Gå til innhold

Har du brukt eller bruker narkotika?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg misbruker B-preparater. Kunne tenkt meg A-preparater, men det får jeg selvfølgelig ikke.

Lever som normalt 

Anonymkode: d48a1...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har røyket hasj i perioder men nå er det ikke mer enn 2 ganger i året ca, har ellers prøvd ecstasy en gang.

Anonymkode: b69a1...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det begynte med snorting og dropping. Nå går det i sprøyter. Jeg er ei jente på 21 som sliter. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut livet mer. 

Det hjelper heller ikke at ingen vil ha meg, nettopp fordi det ikke er gøy å henge med deprimerte og usikre mennesker.

Anonymkode: b92be...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det begynte med snorting og dropping. Nå går det i sprøyter. Jeg er ei jente på 21 som sliter. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut livet mer. 

Det hjelper heller ikke at ingen vil ha meg, nettopp fordi det ikke er gøy å henge med deprimerte og usikre mennesker.

Anonymkode: b92be...7df

Hva skyter du? 

Anonymkode: 48c21...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa alt fra amfetamin til piller kokain og hasj. 

Har nå begynt og trene og komt meg ut av miljøet.  Røyker bare litt avogtil.  

Anonymkode: e0d6a...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og prøvd alt av psykadelisk dmt  syre sopp og mdma. 2cb og 2ce. Ketamin.  Anbefales ikke . Men mine beste opplevelser var klart mdma. Ketamin og dmt.  

Anonymkode: e0d6a...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg misbruker B-preparater. Kunne tenkt meg A-preparater, men det får jeg selvfølgelig ikke.

Lever som normalt 

Anonymkode: d48a1...597

Åssen A preparater tenkte du på?

Anonymkode: 062f5...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd kokain da jeg var 21. En tidligere kamerat dro meg med opp på et MC treff hvor alle disse MC klubbene holdt til. Narkotikaen fløyt overalt og jeg tok en stripe. Jeg hadde det helt fantastisk i kokainrusen og det var liksom no tomorrow, men gud så dårlig jeg ble da jeg våknet opp igjen. Kjempe sår hals og vondt i nesa.  Svimmel ble jeg og. Så tok ikke kokain igjen. 

Røyka hasj av og på I 2 år, men har ikke røyket på et par år nå. Dyrt var det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har gått på morfin i forbindelse med et brudd.

Jeg er forøvrig lei av faggrupper som stjeler etablerte begreper fra andre og gir de en ny mening i stedet for å finne på noe nytt selv. Narkotika er et medisinsk begrep på en rekke preparater. Nå er det dessverre slik at jurister er i ferd med å overta begrepet og bruke det som en betegnelse på ulovlige rusmidler. Det er ikke et fullstendig overlapp mellom disse. Noen av stoffene som juristene omtaler som narkotika er ikke det i medisinsk opprinnelig betydning. Noen av stoffene som medisinsk er narkotika er ikke straffbare hvis de brukes medisinsk. Eksempler på det er en del morfin og opium preparater. Til helvetes med de late juristene som stjeler fremfor å skape noe selv. Ja jeg har brukt narkotika flere ganger men aldri ulovlig.

Anonymkode: e35d0...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har gått på morfin i forbindelse med et brudd.

Jeg er forøvrig lei av faggrupper som stjeler etablerte begreper fra andre og gir de en ny mening i stedet for å finne på noe nytt selv. Narkotika er et medisinsk begrep på en rekke preparater. Nå er det dessverre slik at jurister er i ferd med å overta begrepet og bruke det som en betegnelse på ulovlige rusmidler. Det er ikke et fullstendig overlapp mellom disse. Noen av stoffene som juristene omtaler som narkotika er ikke det i medisinsk opprinnelig betydning. Noen av stoffene som medisinsk er narkotika er ikke straffbare hvis de brukes medisinsk. Eksempler på det er en del morfin og opium preparater. Til helvetes med de late juristene som stjeler fremfor å skape noe selv. Ja jeg har brukt narkotika flere ganger men aldri ulovlig.

Anonymkode: e35d0...0f7

Derfor er det bedre å snakke om ulovlige rusmidler hvis det er det man mener. Den medisinske termen narkotika betyr søvndyssende og passer dermed på alkohol men ikke amfetamin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg misbruker B-preparater. Kunne tenkt meg A-preparater, men det får jeg selvfølgelig ikke.

