Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, orfeus skrev:

Isabel har mange fans som helt sikkert har stemt hver eneste dag. 

Ja, stygt redd for det. Ser for meg hun og Carl Aksel sjekker inn første uken. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

VGTV rampelys sin snapkonto: er det ikke Isabell som er deltaker nr 3 i Ex on the beach? 

Tror ikke det. Ikke for å være slem, men jeg tror jeg hadde kjent igjen kløfta hennes, den er litt "kantete".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

VGTV rampelys sin snapkonto: er det ikke Isabell som er deltaker nr 3 i Ex on the beach? 

Nei, hun nr 3 har ikke samme firkanta pupper som Isabel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

VGTV rampelys sin snapkonto: er det ikke Isabell som er deltaker nr 3 i Ex on the beach? 

Det der er ikke Isabels knær og så har hun mye tynnere lår. Og ..... så er hun vel i Mexico for tiden?

 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Tror ikke det. Ikke for å være slem, men jeg tror jeg hadde kjent igjen kløfta hennes, den er litt "kantete".

 

2 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Nei, hun nr 3 har ikke samme firkanta pupper som Isabel.

 

Akkurat nå, orfeus skrev:

Hun har ikke så pene knær og har mye tynnere lår. Og så er hun vel i Mexico for tiden?

 

My bad! Så bare et annet bilde av Isabell med samme badedrakt om smykke mellom brystene, mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig vanskelig å være med på både ph og ex on the beach når de har innspilling samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var død. Er det stille fra henne pga paradise eller er bare innholdet hun deler for kjedelig til å snakkes om?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, blåtimen skrev:

Denne tråden var død. Er det stille fra henne pga paradise eller er bare innholdet hun deler for kjedelig til å snakkes om?

Leser ikke bloggen, så aner ikke. Men synes dama er kjedelig. Skjønner ikke helt hva hun skal blogge om der inne :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Leser ikke bloggen, så aner ikke. Men synes dama er kjedelig. Skjønner ikke helt hva hun skal blogge om der inne :P

Nei, jeg verken leser bloggen eller følger andre sosiale medier. Bare liker å lese sladderet her inne :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Willow
2 timer siden, blåtimen skrev:

Denne tråden var død. Er det stille fra henne pga paradise eller er bare innholdet hun deler for kjedelig til å snakkes om?

Hun resirkulerer gamle innlegg så det holder. Når hun tilsynelatende skriver noe "nytt" er det med gamle bilder og totalt uinteressant tekst. Min favoritt er selvfølgelig "Mine ti favorittbilder av meg selv". 

Hun har jo selvfølgelig ikke lov å skrive noe om hva som skjer inne på Paradise, men likevel har hun lovet leserne sine at bloggen ikke skulle lide :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blåtimen skrev:

Nei, jeg verken leser bloggen eller følger andre sosiale medier. Bare liker å lese sladderet her inne :fnise:

Hehehe, der er vi to. :fnise: Det gjelder for både henne, SE og resten av gjengen. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Salka skrev:

Hehehe, der er vi to. :fnise: Det gjelder for både henne, SE og resten av gjengen. :P 

Nei, vi er 3 :nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, -Willow skrev:

Hun resirkulerer gamle innlegg så det holder. Når hun tilsynelatende skriver noe "nytt" er det med gamle bilder og totalt uinteressant tekst. Min favoritt er selvfølgelig "Mine ti favorittbilder av meg selv". 

Hun har jo selvfølgelig ikke lov å skrive noe om hva som skjer inne på Paradise, men likevel har hun lovet leserne sine at bloggen ikke skulle lide :fnise:

Huffda... Takk for oppdatering! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske åpenlyst at det er andre som styrer bloggen hennes pr dags dato. Elendige innlegg, og bare gammal svada som hun har skrevet haugevis av ganger tidligere! Intet nytt, interessant eller givende for noen som helst. Helt hjernedødt at den fremdeles karrer seg til topps uten at hun kommer med noe nytt eller aktuelt.. Jeg har ikke vært inne på bloggen refererer til snap og blogglisten (hvor man får innblikk i innlegg) 

Lurer på hvorfor operatøren er telia hvis hun er i Mexico? Eller er det Pierre som styrer skuta nå? Tviler på hun har gitt moren ansvaret, og tror heller hun ikke hadde gitt fra seg «babyen» til hvem som helst. Han kjenner vel henne og bloggen bedre enn noen andre? Holder en knapp på at han har tatt en LKE.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Endelige skrev:

Ganske åpenlyst at det er andre som styrer bloggen hennes pr dags dato. Elendige innlegg, og bare gammal svada som hun har skrevet haugevis av ganger tidligere! Intet nytt, interessant eller givende for noen som helst. Helt hjernedødt at den fremdeles karrer seg til topps uten at hun kommer med noe nytt eller aktuelt.. Jeg har ikke vært inne på bloggen refererer til snap og blogglisten (hvor man får innblikk i innlegg) 

Lurer på hvorfor operatøren er telia hvis hun er i Mexico? Eller er det Pierre som styrer skuta nå? Tviler på hun har gitt moren ansvaret, og tror heller hun ikke hadde gitt fra seg «babyen» til hvem som helst. Han kjenner vel henne og bloggen bedre enn noen andre? Holder en knapp på at han har tatt en LKE.. 

Trodde hun fikk blogge på hotellet? Er ikke innleggene hennes alltid kjedeige og elendige? :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...