Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Herregud så bra det blir dersom de i PH 2018 viser den gamle introene av deltakerne for å så vise de nye introene.. Isabel: "eg e heilt naturlige" vs .............

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Herregud så bra det blir dersom de i PH 2018 viser den gamle introene av deltakerne for å så vise de nye introene.. Isabel: "eg e heilt naturlige" vs .............

Nå må hun si "eg e heilt unaturlige"...... 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Christy89 skrev:

Nå må hun si "eg e heilt unaturlige"...... 😂

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
5 timer siden, Putti skrev:

😂😂😂

Gjør det noe’a. Hun tar seg ikke selv så høytidlig og har fleire ganger sagt at hun er fake. Tror kanskje hu veit at hun har operert og at folk snakker om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, TomineB skrev:

Gjør det noe’a. Hun tar seg ikke selv så høytidlig og har fleire ganger sagt at hun er fake. Tror kanskje hu veit at hun har operert og at folk snakker om det. 

Syns bare komnmentaren var morsom

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kun meg som er skuffa over at Pierre ikke skal delta likevel? Hadde vært gøy å sett han og frøkna på hotellet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Putti skrev:

Følger vgtv rampelys på snap, og IR nektet å la seg intervjue 😂

Hva er snappen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amadine skrev:

Er det kun meg som er skuffa over at Pierre ikke skal delta likevel? Hadde vært gøy å sett han og frøkna på hotellet. 

Tipper han kommer inn som joker.. Nekter å tro at TV3 lar denne muligheten gå fra seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym2467 skrev:

Tipper han kommer inn som joker.. Nekter å tro at TV3 lar denne muligheten gå fra seg.

Krysser fingrene for det 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Pierre er dritkjedelig å se på, men ville ha han inn av en grunn og det er for å se et helvetes sjalusi drama mellom Pierre og Isabel.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
42 minutter siden, Putti skrev:

Følger vgtv rampelys på snap, og IR nektet å la seg intervjue 😂

Enten er hun ikke «kameraready» eller så har Morten sagt noe «stygt» om henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel Raad la forresten ut på bloggen sin at hun tjener rundt 250.000 i måneden av bloggen. I tillegg skal hun få betalt for å være med i år, andre deltakere har ikke fått betalt tidligere. Forskjellsbehandling much?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, thejohan skrev:

Enten er hun ikke «kameraready» eller så har Morten sagt noe «stygt» om henne. 

Det har vært en eller annen "konflikt" for en god tid tilbake, husker ikke hva det dreide seg om, men det er nok derfor. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg vært henne hadde jeg spart så sinnsykt mye mer av lønna mi til egenkapital!

Kan ikke skjønne at hun kaster bort penger som hun gjør, og i tillegg leier en så dyr bolig. Hvorfor ikke kjøpe en liten leilighet og betale på eget lån?

Å leie dyrt og ikke investere før man har råd til drømmeboligen virker ikke som den beste måten å gjøre ting på.

Får helt vondt i økonomihjertet av å se på den sløsinga. :P

Ellers synes jeg det er flott at hun er åpen om noe av kirurgien hun har utført. Det er bedre dét, enn de som opererer seg og IKKE sier det.

Endret av Mippi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mippi skrev:

Hadde jeg vært henne hadde jeg spart så sinnsykt mye mer av lønna mi til egenkapital!

Kan ikke skjønne at hun kaster bort penger som hun gjør, og i tillegg leier en så dyr bolig. Hvorfor ikke kjøpe en liten leilighet og betale på eget lån?

Å leie dyrt og ikke investere før man har råd til drømmeboligen virker ikke som den beste måten å gjøre ting på.

Får helt vondt i økonomihjertet av å se på den sløsinga. :P

Ellers synes jeg det er flott at hun er åpen om noe av kirurgien hun har utført. Det er bedre dét, enn de som opererer seg og IKKE sier det.

Helt fantastisk at hun er åpen om inngrepene sine, ikke noe å si på det, MEN jeg synes det ganske så "morsomt" hvordan hun var i sin tidligere sesong vs hvordan hun er nå, spesielt mtp at hun skrøt sånn over å være så naturlig. Hun minner meg om Marnie fra Geordie Shore, så pen og naturlig før(og skrøt av det) til plastic fantastic jo mer kjent hun har blitt.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, neon_sun skrev:

Det har vært en eller annen "konflikt" for en god tid tilbake, husker ikke hva det dreide seg om, men det er nok derfor. 

Han i VGTV skrev en kronikk om bloggere som reiser til Dubai og flotter seg der, selv om landet driver med kvinneundertrykkelse og arrestering av homofile. 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7lKra3/kjendisenes-dubai-virkelighet

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smh1 skrev:

Isabel Raad la forresten ut på bloggen sin at hun tjener rundt 250.000 i måneden av bloggen. I tillegg skal hun få betalt for å være med i år, andre deltakere har ikke fått betalt tidligere. Forskjellsbehandling much?

De gamle deltagerne er jo "legender" så de krever sikkert betaling. Eller i hvert fall noen av de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...