Gå til innhold

Del noen sære rariteter ved deg selv!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noe ved deg selv, som du tenker er merkelig? 

Jeg har en greie, og det er at jeg ikke takler små godterier! Jeg snakker om godteri i forskjellige former på størrelse med rosin. Jeg takler det ikke.  

Litt ille i besøker egentlig, hvis det blir servert kake med småpynt på. Vil helst unngå å spise det, eller fjerne pynten fra kakestykket...

Hva med dere? 

Anonymkode: a591c...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig store øreflipper, det synes jeg er guffent. :tongue:

Jeg hadde en dårlig opplevelse med en mann som hadde litt utstående tenner, og etter det så synes jeg alle menn med utstående tenner ser heslige og vulgære ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

- Jeg klarer ikke å spise tuppene på wienerpølsene hvis de stikker utenfor lompa/brødet eller har "vorter" på seg.

- Jeg klarer ikke å gå på toalettet uten å spytte i do før jeg trykker på knappen. 

- Jeg får helt fnatt av å høre folk snakke med "smattelyder" (sånne lyder som kommer når man begynner å bli tørr i munnen).

- Jeg klarer ikke å forsyne meg med noe å drikke flere ganger i samme kopp uten å skylle koppen med varmt vann først. 

.... mange ting til, men stopper der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg passerer folk på gaten så må jeg puste ut lenge så jeg ikke puster inn luft de har pustet ut.

Anonymkode: 62585...f51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Får helt fnatt av lyden som folk lager når de biter på gaffelen. Jeg skyller glasset tre ganger hvis jeg skal ha I vann fra springen. Spiser ikke skalken på brødet. Må spise opp hele boksen av makrell i tomat når den åpnes eller kaste resten, klarer uke spise det hvis det står I kjøleskapet åpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Får helt fnatt av lyden som folk lager når de biter på gaffelen. Jeg skyller glasset tre ganger hvis jeg skal ha I vann fra springen. Spiser ikke skalken på brødet. Må spise opp hele boksen av makrell i tomat når den åpnes eller kaste resten, klarer uke spise det hvis det står I kjøleskapet åpen. 

Det får samboeren min også så jeg pleier å gjøre det med vilje innimellom :laugh: Lite tips ang. makrellboksen om du ikke alt har prøvd det; straks du har åpnet den, ta makrellen ut av metallboksen og ha det over i en skål/boks med lokk. Holder seg bedre og ingen metall-smak:)

Jeg bretter dopapiret pent før jeg bruker det :rolleyes: Så fisefin...:P

Anonymkode: 5ca15...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke gjøre nr 2 på toalettet uten å vaske toalettet grundig. Først med vått toalettpapir så tørt, flere ganger. Viss jeg vet at det var bare jeg som brukte toalettet sist greier jeg å la være. Men viss jeg er på besøk oss andre, eller bruker et offentlig toalett så greier jeg ikke la være å vaske det først.

Anonymkode: 9e7ad...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt fullstendig  noia av andres skitlukt på do! Jeg puster verken inn eller ut. Vet om andre som som holder pusten gjennom nesen, men puster med munnen. Klarer det ikke. Føler jeg smaker på skitlukta! Offentlige toalett er også noe jeg har skrekken for. Tåler ikke at andre hører at jeg tisser. Går helt frysninger av tanken! Jeg spiser av leverpostei boksen bare èn gang. Føler det blir til kattemat hvis den står ei stund! Haha

Anonymkode: 29a83...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lakrisbjørn

Jeg blir frastøtt om jeg ser noen pusse tenna, det samme blir jeg hvis noen snyter seg innen 5m radius fra hvorennjeger.

Jeg takler ikke det brune i bananen, så jeg spiser aldri mer enn 3/4-deler av en. Det samme med det brune greiene i kyllingen.

Jeg må alltid gå ett steg foran de jeg går ved siden av.

Jeg kan ikke dusje med håndtaket i festet.

Må ligge i fosterstilling trengt inn i et hjørne for å kunne sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎12‎.‎2016 den 18.54, AnonymBruker skrev:

Har du noe ved deg selv, som du tenker er merkelig? 

Jeg har en greie, og det er at jeg ikke takler små godterier! Jeg snakker om godteri i forskjellige former på størrelse med rosin. Jeg takler det ikke.  

Litt ille i besøker egentlig, hvis det blir servert kake med småpynt på. Vil helst unngå å spise det, eller fjerne pynten fra kakestykket...

Hva med dere? 

Anonymkode: a591c...2e2

Jeg liker i biler. Bare den jeg skal ha, er fin. Alle andre ser dumme ut og er i veien.

Nattkjole er teit.

Bursdagsbarn er irriterende.

Jeg tror kvinner som bruker tynn strømpebukse til daglig, er mer feminine enn andre. Og liker de best. Det er en raritet som slår de fleste fordi det ikke gir noen logikk. Det bare ble sånn en gang.

Jeg får vondt av å høre på folk som ler på innpust og utpust av hva de selv sier.

Jeg stoler ikke på folk i ankelsokker.

Endret av Lanista1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vaske/sprite hendene etter å ha vært borti andre mennesker utenfor familien min, eller offentlige dørhåndtak/handlevogner.

Jeg blir kvalm av folks talefeil (spesielt lesping).

Jeg kjenner røyklukt når jeg ser folk som røyker på film.

Jeg må drikke av samme punkt på glasset hver gang.

Jeg blir kvalm av tanken på å drikke rett fra en brusboks, må tørke av den og tømme over i glass.

Klarer ikke å spise det grå på fisken.

Anonymkode: 549d9...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir irritert og oppgitt over folk som har for mange tvangstanker og ting de måååå gjøre for å kunne få til enkle oppgaver.

Anonymkode: bca11...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var sær, men... Etter å ha sett gjennom svara her kom jeg frem til at det ikke er tilfellet like vel. Takk til dere som har svart her. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir forresten også lei av folk som ikke hopper når de skal, men drøyer noen sekunder så det blir problemer for resten. Det er jobbrelatert og må ikke prøves uten faglig personell. 

Endret av Lanista1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...