Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Andrea89 skrev:

Jeg vil tro at Isabel er i stand til å lage såpass mye jentedrama at de fikk med seg akkurat det de ønsket å få med seg.
Ser hun svarer at hun "ikke var spesielt imponert over deltakerne som ikke var legender", siden det bare var 96- og 97-modeller. Vel, var hun ikke bare 20 da hun var med selv?
Ellers synes jeg det er litt stakkarslig å gå tilbake til en fyr som dumpet deg for å være med på Paradise Hotel... Det vitner jo litt om mangel på selvrespekt.

Haha hun var jo selv 21 da hun var med :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er i Marbella sammen(snap).. Så de er nok sammen og har vært det lenge. At hele bruddet var PR er jeg ikke i tvil om. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym2467 skrev:

De er i Marbella sammen(snap).. Så de er nok sammen og har vært det lenge. At hele bruddet var PR er jeg ikke i tvil om. 

Ikke lett å vite hva man skal tro på. De to er så pr kåte og villige til å dra det langt. Alt for å holde seg relevante osv 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 2.05, Rebbsi skrev:

Tror hun skal dit med Ribecka.. Isabel spanderer som takk for hjelpen med sosiale medier mens hun var inne på paradise hotel

Pierre sier i valentines videoen sin at han skal til Marabella så de reiser nok sammen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
8 timer siden, LeilaS skrev:

Ingen bombe. Visste de var sammen igjen for noen månder siden. Men de måtte holde det hemmelig siden man må være singel for å være med på PH.

Mener noen skrev at dette ikke gjaldt «legendene». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, thejohan skrev:

Mener noen skrev at dette ikke gjaldt «legendene». 

Ja, "legendene" får masse goder enn de vanlige deltakerne. Synes det er litt teit, men sånn er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Legendos skrev:

ingen ber ut noen på date uten at de er sammen. 

Oi takk! Lærte virkelig noe nytt nå. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

Pierre laget en video om Isabel i fjor sommer, der han fortalte at han hadde havnet i en depresjon pga alt det hun hadde sagt og gjort i mot han... Er ikke gamet deres litt dobbelmoralsk? 

 

Endret av Dikteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skrueløs skrev:

Pierre laget en video om Isabel i fjor sommer, der han fortalte at han hadde havnet i en depresjon pga alt det hun hadde sagt og gjort i mot han... Er ikke gamet deres litt dobbelmoralsk? 

 

Tipper mye av dette dramaet er planlagt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har så og si vært sammen under hele bruddet! Ikke offisielt, men de har møttes, hengt og omgått ofte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha den mest uinteressante bloggen av alle, men det er vel en del svært unge som følger henne antar jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke veldig begeistret over de, men virker jo som noe av grunnen til forholdet gikk i dass var at de var så offentlig. Så synes egentlig det er bra at de holder ting litt hemmelig til de har fått ting mer stabilt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Touchy said:

Hvordan dere klarer å følge med på disse to utrolig uinteressante menneskene er langt over min fatteevne. 

Er bare å følge med på kvinne guiden forumet, hvor engasjerte enkelte av debattantene er, så forstår man fort hvorfor disse uinteressante menneskene holde seg på topp.. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Var innom Instagram og storyen til Pierre. Der har han lagt ut et bilde om hva YouTube kanalen hans skal inneholde framover. Han har selvfølgelig streket over planene sine, men om man ser nøye nok så ser man noen av punktene likevel.

4.»gjør om kanalen til Isabel og Pierre»

19. «Mine tanker rundt Isabel sine operasjoner»

Hva de folka der ikke gjør for penger... 🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er syk og kjedet meg så falt dessverre for fristelsen og så derfor den laaaange videoen de har lagt ut. For å slippe å gi de klikk OG gå glipp av 25 minutt av livet ditt kan jeg oppsummere videoen:

- De har hatt sex siden Rhodos

- Bruddet var ikke PR

- De ble sammen for ca 2 mnd siden 

- Isabell snakket i munnen på Pierre hele tiden 

- De gjentok seg selv hele tiden

- De skal fortelle detaljer rundt bruddet i en annen video

- De skal slå sammen YouTube kontoene sine

De skal altså melke dette bruddet så mye som mulig rett før PH begynner, tilfeldig? I think not...

Endret av Anonym2467
Skrivefeil
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...