Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hun har visst vært på ørkensafari, men får vi se bilder fra denne turen, uten at hun selv er hovedmotivet? Neida, det går visst ikke an

Dette er vel en sponset reise igjen? :roll:Skjønner ikke hvorfor de gidder, når hun kun tar bilder av seg selv hele tiden? Hun er så selvopptatt at jeg blir gal

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, LeilaS skrev:

Dette er vel en sponset reise igjen? :roll:Skjønner ikke hvorfor de gidder, når hun kun tar bilder av seg selv hele tiden? Hun er så selvopptatt at jeg blir gal

Når en sponser noen med reise, er vel et av kravene at de skal reklamere for både firmaet og stedet de besøker, med flotte bilder.samt anbefaler steder en kan besøke i det landet en skal til. Jeg kommer ALDRI ALDRI ALDRI å bruke det reiseselskapet

Bloggeren Livingdoll (den originale, ikke kopien som har stjålet navnet) var jo superflink til å vise flotte bilder og anbefale stedene hun besøkte. Det var gøy å følge den bloggen

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Når en sponser noen med reise, er vel et av kravene at de skal reklamere for både firmaet og stedet de besøker, med flotte bilder.samt anbefaler steder en kan besøke i det landet en skal til. Jeg kommer ALDRI ALDRI ALDRI å bruke det reiseselskapet

Bloggeren Livingdoll (den originale, ikke kopien som har stjålet navnet) var jo superflink til å vise flotte bilder og anbefale stedene hun besøkte. Det var gøy å følge den bloggen

Jeg hadde ikke giddet å sponse henne med ferie igjen. Hvis jeg jobbet i et reisebyrå. Hun reklamerer egentlig bare for seg selv og er bare interessert i å at alle skal se henne posere osv.

Ganske jævlig at slike som henne skal få gratis turer til Dubai, Bali osv. Hva er det hun gjør for samfunnet liksom?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg hadde ikke giddet å sponse henne med ferie igjen. Hvis jeg jobbet i et reisebyrå. Hun reklamerer egentlig bare for seg selv og er bare interessert i å at alle skal se henne posere osv.

Ganske jævlig at slike som henne skal få gratis turer til Dubai, Bali osv. Hva er det hun gjør for samfunnet liksom?

Absolutt ingenting. Hadde hun bare fått seg en utdannelse og en jobb...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

«Jeg skal flytte til Dubai» lokker hun med på Instagram.

Hun vil gjerne flytte dit eller? Regner ikke med at hun virkelig skal flytte dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
13 timer siden, Snuppah00 skrev:

Selvfølgelig er hun sammen med Pierre igjen. Helt latterlig hun later som hun er singel for å få være med på Paeadise Hotel :daane:Hvor desperat går det an å bli??

Pierre er i Oslo på TV3 sin fest nå. Var han ikke sammen med henne eller er han nettopp kommet hjem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
10 timer siden, Lillekråka skrev:

Hun skriver at man ikke trenger å være singel 🤔Noen som vil sende en meld til Tv3/Paradise Hotel siden på facebook/mail å spør ? :P 

Kanskje de gamle deltagerne ikke trenger det. Det var sånn før. Husker første sesong da var to xer med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, thejohan skrev:

«Jeg skal flytte til Dubai» lokker hun med på Instagram.

Hun vil gjerne flytte dit eller? Regner ikke med at hun virkelig skal flytte dit.

Kan ikke helt se for meg hun flytte helt til Dubai alene. Sikkert bare en clickbait

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av at Isabell som synes det er sååå kjiiiipt at hun MÅ blogge nå når hun er på "ferie", og at hun aldri kan slappe helt av... Tror hun har glemt at denne reisen er sponset ergo JOBB og ikke ferie! Ferier betaler man for selv og da kan man slappe av så mye man orker, men har man fått sponset en tur til x antall titusener skulle det da bare mangle at du må "jobbe".

