Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

4 hours ago, LeilaS said:

Tror du de sponser henne med dyr tur sånn at hun kan shoppe, feste og ta 100 bilder av seg selv daglig? Selvfølgelig ikke. Hadde hun betalt for turen selv, så kan hun gjøre hva hun vil. (Det blir en annen sak) Når hun faktisk får noe sponset, så forventer jo de at hun skal få andre til å ville dra ned dit og hun viser hva Dubai har å by på. Dette er ikke bare en vanlig ferie og Isabel gjør en dårlig jobb. Hun gjør ikke sånn at jeg vil ned til Dubai i alle fall. 

Men rart da at reisebyrået ikke sier ifra. Vi gjør som ikke sponser henne, men ikke selve arbeidsgiveren? Merkelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, LeilaS skrev:

Hun sier det, men det er ikke hun som bestemmer om det kun er slappe av ferie eller jobbreise. Så lenge turen er sponset, så er det jobbreise. Vil hun bare nyte ferien og slappe av, da får hun heller betale for turen selv.

Slik er det ikke for bloggere de får sponset ferie turer enten om de skal jobbe eller slappe av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jentefranorge skrev:

Men rart da at reisebyrået ikke sier ifra. Vi gjør som ikke sponser henne, men ikke selve arbeidsgiveren? Merkelig. 

Det kan vel hende hun har fått tilbakemeldinger fra Dreamworld, det får vi aldri vite. Jeg får ikke lyst til å dra til Dubai etter å ha sett hennes rapportering derfra. Kule butikker er det i mange storbyer og ørkensafari kan man dra på i Egypt, Tunis, Marocco, osv ... Det er fint lite annet hun har vist fra Dubai. Altså har hun mislyktes totalt som ambassadør, i alle fall overfor meg, og jeg er absolutt i kundegruppen - de som har anledning til å oppsøke slike reisemål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Elevbruker skrev:

Slik er det ikke for bloggere de får sponset ferie turer enten om de skal jobbe eller slappe av.

Og det vet du helt sikkert? De får nemlig turen mot at de omtaler reiseselskap og reisemål i bloggen. De må også betale skatt av turens verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Men rart da at reisebyrået ikke sier ifra. Vi gjør som ikke sponser henne, men ikke selve arbeidsgiveren? Merkelig. 

Kan godt være de har sagt ifra. For det er helt merkelig hvis de faktisk vil gi henne gratis tur uten å få noe igjen for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Det kan vel hende hun har fått tilbakemeldinger fra Dreamworld, det får vi aldri vite. Jeg får ikke lyst til å dra til Dubai etter å ha sett hennes rapportering derfra. Kule butikker er det i mange storbyer og ørkensafari kan man dra på i Egypt, Tunis, Marocco, osv ... Det er fint lite annet hun har vist fra Dubai. Altså har hun mislyktes totalt som ambassadør, i alle fall overfor meg, og jeg er absolutt i kundegruppen - de som har anledning til å oppsøke slike reisemål. 

Nemlig.Jeg får ikke særlig lyst til å dra til Dubai etter det lille hun har vist fra Dubai. Så hun har gjort en elendig jobb 👎

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, orfeus skrev:

Det kan vel hende hun har fått tilbakemeldinger fra Dreamworld, det får vi aldri vite. Jeg får ikke lyst til å dra til Dubai etter å ha sett hennes rapportering derfra. Kule butikker er det i mange storbyer og ørkensafari kan man dra på i Egypt, Tunis, Marocco, osv ... Det er fint lite annet hun har vist fra Dubai. Altså har hun mislyktes totalt som ambassadør, i alle fall overfor meg, og jeg er absolutt i kundegruppen - de som har anledning til å oppsøke slike reisemål. 

Jeg er absolutt i kundegruppen selv, og gledet meg faktisk til følge med på turen da hun skulle reise første gang. Jeg ble veldig skuffet, noe jeg også kommenterte. Det å kunne følge en blogger på reise er et utrolig godt verktøy før man selv bestiller reisen, jeg kan ikke tro at det ikke finnes flere store, gode reiseblogger (savner Livingdoll!), ettersom jeg hadde elsket å sluke en slik blogg. 

Uansett, jeg ble mildt sagt skuffet. Den eneste forskjellen på reiseblogging og hverdagsblogging her er jo at antrekkene på reise viser mer hud. Jeg kunne så gjerne tenke meg å høre om restauranter, kultur, steder verdt å se, insider-tips (offentlig transport, skjulte "skatter" i form av vakker natur, flotte bygninger, restauranter som ligger litt skjult til etc.), samt mer om hvordan prisene er i forhold til norske, hvor det lønner seg å bo dersom en ønsker en rolig atmosfære VS bylivet, også videre. Det hadde vært utrolig interessant, og virkelig noe som ville ha fått meg til å oppsøke Dreamworld. Det eneste jeg har fått ut av denne reisebloggingen er å vite hvilket selskap jeg i alle fall ikke ønsker å bestille fra, ettersom deres samarbeid her tyder på lite interesse for reise (da ville de ha spesifisert sine ønsker til blogginnlegg, og sørget for at ambassadøren leverte dette). 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, LizbethOsnes skrev:

Jeg er absolutt i kundegruppen selv, og gledet meg faktisk til følge med på turen da hun skulle reise første gang. Jeg ble veldig skuffet, noe jeg også kommenterte. Det å kunne følge en blogger på reise er et utrolig godt verktøy før man selv bestiller reisen, jeg kan ikke tro at det ikke finnes flere store, gode reiseblogger (savner Livingdoll!), ettersom jeg hadde elsket å sluke en slik blogg. 

