Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Mippi skrev:

Isabel sto opp for Julie i Paradise Hotel denne uken. Julie ble konfrontert av fire andre som gikk mot henne. Helt ærlig sier det litt om Isabel, på en veldig god måte.

Javel, hun tjener penger på blogg. Helt føkkings meningsløst. Men det er det leserne som må ta skylden for, ikke Isabel.

Eyh! No spoilers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Mnjah skrev:

Eyh! No spoilers!

Spoilers? Dette er jo en situasjon fra denne uken.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mnjah skrev:

Eyh! No spoilers!

Det er ikke spoilers når det allerrde har skjedd på TV :P

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mnjah skrev:

Eyh! No spoilers!

Spoiler alert;

Trump vant valget i USA!

 

Neida, men dette med Isabel skjedde på onsdag/torsdag, så det er ikke spoiler å si på en lørdag. :lillesky2:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, orfeus skrev:

Den leiligheten de ønsket seg var bare ledig fram til mars, noe de syntes var greit - fordi de måtte til Norge i noen møter da. 

Etterpå: Ferietur et eller annet sted. 

Etterpå der igjen: Ny leilighet i Spania (etter planen). 

Kilde: Sraads blogg

Er ikke det litt typis hun: går ut med at hun har flyttet til Marbella og så etter 2 uker er det plutselig noe annet som gjelder. Alt for å lage overskrifter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
11 timer siden, Mnjah skrev:

Eyh! No spoilers!

Når det allerede har blitt vist på tv så er det ikke spoiler....:)

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, sophiel skrev:

Er ikke det litt typis hun: går ut med at hun har flyttet til Marbella og så etter 2 uker er det plutselig noe annet som gjelder. Alt for å lage overskrifter

Alt for klikk. Hun sa jo for en stund tilbake hun skulle flytte til Dubai, det ble ingenting av. I fjor skulle hun kjøpe leilighet til 10 millioner, det ble heller ingenting av

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mippi skrev:

Spoiler alert;

Trump vant valget i USA!

 

Neida, men dette med Isabel skjedde på onsdag/torsdag, så det er ikke spoiler å si på en lørdag. :lillesky2:

Jooo! Får ikke sett PH før i helgene 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mnjah skrev:

Jooo! Får ikke sett PH før i helgene 😬

Hvordan kunne vi vite det da? Er du redd for spoilling, så holder du deg unna tråden. Problem løst

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mnjah skrev:

Jooo! Får ikke sett PH før i helgene 😬

Det hadde vært "helg" leeenge da jeg skrev innlegget! ;)

Men beklager, var ikke meningen å spoile for deg. Men når du ikke får sett Pærra før i helgene tror jeg du må belage deg på å få noen spiolers her og der altså. ;) Spesielt i år, for det skjer faktisk ting verdt å snakke om. :D

Endret av Mippi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mnjah said:

Jooo! Får ikke sett PH før i helgene 😬

Du kan jo ikke kreve at folk her i tråden ikke skal skrive om det som skjer på PH fordi du ikke får sett det før lenge etter alle andre?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Hvordan kunne vi vite det da? Er du redd for spoilling, så holder du deg unna tråden. Problem løst

 

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Du kan jo ikke kreve at folk her i tråden ikke skal skrive om det som skjer på PH fordi du ikke får sett det før lenge etter alle andre?

Herregud, så pinlig bokstavelig dere tar ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mnjah skrev:

 

Herregud, så pinlig bokstavelig dere tar ting.

Eh ja? Hvordan skulle vite du tulla?? :klo:først klager du på spoilling og sier du ikke får se det før i helga, men nå klager du på at vi tar ting så bokstavelig. Herregud!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må da tulle i den siste snappen? At det er drøyt og nesten utroskap at Pierre ville kjøpe en rosa tskjorte med bilde av Madonna på, fordi man ikke bør ha tskjorter med bilde av andre kvinner? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Helhvete skrev:

Hun må da tulle i den siste snappen? At det er drøyt og nesten utroskap at Pierre ville kjøpe en rosa tskjorte med bilde av Madonna på, fordi man ikke bør ha tskjorter med bilde av andre kvinner? :fnise:

Mener hun det nesten er utroskap? :klo: Da er hun jammen meg sjalu av seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Helhvete skrev:

Hun må da tulle i den siste snappen? At det er drøyt og nesten utroskap at Pierre ville kjøpe en rosa tskjorte med bilde av Madonna på, fordi man ikke bør ha tskjorter med bilde av andre kvinner? :fnise:

:hoho: er det mulig? Da er jeg stadig vekk utro med 3 stk på en gang i hennes verden siden jeg bruker band-t-skjorter med R.E.M. på. :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Salka skrev:

:hoho: er det mulig? Da er jeg stadig vekk utro med 3 stk på en gang i hennes verden siden jeg bruker band-t-skjorter med R.E.M. på. :fnise: 

Det var ikke mye. Jeg har en t-skjorte med et helt symfoniorkester på, så jeg har det utrolig travelt... :mynona:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Det var ikke mye. Jeg har en t-skjorte med et helt symfoniorkester på, så jeg har det utrolig travelt... :mynona:

Fysj på deg! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Salka said:

:hoho: er det mulig? Da er jeg stadig vekk utro med 3 stk på en gang i hennes verden siden jeg bruker band-t-skjorter med R.E.M. på. :fnise: 

Det er bare nesten utroskap da! Ganske drøyt. Du burde skamme deg for å være nesten utro med 3 stk. Fysj! :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...