Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

På 6.2.2017 den 23.01, 365vinter skrev:

Den videoen var utrolig forutsigbar. Den innledes jo med offermentalitet når hun sier at Kristin sin video handler om hvor jævlige mennesker de som tar plastiske operasjoner er. Først så syns jeg det var rart at både hun og Sophie Elise tok det så veldig personlig, når videoen tok opp et tema med langt mer generell rekkevidde. Men så innså jeg jo at dette ikke burde komme som en overraskelse når de begge i urovekkende stor grad er besatt av seg selv. Selvfølgelig handler det om dem - alt gjør jo det.

I tillegg reagerer jeg på hvor skjøre og tafatte mange av kvinnene i bloggverdenen er. All form for kritikk - enten den er berettiget eller ei - besvares med at man griner på badet (Sophie Elise), i senga (Isabel Raad), eller tilbringer dagen i fosterstilling (CBE). Hvor lite skal egentlig til før de kollapser som korthus, en etter en? Jeg savner sterke kvinner som klarer å tenke, reflektere, formulere seg ordentlig, ta ansvar for eget liv og egne handlinger, og ikke møte enhver motstand med krokodilletårer og offermentalitet. Jeg etterlyser også kvinner som er sterke nok til å faktisk stå imot skjønnhetspresset, og ikke kvinner som opererer seg så de passer alle dagens skjønnhetsidealer for så å "angre" etterpå og be andre elske seg selv når de selv ikke har noe igjen å operere. 

Til inspirasjon så legger jeg igjen et sitat fra en tale Angelina Jolie holdt for en stund tilbake:

"I have never understood why some people are lucky enough to be born with the chance that I had—with this path in life. And why across the world, there's a woman just like me with the same abilities and the same desires, the same work ethic and love for her family who would most likely make better films and better speeches. Only she sits in a refuge camp, and she has no voice. She worries about what her children will eat, how to keep them safe, and if they'll ever return home. I don't know why this is my life and that's hers…But I will do as my mother asked, and I will do the best I can with this life to be of use. And to stand here today means that I did as she asked. If she were alive, she would be very proud, so thank you."

Det hadde vært forfriskende å se et slikt fokus i dagens bloggnorge. Helst ikke etterfulgt av en halvnaken selfie.

:nordvesta:Du burde skrive dette i kommentarfeltet til frk Raad, slik at hun får noe å tenke på, men jeg regner med at hun ikke kommer til å godkjenne det, kjenner jeg henne rett :blomst:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides

Jeg kunne ikke skjønne hvorfor hun nå igjen hadde en nedtur etter å ha "åpnet" seg i den videoen som skulle være boblen som sprakk.

Men så fant jeg ut at hun har jo fått seg konkurrent, igjen. En ny "svigersøster" som er lekrere og mer ekte enn henne, ikke rart hun har det vondt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg kunne ikke skjønne hvorfor hun nå igjen hadde en nedtur etter å ha "åpnet" seg i den videoen som skulle være boblen som sprakk.

Men så fant jeg ut at hun har jo fått seg konkurrent, igjen. En ny "svigersøster" som er lekrere og mer ekte enn henne, ikke rart hun har det vondt igjen. 

Hun var vakker 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Jeg kunne ikke skjønne hvorfor hun nå igjen hadde en nedtur etter å ha "åpnet" seg i den videoen som skulle være boblen som sprakk.

Men så fant jeg ut at hun har jo fått seg konkurrent, igjen. En ny "svigersøster" som er lekrere og mer ekte enn henne, ikke rart hun har det vondt igjen. 

Hun som var SÅ happy over at Ariel forsvant :fnise:Hun kan ikke ha det lett Isabel. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
2 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Hun som var SÅ happy over at Ariel forsvant :fnise:Hun kan ikke ha det lett Isabel. 

Man vet hva man har men ikke hva man får 🙈 

Sikkert tungt når man innser at man er "bare" en blogger som er i vinden så lenge det varer og til 14-åringene blir lei Nellyklær og drama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, smalls skrev:

Hva heter hun? Vil se :P

Hun heter Nina Winther. Hun er veldig pen, og kroppen hennes er goals!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Breakeven skrev:

Hun heter Nina Winther. Hun er veldig pen, og kroppen hennes er goals!

Hun var veldig pen ja :) Men det er noe kjent med henne. Skjønner ikke helt hvor jeg har henne fra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, smalls skrev:

Hun var veldig pen ja :) Men det er noe kjent med henne. Skjønner ikke helt hvor jeg har henne fra. 

Ligner veldig på Selena Gomez 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå får hun konkurranse igjen av ei ny jente i blant brødrene... 

Hun som liker å ha de for seg selv 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, smalls skrev:

Hun var veldig pen ja :) Men det er noe kjent med henne. Skjønner ikke helt hvor jeg har henne fra. 

Miss Norge :) med i missekonkurranser, brun og blid modell! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker som folk er lei de samme overfladiske innleggene utifra kommentarfeltet. Hun har jo til og med gått tom for clickbait-overskrifter. Overskriften "Når alt raser sammen" har jo blitt brukt før. Hun håper hun aldri blir lei blogging og kan ha det som jobb for alltid, men det er vel en grense for hvor lenge folk gidder og lese om hvor mye hun elsker Pierre, lenker til lårkorte Nelly kjoler, innlegg om hvor travel dagen hennes har vært (som, inkluderer møter som hun aldri kan si hva handler om, negltimer og frisørtime, men that's it..?)

Det virker som hun har gått igjennom litt av hvert I livet, og virker ikke som hun har hatt en lett oppvekst. Hvorfor bruker hun ikke plattformen sin til og hjelpe andre, eller ta opp andre temaer enn bare sminke og klær?

Endret av Breakeven
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Smash00 skrev:

Nina Winher er søstra til Isabel, eller hva mener dere? 

Nei det er det nok ikke...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Breakeven skrev:

Det virker som folk er lei de samme overfladiske innleggene utifra kommentarfeltet. Hun har jo til og med gått tom for clickbait-overskrifter. Overskriften "Når alt raser sammen" har jo blitt brukt før. Hun håper hun aldri blir lei blogging og kan ha det som jobb for alltid, men det er vel en grense for hvor lenge folk gidder og lese om hvor mye hun elsker Pierre, lenker til lårkorte Nelly kjoler, innlegg om hvor travel dagen hennes har vært (som, inkluderer møter som hun aldri kan si hva handler om, negltimer og frisørtime, men that's it..?)

Det virker som hun har gått igjennom litt av hvert I livet, og virker ikke som hun har hatt en lett oppvekst. Hvorfor bruker hun ikke plattformen sin til og hjelpe andre, eller ta opp andre temaer enn bare sminke og klær?

Åhh, er så enig. Har også en følelse på at disse "møtene" hun skal i og har vært i, bare er tull for hun sier ALDRI hva det er. Hun er en outsider, og føler sikkert at hun må lyve på seg "møter" for å føle seg som en av de andre toppbloggerne. 

Hun har også tidligere sagt at hun takket nei til bloggerne pga for lite lønn. Jeg tror faktisk hun takket nei fordi hun er flau over sin hverdag og at hun egentlig ikke gjør så mye som hun skal ha det til. My opinion.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...