Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Isavel har en nydelig hudfarge :)

Men synes det er bra ikke Pierre kunne være med likevel. Hadde ikke orket å hatt Isabel, Carl Aksel og Pierre der samtidig 😝

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er redd for at dette hørtes veldig feil ut, men brunfargen hennes i Paradise er virkelig ikke pen. 

Endret av Prinsesse788
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Jeg er redd for at dette hørtes veldig feil ut, men brunfargen hennes i Paradise er virkelig ikke pen. 

Hva mener du med det? At den er for mørk eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Helhvete skrev:

Det er bare nesten utroskap da! Ganske drøyt. Du burde skamme deg for å være nesten utro med 3 stk. Fysj! :nei:

Men de synger og spiller jo så fiiiiiiint! :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden hennes er veldig solskadet. Skikkelig lærhud. Man ser det godt på de bildene i siste blogginnlegget hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Flisespikker skrev:

Huden hennes er veldig solskadet. Skikkelig lærhud. Man ser det godt på de bildene i siste blogginnlegget hennes.

Ser ingen skader jeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aurora** skrev:

Hva mener du med det? At den er for mørk eller?

Den ser litt skitten ut. Ser sånn «lærete» ut som ei annen nevnte. 

Endret av Prinsesse788
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel har vært mye i land med sterk sol og noe sier meg at hun ikke bruker solkrem. Mye festing og mye sol setter sine spor 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeilaS skrev:

Isabel har vært mye i land med sterk sol og noe sier meg at hun ikke bruker solkrem. Mye festing og mye sol setter sine spor 

Solkrem nei! Hun skal jo bli brunest mulig, og alle vet vel at solkrem gjør en bleik 🙄... 

Det er noe med det. Hun kan ta fillers og botox i ansiktet, men huden på resten av kroppen vil ikke henge med i lengden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Milio skrev:

Solkrem nei! Hun skal jo bli brunest mulig, og alle vet vel at solkrem gjør en bleik 🙄... 

Det er noe med det. Hun kan ta fillers og botox i ansiktet, men huden på resten av kroppen vil ikke henge med i lengden.

Nei, da må hun ta Botox over hele kroppen 🙊 man får fort rynker på brystet/mellom puppene når man soler seg mye over lengere tid. Ser ikke bra ut. Lurer på hvordan hun ser ut som 10 år, som inntørket rosin?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, smalls skrev:

Nei, da må hun ta Botox over hele kroppen 🙊 man får fort rynker på brystet/mellom puppene når man soler seg mye over lengere tid. Ser ikke bra ut. Lurer på hvordan hun ser ut som 10 år, som inntørket rosin?

Det blir vel syrepeeling som er eneste alternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Jeg kan ikke se at det er noe i veien med huden hennes? I PH-episoden i dag så hun da fortreffelig ut, eller var det masse sminke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, orfeus skrev:

Jeg kan ikke se at det er noe i veien med huden hennes? I PH-episoden i dag så hun da fortreffelig ut, eller var det masse sminke?

Hun har på masse sminke hele tiden der inne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg forventet, så er hun ufyselig på hotellet og tror hun er bedre enn alle andre. Jeg blir faktisk flau over henne. Hun er utrolig umoden og bitchy. Kaller han ene for fitteunge.

Dette er slemt sagt av meg, men skjønner hun ikke har så mange venner. Hun virker ikke som en hyggelig person 

Endret av smalls
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, smalls skrev:

Som jeg forventet, så er hun ufyselig på hotellet og tror hun er bedre enn alle andre. Jeg blir faktisk flau over henne. Hun er utrolig umoden og bitchy. Kaller han ene for fitteunge.

Dette er slemt sagt av meg, men skjønner hun ikke har så mange venner. Hun virker ikke som en hyggelig person 

Enig. Hun var ille sin sesong og like ille nå. Så cocky 😝

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke sett noe på PH, men ikke overaset over hennes oppførel. Helt siden hun begynte å blogge, så har  hun vært skikkelig arrogant og trodd hun er bedre enn alle

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hun sanker ikke mange sympatipoeng på å være så ufin mot andre. Hun er ett eller to år eldre enn resten av gjengen, men oppfører seg som en trashy dame på 40 +, ei som føler alder skal gi fordeler. Huttetu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, orfeus skrev:

Hun sanker ikke mange sympatipoeng på å være så ufin mot andre. Hun er ett eller to år eldre enn resten av gjengen, men oppfører seg som en trashy dame på 40 +, ei som føler alder skal gi fordeler. Huttetu.

Herregud 🤣 kanskje jeg må begynne se på denne sesongen. Bare får å se hun drite seg ut 🙊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...