Gå til innhold

Har du brukt eller bruker narkotika?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. I unge dager så ble det meste prøvd. Amfetamin, kokain, ghb and so on. Egentlig hele listen bortsett fra heroin. Aldri prøvd det.

Jeg tror det som reddet meg var dødsfall av en nær venn. Desverre. Narkotika egner seg best i toalettet.

Endret av AnonymeBukser
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alltid vært ganske liberal på det området. Har vært nysgjerrig selv og prøvd mye bare for å prøve det, men likevel har jeg aldri blitt hektet eller hatt behov for noe av det. Har noen bekjente som røyker hver dag, det fatter jeg ikke hvordan man klarer. Være fjern så mange timene hver dag, da har man ett problem. Har røyka noen ganger på nachspiel, men kunne aldri våknet om morgenen og gjort det samme. Hang med noen kjendiser for noen år siden, der flommet det over av kokain, og mange av dem har nok ett problem med det den dag i dag, men jeg er alt for glad i livet, venner og familien min og kjenner meg selv så godt at jeg aldri kunne blitt avhengig av den livsstilen der. Mdma, og ecstasy. men bare for å ha prøvd det. DMT var fristende å prøve, men har alt for stor respekt for stoff som kan forandre deg på flere måter. Hjernen skal ikke tulles for mye med. Føler meg ferdig med alt det nå.

Anonymkode: f87d4...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyket hasj noen ganger sent i tenårene, men prøvde aldri noe sterkere enn det, selv når jeg var på mitt mest utagerende og utforskende. I dag, som voksen mann, så røyker jeg weed flere ganger i uken. Ser ikke på det som noen big deal, sikkert fordi at jeg alltid har vært veldig liberal, i tillegg til at jeg bor et sted hvor denne bruken faktisk er lovlig, og hvor det er veldig utbredt.

Anonymkode: 2e0a3...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyket hasj og marihuana på fest da jeg var yngre, har prøvd kokain en gang. Nå bruker jeg ingenting, det gir meg ingenting, var kun spennende da jeg var ung.

Anonymkode: 91dfc...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev med det mye den våren og sommeren jeg fylte 19. Hasj, amfetamin, kokain, LSD, ecstasy, mefedron, meskalin, sopp. Jeg tok det meste jeg kom over. Holdt vel på i seks måneder til sammen. Slutta da jeg begynte på videregående for fjerde gang. Jeg har alltid vært skoleflink, og visste at et liv på gata ikke var noe for meg. Nå er jeg 25 og har ikke rørt narkotika siden den gang. Angrer ikke på noe i dag, da jeg kom meg ut av det uten å skylde penger og med rent rulleblad, og de opplevelsene er en del av livet mitt, og jeg vet nok til å aldri røre det igjen, og aldri høre på folk som påstår at de ikke er avhengige og at de snart skal slutte. 

Anonymkode: d33a7...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva. Narkotika er en av tingene jeg kan stolt si at jeg aldri har rotet meg bort i. Tror jeg rett og slett var livredd for konsekvensene. Har alltid tenkt narkotika = overdose. Skrekk og gru funker noen ganger ,skjønner dere.

Anonymkode: c96ba...fed

Same!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt narkotika som i illegale stoffer eller at jeg har fått dem på illegalt vis, men har fått morfin i sprøyte, og oxynorm og oxycontin som smertebehandling. Jeg kunne nok ikke blitt narkoman, da jeg for det første blir kvalm av smertestillende og for det andre så synes jeg det er ekstremt ubehagelig å bli slapp og å på en måte miste kontrollen. For meg var det i den situasjonen helt nødvendig pga svært sterke smerter, men jeg hadde ikke tatt det om det ikke var for at jeg fikk kjeft av kirurgen som tilså meg de gangene jeg tok for lite smertestillende og dermed fikk problemer med søvn o.l. Heldigvis var det ikke mange uker jeg gikk på så sterke smertestillende. 

Anonymkode: 08de1...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Prøvde hasj da jeg var ca 18 år. Vi gjorde det hjemme, vi turte ikke gå ut for vi var redd vi skulle bli helt omtåket og gjøre mye rart. Ellers har jeg både A og B preparater hjemme, men det er ikke for rusen sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid vært ganske liberal på det området. Har vært nysgjerrig selv og prøvd mye bare for å prøve det, men likevel har jeg aldri blitt hektet eller hatt behov for noe av det. Har noen bekjente som røyker hver dag, det fatter jeg ikke hvordan man klarer. Være fjern så mange timene hver dag, da har man ett problem. Har røyka noen ganger på nachspiel, men kunne aldri våknet om morgenen og gjort det samme. Hang med noen kjendiser for noen år siden, der flommet det over av kokain, og mange av dem har nok ett problem med det den dag i dag, men jeg er alt for glad i livet, venner og familien min og kjenner meg selv så godt at jeg aldri kunne blitt avhengig av den livsstilen der. Mdma, og ecstasy. men bare for å ha prøvd det. DMT var fristende å prøve, men har alt for stor respekt for stoff som kan forandre deg på flere måter. Hjernen skal ikke tulles for mye med. Føler meg ferdig med alt det nå.

Anonymkode: f87d4...0bc

Røyker man hver dag blir man ikke så ballefjern som man blir om man røyker sporadisk. Kan vel nesten sammenligne det med å røyke sigaretter om man har bygd opp toleranse. Den "space'a" følelsen man får når man er høy blir mer eller mindre borte. 

Anonymkode: 48c21...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...