Uansett, jeg ble mildt sagt skuffet. Den eneste forskjellen på reiseblogging og hverdagsblogging her er jo at antrekkene på reise viser mer hud. Jeg kunne så gjerne tenke meg å høre om restauranter, kultur, steder verdt å se, insider-tips (offentlig transport, skjulte "skatter" i form av vakker natur, flotte bygninger, restauranter som ligger litt skjult til etc.), samt mer om hvordan prisene er i forhold til norske, hvor det lønner seg å bo dersom en ønsker en rolig atmosfære VS bylivet, også videre. Det hadde vært utrolig interessant, og virkelig noe som ville ha fått meg til å oppsøke Dreamworld. Det eneste jeg har fått ut av denne reisebloggingen er å vite hvilket selskap jeg i alle fall ikke ønsker å bestille fra, ettersom deres samarbeid her tyder på lite interesse for reise (da ville de ha spesifisert sine ønsker til blogginnlegg, og sørget for at ambassadøren leverte dette). 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 timer siden, Fjolleriet skrev:

Drittlei bloggere som får sponset tur ned dit og får det til å virke som bare fryd og gammen. Mest sannsynlig har de ikke giddet å lest noe om kultur og hvordan egentlig er der.Jeg har ingen interesse av å reise ned dit. Må være et jævlig land å bo i. Så lykke til Isabel med å flytte ned dit. Siden du mener det er så fantastisk 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2017 den 19.43, Aurora** skrev:

De er bare gode venner. Yeah right :roll: jeg tror de er sammen igjen. Så har de lagt ut til spekulasjoner i flere måneder nå. Blir for dumt.

Så de er gode venner men IR svarer at det vil bli kleint å møte Pierre inne på PH(spm på bloggen). Kleint å møte en god venn? Javel..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen

Bedre enn Norge! !!  Er det håp for rosadagbokskrivere? Tror ikke det. Har kastet seg på en sponset tur....hvor er jeg?hva skjer her? Null peiling.  Om et reiseselskap skal trenge reklame, så velger de det dummeste som er. Rosabloggen.  For de evner ikke å tenke. Hvorfor? Hvilke oppegående mennesker ville tatt på seg reklamen?  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pelikanen skrev:

Bedre enn Norge! !!  Er det håp for rosadagbokskrivere? Tror ikke det. Har kastet seg på en sponset tur....hvor er jeg?hva skjer her? Null peiling.  Om et reiseselskap skal trenge reklame, så velger de det dummeste som er. Rosabloggen.  For de evner ikke å tenke. Hvorfor? Hvilke oppegående mennesker ville tatt på seg reklamen?  

 

Finnes det noen ordentlig gode reiseblogger å lese i det hele tatt? Jeg vil se bilder og lese om kulturen samt å få tips til restauranter og opplevelser. Jeg ønsker IKKE å se modellbilder av bloggerne som hovedmotiv i bildene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym2467 skrev:

Så de er gode venner men IR svarer at det vil bli kleint å møte Pierre inne på PH(spm på bloggen). Kleint å møte en god venn? Javel..

Pierre har jo faktisk sagt de kun er gode venner, siden flere mente på de var kjærester igjen. Siden de henger mye sammen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Honey Dew skrev:

Finnes det noen ordentlig gode reiseblogger å lese i det hele tatt? Jeg vil se bilder og lese om kulturen samt å få tips til restauranter og opplevelser. Jeg ønsker IKKE å se modellbilder av bloggerne som hovedmotiv i bildene

Enig. Ikke særlig spennende å se Isabel posere foran kamera hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
På 8.12.2017 den 21.26, LizbethOsnes skrev:

Jeg er absolutt i kundegruppen selv, og gledet meg faktisk til følge med på turen da hun skulle reise første gang. Jeg ble veldig skuffet, noe jeg også kommenterte. Det å kunne følge en blogger på reise er et utrolig godt verktøy før man selv bestiller reisen, jeg kan ikke tro at det ikke finnes flere store, gode reiseblogger (savner Livingdoll!), ettersom jeg hadde elsket å sluke en slik blogg. 

Uansett, jeg ble mildt sagt skuffet. Den eneste forskjellen på reiseblogging og hverdagsblogging her er jo at antrekkene på reise viser mer hud. Jeg kunne så gjerne tenke meg å høre om restauranter, kultur, steder verdt å se, insider-tips (offentlig transport, skjulte "skatter" i form av vakker natur, flotte bygninger, restauranter som ligger litt skjult til etc.), samt mer om hvordan prisene er i forhold til norske, hvor det lønner seg å bo dersom en ønsker en rolig atmosfære VS bylivet, også videre. Det hadde vært utrolig interessant, og virkelig noe som ville ha fått meg til å oppsøke Dreamworld. Det eneste jeg har fått ut av denne reisebloggingen er å vite hvilket selskap jeg i alle fall ikke ønsker å bestille fra, ettersom deres samarbeid her tyder på lite interesse for reise (da ville de ha spesifisert sine ønsker til blogginnlegg, og sørget for at ambassadøren leverte dette). 

Da bør du følge noen som driver med reising. Som kan landet, kulturen, folket, maten,  levesett.  Det er masse reusesider/blogger. Du følger ikke en rosablogger som tar et bilde av samme tårnet, vannfontenn og shoppingbagen som tusenvis av "hansen og Olsen har gjort før. De har et mål. Gjennomføre en sponset tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, smalls skrev:

Pierre har jo faktisk sagt de kun er gode venner, siden flere mente på de var kjærester igjen. Siden de henger mye sammen 

Men dersom de er gode venner hvorfor skal det bli kleint å møtes inne på PH? Makes no sense..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym2467 skrev:

Men dersom de er gode venner hvorfor skal det bli kleint å møtes inne på PH? Makes no sense..

Ingenting de to gjør makes sense :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...