Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Må vel ha ny tråd nå som den andre er stengt.

Virker som hun leser her inne, med tanke på at noen nevnte at det stod "dtac" på mobilen hennes, slik at man kunne finne ut hvor hun var, for nå har hun sladda det i en ny snap :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hun sladdet over dtac ja, er nok allerede en del som vet hvor hun er tipper jeg. Synd hun godkjenner minimalt i kommentarfeltet sitt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Så hun sladdet over dtac ja, er nok allerede en del som vet hvor hun er tipper jeg. Synd hun godkjenner minimalt i kommentarfeltet sitt!

Sikkert fordi 90% av kommentarene er kritikk og drittslenging. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er de i det hele tatt på tur? Hverken blogg, snap eller instagram gir inntrykk av at de ikke er i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, foreveralone skrev:

Er de i det hele tatt på tur? Hverken blogg, snap eller instagram gir inntrykk av at de ikke er i Norge...

En bruker hadde sett de på Gardermoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev 'clickbait' til et billede af hende og Pierre, hvor der stod 'når forholdet går i stykker' nedenunder. Gæt hvem der nu er blokeret fra hendes IG 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sofiegj skrev:

Altså hun har vært på 20k lesere hele uka og nå er ho brått på 31k. Kjøpte lesere? Noe skurrer.

Det går vel ikke an å kjøpe følgere på bloggen sin? Hvis det gikk an, så hadde de ikke lagt ut clickbait i hytt og pine? Men ja, litt rart hun plutselig er oppe i 31k 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HEB1234
Sofiegj skrev (På 5.12.2016 den 10.48):

Altså hun har vært på 20k lesere hele uka og nå er ho brått på 31k. Kjøpte lesere? 

 

Endret av HEB1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er mulig å kjøpe lesere. Hadde nok blitt avdekket relativt kjapt av de som skal betale henne lønna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HEB1234 skrev:

Hun hadde to syke clickbaiter i helgen da. Ref. "Når forholdet tar slutt" og "Det er uvirkelig". 

 

Åja, clickbaits som hun har brukt 100 ganger før :plystre: 

Endret av LeilaS
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet er at man er nysgerrig selvom man ved hendes indlæg aldrig lever op til overskriften. For min del bliver jeg nysgerrig på hvordan hun klarer at sno sig ud af overskriften fra gang til gang, for den bliver jo tydeligvist skrevet før indlægget, og så prøver hun bare at få indlægget til at passe ind :rolleyes: Og når jeg ser hvor høje hendes læsertal er opgiver jeg alligevel at gøre mit for at de falder. Men ifølge den dér skatteliste tjente hun jo kun 41.000 i 2015, måske er det ikke specielt meget mere i år når hun svinger så meget i læsertal? Omkring 200.000 måske. Tror i hvert fald ikke på der er tale om millioner som hun påstår :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg forteller alt"

Vi ble med på et TV program jeg ikke kan si noen ting om, så ble en av oss syke som jeg heller ikke sier hva slags sykdom det gjelder, men nå er keg hvertfall hjemme igjen. Sier hvilket program vi egentlig ble med på til våren eller høsten. 

:ler:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...