Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow. På det GKN-innslaget var det mange lag med brunkrem, vipper og øyenskygge. Ikke flatterende i skarp vårsol.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 22.26, Flisespikker skrev:

Wow. På det GKN-innslaget var det mange lag med brunkrem, vipper og øyenskygge. Ikke flatterende i skarp vårsol.

Tenkte det samme selv. Ikke veldig pent med så kraftig sminke på dagtid i skarp sol. Øyenskyggen var helt grusom syns jeg. Men hun får sminke seg som hun vil.

Dette er faktisk første gang jeg har sett henne på TV utenom reklamer for TV-programmer hun er med i og jeg kan ikke si at jeg fikk så godt inntrykk av henne.

 

Innlegget er ryddet for hets.

Endret av Papirfly
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende av Isabel å juge på TV for å fremstå som et uskyldig offer. Hun har takket «verdens beste følgere» for støtten etter at hun sjekket ut av PH, og svart på kommentarer på bloggen sin, men ikke sett de stygge kommentarene rettet mot Julie.. yeah right..

Endret av Ellenn
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 23.13, Ellenn skrev:

Imponerende av Isabel å juge på TV for å fremstå som et uskyldig offer. Hun har takket «verdens beste følgere» for støtten etter at hun sjekket ut av PH, og svart på kommentarer på bloggen sin, men ikke sett de stygge kommentarene rettet mot Julie.. yeah right..

Oi, da lyver hun jo grovt. Det er jo hun som har godkjent de stygge kommentarene rettet mot Julie i sitt eget kommentarfelt.

 

Innlegget er ryddet for hets.

Endret av Papirfly
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 4.45, elvane skrev:

Oi, da lyver hun jo grovt. Det er jo hun som har godkjent de stygge kommentarene rettet mot Julie i sitt eget kommentarfelt.

På God kveld Norge sa hun at hun hadde moderator som godkjente alle kommentarene, og at hun ikke var klar over de stygge kommentarene mot Julie. Og «engelen» Isabel slettet jo selvfølgelig kommentarene med en gang hun ble klar over det.. (det hadde jo selvfølgelig ingenting å gjøre med at hun fikk kritikk for å la hatet florere på bloggen sin..)

 

Sitatet er ryddet for hets.

Endret av Papirfly
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.4.2018 den 4.45, elvane skrev:

Oi, da lyver hun jo grovt. Det er jo hun som har godkjent de stygge kommentarene rettet mot Julie i sitt eget kommentarfelt.

Ikke overaskende. Isabel er en mesrer i å innta offerollen og hun gjør jo aldri noe galt må vite 🙄

 

Sitatet er ryddet for hets.

Endret av Papirfly
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ellenn skrev:

På God kveld Norge sa hun at hun hadde moderator som godkjente alle kommentarene, og at hun ikke var klar over de stygge kommentarene mot Julie. Og «engelen» Isabel slettet jo selvfølgelig kommentarene med en gang hun ble klar over det.. (det hadde jo selvfølgelig ingenting å gjøre med at hun fikk kritikk for å la hatet florere på bloggen sin..)

Avskriver seg alt ansvar. Herlighet! Hvem er denne moderatoren? Tipper det er Pierre 

Endret av Minnie23
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Minnie23 skrev:

Avskriver seg alt ansvar. Herlighet! Hvem er denne moderatoren? Tipper det er Pierre 

Jeg tipper det er Skybert..greit å ha «noen» å skylde på..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hun har moderator, er det hun som eier bloggen og har ansatte denne moderatoren, da er det hun som lager rettningslinjer for hvilke kommentarer som skal postes. Ergo hennes ansvar. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så henne på GKN i går, og hun bruker så vanvittig mye sminke 😱  virker som hun prøver å gjemme seg bak all sminken. Hun måtte så klart skryte litt mer over at hun hadde så mye penger. Hun har faktisk råd til å kjøpe en Ferrari, om hun ville

Blir for dumt at hun skylder på hun har en som moderer kommentarene. Greit nok, men denne ansatten er hvert fall nøye på å sile vekk alt av negativiet og alt av kritikk rettet mot Isabel, men godkjenner hets og stygge kommentarer om Julie 🙄 Noe Isabel nok er fult klar over

Endret av Aurora**
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at noen andre styrer kommentarfeltet sliter jeg med å tro på. Hun har flere ganger filmet på snap “svarer på kommentaren nå”. Viss du går inn å ser med en gang så har hun ikke rukket å postet det enda. Men da ligger hverken svar eller kommentaren ute... så hun har faktisk filmet bevis flere ganger på at den påstanden er en løyn.

og uansett om det hadde vert noen andre som godkjente kommentarene, så hadde hun svart på kommentarer både over og under, så bullshit at hun ikke visste det.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AneKS skrev:

Det med at noen andre styrer kommentarfeltet sliter jeg med å tro på. Hun har flere ganger filmet på snap “svarer på kommentaren nå”. Viss du går inn å ser med en gang så har hun ikke rukket å postet det enda. Men da ligger hverken svar eller kommentaren ute... så hun har faktisk filmet bevis flere ganger på at den påstanden er en løyn.

og uansett om det hadde vert noen andre som godkjente kommentarene, så hadde hun svart på kommentarer både over og under, så bullshit at hun ikke visste det.

Jepp. Lyver så det renner av ho 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel på snap og Insta: «Er dette virkelig sant?! Skjer det meg på ekte? Nytt innlegg. Swipe up»

Swiper man opp kommer man til et innlegg om at det er fint vær i Oslo. Beklager å skuffe deg Isabel, men været er ikke til ære for deg..

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ellenn skrev:

Isabel på snap og Insta: «Er dette virkelig sant?! Skjer det meg på ekte? Nytt innlegg. Swipe up»

Swiper man opp kommer man til et innlegg om at det er fint vær i Oslo. Beklager å skuffe deg Isabel, men været er ikke til ære for deg..

Alt for klikk. Gidder ikke å gi henne klikk 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Ellenn skrev:

Isabel på snap og Insta: «Er dette virkelig sant?! Skjer det meg på ekte? Nytt innlegg. Swipe up»

Swiper man opp kommer man til et innlegg om at det er fint vær i Oslo. Beklager å skuffe deg Isabel, men været er ikke til ære for deg..

Hvordan klarer dere å få alt til å høres negativt ut? Hun er glad for at det er vår, sol og varme! Det er det veldig mange som er. 

Er mye å ta henne på, men alt kan da ikke være negativt. 

*venter på beskyldninger om at Isabell betalte meg for dette innlegget* 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Summ skrev:

Hvordan klarer dere å få alt til å høres negativt ut? Hun er glad for at det er vår, sol og varme! Det er det veldig mange som er. 

Er mye å ta henne på, men alt kan da ikke være negativt. 

*venter på beskyldninger om at Isabell betalte meg for dette innlegget* 

Så får hun skrive det og ikke lokke folk inn på bloggen på feil premisser

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Summ skrev:

Hvordan klarer dere å få alt til å høres negativt ut? Hun er glad for at det er vår, sol og varme! Det er det veldig mange som er. 

Er mye å ta henne på, men alt kan da ikke være negativt. 

*venter på beskyldninger om at Isabell betalte meg for dette innlegget* 

Tror du misforsto. Hun må få lov til å elske vår og sol, men det er måten hun gjør det på. Prøver å lure folk inn på bloggen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke nooooe på at Isabel har en moderator som godkjenner alle kommentarene hun får. Isabel er nok inne på blogg.no 24/7, og at hun ikke godkjenner noe selv - bullshit. Blir så flau.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...