Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

10 hours ago, orfeus said:

Helt enig. Sraad har spilt med (relativt) åpne kort og ikke prøvd å være noe annet enn den hun er; reklameblogger, egosentrert, forfengelig og glad i penger, noe hun deler med de aller fleste rosareklamebloggerne. SE derimot, er skummel fordi hun later som om hun er noe annet enn en reklameblogger, forfekter meninger som krasjer totalt med det hun gjør og er, og ikke minst skummel fordi avisene trekker henne fram og tillegger henne en dybde hun ikke er i nærheten av å inneha.

Tiltredes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SE gjør da litt annet med livet sitt, enn å:

-skryte over hvor mye hun tjener

- skryte over alt hun kjøper

- ligger og sløver i ei seng og prøver å få oss til å tro at hun er så forelsket

- prøver å gi inntrykk av at hun er lykkelig og lever det beste livet. 

SE er åpen om psykiske problemer, selv om hun til tider er dobbeltmoralsk. 

IR gir bare inntrykk av at alt er så fint og flott. 

SE har venner, både jente og guttevenner. 

IR har kun Pierre. Hun klarer ikke å ta vare på vennene sine. Har ingen ekte venner som hun bruker tid sammen med. 

Kunne skrevet mye mer

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Putti skrev:

SE gjør da litt annet med livet sitt, enn å:

-skryte over hvor mye hun tjener

- skryte over alt hun kjøper

- ligger og sløver i ei seng og prøver å få oss til å tro at hun er så forelsket

- prøver å gi inntrykk av at hun er lykkelig og lever det beste livet. 

SE er åpen om psykiske problemer, selv om hun til tider er dobbeltmoralsk. 

IR gir bare inntrykk av at alt er så fint og flott. 

SE har venner, både jente og guttevenner. 

IR har kun Pierre. Hun klarer ikke å ta vare på vennene sine. Har ingen ekte venner som hun bruker tid sammen med. 

Kunne skrevet mye mer

Hva så om Isabell ikke har venner? Er hun mindre verdt pga det da eller? Hva om hun trives best sammen med bare kjæresten? Er det noe galt i det?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym2467 skrev:

Hva så om Isabell ikke har venner? Er hun mindre verdt pga det da eller? Hva om hun trives best sammen med bare kjæresten? Er det noe galt i det?

Jeg synes det er veldig merkelig at hun ikke klarer å ta vare på vennene sine. 

Venner og familie er det viktigste man har i livet. 

Ser jo at hun gang på gang har "venninner", men plutselig hører vi ikke noe mer om de. 

Pierre har det jo vært slutt med i lengre tid, i følge henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Putti skrev:

Jeg synes det er veldig merkelig at hun ikke klarer å ta vare på vennene sine. 

Venner og familie er det viktigste man har i livet. 

Ser jo at hun gang på gang har "venninner", men plutselig hører vi ikke noe mer om de. 

Pierre har det jo vært slutt med i lengre tid, i følge henne.

Isabel er en av de som prioriterer kjæreste foran venninner, virker det som. Det er forsåvidt greit det, men dumt når man blir singel og er helt alene. Ikke alltid det er lett å komme krypende tilbake til de gamle venninnene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, 123cup456 skrev:

What? Er hun virkelig gravid?? 

Nope. 

Tok en for laget. Var bare et prank mot P. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart er hun ikke gravid. Drøyt å ha sånn ett klikkbait/prank på Pierre når hun hadde en abort når de "slo opp"/han deltok i svenske PH. 

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Gia_ skrev:

Såklart er hun ikke gravid. Drøyt å ha sånn ett klikkbait/prank på Pierre når hun hadde en abort når de "slo opp"/han deltok i svenske PH. 

Har ikke sett videoen men: oi...

Det var litt drøyt når hun har fortalt at han ble veldig lei seg når hun ville ta abort. Stygt gjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spolte bare frem til å finne svaret og så ikke noe særlig videre etter hun røpte det var tull, men det gikk i de baner at hun latet som hun ropte han inn på badet og når han kom inn hadde hun påtatt seg å trenge trøst/være på gråten/freake ut med en graviditetstest i hånda. Pierre sin reaksjon var et fortvilet «nei, nei, nei, ikke igjen? Är det på riktigt?» Hun dro det ikke lenger enn det og han ble ikke sur. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig umodent gjort av henne. Barnslig. Hadde jeg pranket kjæresten og latet som jeg var gravid, så hadde det blitt dårlig tatt i mot. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, smalls skrev:

Utrolig umodent gjort av henne. Barnslig. Hadde jeg pranket kjæresten og latet som jeg var gravid, så hadde det blitt dårlig tatt i mot. 

Ingen normale, friske mennesker holder på sånn. Men nå er jo disse bloggerne en egen rase. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27/2/2018 den 15.33, Putti skrev:

Jeg synes det er veldig merkelig at hun ikke klarer å ta vare på vennene sine. 

Venner og familie er det viktigste man har i livet. 

Ser jo at hun gang på gang har "venninner", men plutselig hører vi ikke noe mer om de. 

Pierre har det jo vært slutt med i lengre tid, i følge henne.

For noen er det det viktigste i livet, ja, for andre er det ikke det.

jeg har måttet klare meg selv stort sett hele livet og mitt forhold til familien er ikke godt. Gjennom hele min skolegang ble jeg mobbet både fysisk og psykisk, jeg har derfor ingen venner fra tiden frem til jeg ble 20. I dag er jeg 30 og har så smått begynt et "nytt" liv, jeg aksepterer at tingene er som de er men det har tatt meg nesten 10 år med profesjonell behandling og et veldig dårlig forhold til å komme dit jeg er i dag. Familie og venner har vært nærmest ikke-eksisterende gjennom hele livet mitt og de få relasjonene jeg har hatt har vært ekstremt giftige for meg. Derfor har jeg endt opp med dårlige valg, relasjonsmessig, hvor vennskapene har vært korte og turbulente og langt i fra gode. 

Jeg vet at jeg ikke er den eneste i Norge og verden hvor det finnes andre ting enn venner og familie som er det viktigste. Vi er alle forskjellige. Og av alle tingene du kan dømme Isabell for, er dette det siste du skal basere deg på. Det er som regel en grunn til at folk er som de er, husk det!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2018 den 22.28, Milio skrev:

Hva er disse ryktene angående Jørn Hoel? 😂😂😂

Nå ble jeg nysgjerrig, hvilken rykter?? :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig, hvilken rykter?? :P

Var bare spøk på jodel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...