Lever som normalt 

Anonymkode: d48a1...597

Enn så lenge. Har vært der selv, sluttet da jeg tok innover meg hvordan det endret meg. Så det ikke selv, men er heldig og har modige venner som turde å si ifra. Tok riktignok laaang tid fra første beskjed til jeg var klar for å innrømme det ovenfor meg selv.

Nå vet jeg ikke hva du tar, for meg var det diverse benzo preparater. Benzo er noe av det skumleste som finnes. Avhengigheten og endringen i personlighet kommer langsomt og snikende. Når det først gikk opp for meg at jeg var avhengig var det mildt sagt et H... Å slutte. Men jeg greide det, og nå er det fantastisk å være uten, slippe å være redd for å gå tom, slippe følelsen av hvor jævlig "urettferdig" hele verden er.

I dag tar jeg fleinsopp et par ganger i året, noe jeg aldri kommer til å slutte med.

Anonymkode: f2e45...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har røyket hasj daglig i snart 15 år, 25 år siden jeg prøvde for første gang.

Har aldri prøvd annen narkotika. 

Har jobbet og betalt skatten min i alle år.

Anonymkode: bcce8...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt OT, men en bekjent av meg har begynt å røyke heroin :ohmy: Hvor ille er det? H*n mener det er myr værre å sette sprøyte, men hallo?! Heroin er heroin vel?

Anonymkode: b3fad...583

Generelt vil man få raskere effekt og dermed mer "rush" hvis man injiserer noe enn om man tar det på annen måte. Det er praktisk talt umulig å overdose på røykeheroin, for du vil miste bevisstheten før du er i stand til å røyke nok. Slik sett er det tryggere, men rene heroinoverdoser er uansett sjeldne. De er nesten alltid et resultat av at man blander heroin og alkohol eller andre dempende midler. Sprøyter medfører også fare for smitte. Man trenger mindre heroin for samme effekt hvis man injiserer, så det er billigere, og jeg antar det er hovedgrunnen til at injisering er så utbredt blant narkomane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri har interesse av å føkke opp huet og livet med dop. 

Anonymkode: 20f3c...459

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, linsejesus skrev:

Generelt vil man få raskere effekt og dermed mer "rush" hvis man injiserer noe enn om man tar det på annen måte. Det er praktisk talt umulig å overdose på røykeheroin, for du vil miste bevisstheten før du er i stand til å røyke nok. Slik sett er det tryggere, men rene heroinoverdoser er uansett sjeldne. De er nesten alltid et resultat av at man blander heroin og alkohol eller andre dempende midler. Sprøyter medfører også fare for smitte. Man trenger mindre heroin for samme effekt hvis man injiserer, så det er billigere, og jeg antar det er hovedgrunnen til at injisering er så utbredt blant narkomane.

Det er akkurat tilsvarende når det kommer til hasj og røyking vs innta ved å spise. Man klarer ikke å få like stor effekt av hasj om man røyker det som når man spiser

Men jeg har prøvd lsd, mdma og amfetamin via ritalin et par ganger hver. Er veldig glad i både lsd og mdma, men ser ikke gleden vel amfetamin.

Anonymkode: 1f246...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎03‎.‎12‎.‎2016 den 13.17, AnonymBruker skrev:

I så fall hvilken type?

Anonymkode: cbe36...a65

Gress, kokain og amfetamin. Er ikke stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
19 timer siden, Franord skrev:

Har røkt hasj flere ganger og marihuana en gang, og det har aldri gitt meg noe spesielt. Det var mer en sånn greie som vennene mine gjorde, så jeg heiv meg med. Heldigvis kom ecstasy etter at jeg ble  ordentlig voksen, ellers hadde jeg vel prøvd det også. Jeg er er, eller var, søken og nysgjerrig som ung.  Angrer ikke på at jeg har prøvd hasj, men vil ikke at ungene mine skal gjøre det .

Har hørt noe om dette før, men hva er egentlig forskjellen? Weed, pot, hasj, marihuana, gress, jeg trodde alt var samme dritten. Men alt er vel fra samme plante, men noe annet skiller det? Eller?

Forøvrig har jeg aldri brukt narkotika. Og har heller ikke behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri! Har sett nok av eksempler på hvor galt det kan gå :(

Anonymkode: 18ef4...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat tilsvarende når det kommer til hasj og røyking vs innta ved å spise. Man klarer ikke å få like stor effekt av hasj om man røyker det som når man spiser

Anonymkode: 1f246...113

Hm, jeg har alltid hørt at man trenger mer hvis man spiser. Har selv kun prøvd å røyke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...