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, thejohan skrev:

«Jeg skal flytte til Dubai» lokker hun med på Instagram.

Hun vil gjerne flytte dit eller? Regner ikke med at hun virkelig skal flytte dit.

Neida hun eeeelsker byen og "skal" flytte dit innen 2 år for den er SÅ fab. Yeah right..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Må le litt av at Isabell som synes det er sååå kjiiiipt at hun MÅ blogge nå når hun er på "ferie", og at hun aldri kan slappe helt av... Tror hun har glemt at denne reisen er sponset ergo JOBB og ikke ferie! Ferier betaler man for selv og da kan man slappe av så mye man orker, men har man fått sponset en tur til x antall titusener skulle det da bare mangle at du må "jobbe".

Så fælt hun har det da, som tjener penger på å egentlig gjøre som hun vil og være overfladisk. Skulle likt å sett henne ha en 9 to 5 job. Hun hadde vel fått sjokk og sutret skikkelig over det

Hun er utrolig bortskjemt. Ærlig talt. Hun er så heldig at hun får sponset tur og sutrer over hun må blogge litt :roll: Oh please......

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått fine lepper etter hun fjernet filleren. Nå er de så naturlige som hun får de til å bli. Jeg håper virkelig ikke hun fyller på, for de er fine nå. De kler ansiktet hennes. Leser at hun skriver at hun skal "bare fylle litt", men det vil aldri i livet bli fint.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Anonym2467 said:

Neida hun eeeelsker byen og "skal" flytte dit innen 2 år for den er SÅ fab. Yeah right..

DUbai er verdens verste sted. Reiser der aldri igjen. Masse store bygninger bygget over ørken. Ingen kultur eller historie... og landet med de største dobbeltmoralene, med et forferdelig kvinnesyn 

Endret av jentefranorge
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milio skrev:

Hun har fått fine lepper etter hun fjernet filleren. Nå er de så naturlige som hun får de til å bli. Jeg håper virkelig ikke hun fyller på, for de er fine nå. De kler ansiktet hennes. Leser at hun skriver at hun skal "bare fylle litt", men det vil aldri i livet bli fint.. 

Synes jeg også. Litt klumpete men det blir nok bedre med tiden siden det tar noen uker før "all" filleren er borte. Men hun ser mye bedre ut nå, men "naturlig look" er vel ikke helt Isabell sin greie så hun kjører vel på med 1-2 ml sprøyter igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, TomineB skrev:

Pierre er i Oslo på TV3 sin fest nå. Var han ikke sammen med henne eller er han nettopp kommet hjem? 

Har nok kommet hjem. 

Spent på om han koste seg i går, sammen med gamle deltagere, og uten I ved sin side😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Milio skrev:

Hun har fått fine lepper etter hun fjernet filleren. Nå er de så naturlige som hun får de til å bli. Jeg håper virkelig ikke hun fyller på, for de er fine nå. De kler ansiktet hennes. Leser at hun skriver at hun skal "bare fylle litt", men det vil aldri i livet bli fint.. 

Smilet hennes er blitt SÅ mye vakrere nå

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Oppland skrev:

Hva har skjedd med frøkna nå? Blogger av for en stund står det på bloggen hennes.

Sikkert bare jetlag🤭 (altså clickbait) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som jeg har forstått det, så skal vi stemme på den gutten og jenta som skal få sjekke inn igjen. Jeg håper tv3 kan være såpass ærlig og rettferdig at de sender inn de som faktisk fikk flest stemmer, og ikke bare sender inn Isabel og Pierre pga drama. Jeg driter i hvor mye drama det blir. Jeg orker ikke å de to pr kåte og umodne fjollsene på PH. De kommer til å føle seg som A kjendiser.

Jeg stemmer på Ann Mariell hver dag. Håper flere også gjør det.. Hun fortjener en ny sjanse. Pierre har allerede vunnet en gang og vært med på PH Sverige. Det holder nå

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...