ut som om miljødronninga tok taxi på dagens snap. Og på spørsmålsrunden svarer hun på et spørsmål om hun sover med sminke, og det gjør hun i følge henne selv aaaaldri. Vel, virker som hun glemmer at det motsatte har blitt dokumentert på Paradise Hotel flere ganger. Vanskelig å lyve når man lever av å dokumentere hverdagen sin, si. 

Trodde hun skulle begynne å ta kollektiv jeg? Tok ikke lang tid før hun ombestemte seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...