Gå til innhold

Venninnen min som veier 20kg mer enn meg har mer draget enn jeg har. Hva gjør en dame attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje hun bare rett og slett er årleit, tar hensyn til andre og ikke bare tenker på seg selv. Det er mitt viktigste kriterium når det gjelder damer.

Anonymkode: 0f09c...118

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke fokuser eller sammenligne deg selv med din venninne. Vær deg selv inside out. Vær den beste deg. Mer kan du ikke gjøre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en myte at de fleste menn foretrekker det ene fremfor det andre. Når de spør menn, viser det seg at flertallet ønsker seg heller damer med litt for mye enn litt for lite vekt.

Anonymkode: 18f1a...2ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Salamandria skrev:

"ansiktspen"?  Liker ikke det uttrykket.  Enten er man pen, eller så er man ikke. 

Det er vel for å definere at ansiktet er pent, men kroppen ikke. 

Anonymkode: 70dd1...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Salamandria skrev:

"ansiktspen"?  Liker ikke det uttrykket.  Enten er man pen, eller så er man ikke. 

Det går an å være pen i ansiktet, men ha en mindre pen/attraktiv kropp. 

Jeg ser en del veldig pene mennesker rundt omkring, der jeg tenker "WOW, så PEN!", men så er de så overvektige at det ødelegger det generelle inntrykket. Da mener jeg overvekt i den helseskadelige skalaen. Det er synd. Men pene er de likevel. Ansiktspene.

Endret av fulladet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne gjør noen kg for mye en dame attraktiv. Det er gjerne de samme som ikke er selvopptatte treningsfanatikere også, og det er veldig greit at jeg slipper unna.

Anonymkode: 3eaea...39c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstråling, store pupper, pent ansikt.

Store damer er generelt mye lettere å få med hjem. "Penere" damer har ofte en utrolig høy hurpefaktor, så vi menn tar det letteste, sikre alternativet om vi kun er ute etter sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, herremann skrev:

Utstråling, store pupper, pent ansikt.

Store damer er generelt mye lettere å få med hjem. "Penere" damer har ofte en utrolig høy hurpefaktor, så vi menn tar det letteste, sikre alternativet om vi kun er ute etter sex.

Som tjukk dame, så kan jeg fortelle deg at det der vet jeg og jeg har derfor lært å være veldig skeptisk hvis noen viser meg oppmerksomhet, jeg har ikke tenkt å være noe lett bytte selv om du kanskje tror jeg er overlykkelig over i det hele tatt å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 64043...b53

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstråling, personlighet, oppførsel og selvtillit.. 

er selv mann men utseendet er ikke det jeg har valgt jenter ut fra. Selvfølgelig ønsker jeg en flott dame men om det hadde stått mellom en fotomodell og en dame med noen kg for mye så er det ikke sikkert at fotomodellen hadde vunnet. Viktigere med hvordan jeg trives sammen med den aktuelle jenta så får man ta resten som det kommer. 

Nå er jeg sammen med ei jente som er relativt tynn og har vært det i mange år men før det var jeg sammen med ei som ikke var veldig tynn også i endel år. 

Det som er ABSOLUTT mest turnoff med jenter er "jeg er stygg" "hun er mye finere enn meg", altså negative holdninger om seg selv - tror også det er mye av grunnen til at dere som er single faktisk er single for tror mange menn er enige i akkurat det. Godta dere selv som dere er og ikke legg ut om komplekser eller prøv å unngå å bry dere om dem.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lakrisbjørn

For min del er det tredelt. Ansikt er det viktigste rent utseendemessig, men utstråling, holdning og x-faktor (umulig å beskrive) er viktigere triggere for at jeg skal bli tiltrukket. For at tiltrekkelsen skal vare setter jeg direkthet, åpenhet, intelligens, selvironi og galgenhumor veldig høyt.

Virker du lite interessert, masete, er "all over the place" og/eller virker veldig oppmerksomhetssyk mister jeg lysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tjukk dame, så kan jeg fortelle deg at det der vet jeg og jeg har derfor lært å være veldig skeptisk hvis noen viser meg oppmerksomhet, jeg har ikke tenkt å være noe lett bytte selv om du kanskje tror jeg er overlykkelig over i det hele tatt å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 64043...b53

Jeg har på ingen måte implementert at du er et lett bytte og blir overlykkelig av å få litt oppmerksomet. men generelt sett er "dere" langt mer mottakelige for oppmerksomet/flørting. 
Jeg har noen kompiser som alltid tråler etter slikt når det nærmer seg stengetid i baren. På liv og død skal få seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mang ei god fitte som er blitt snytt for et stygt tryne.

Anonymkode: fb2bb...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi at vekt har ingenting å si Om du veier 70 eller 60 eller 90 kg har ikke noe å si på utseende alltid heller, det er jo benbygning, muskelmasse osv og. Og alle menn er forskjellige, noen liker tynnere, noen liker litt større. Det er jo veldig variabelt. 

Anonymkode: 513e3...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en dame uattraktiv:

  • Feminist (absolutt dealbreaker)
  • Er "frigjort"
  • Politisk venstrevridd
  • Overvektig
  • Er ikke trent, dvs. er tjukk
  • Liker tv-serien "Girls"
  • Tattoos
  • Ring i nesen
  • Kler seg utfordrende
  • Kort hår
  • At hun ikke ønsker barn, dvs. verdsetter ikke morsrollen
  • Farget hår, dvs. annet farget enn brunt, mørkt eller blondt
  • Bitchy
  • Dramaqueen
  • Passiv aggressiv
  • Materialistisk
  • Glad i å feste, dvs. feltmadrass
  • Avhengig av mobil, sosiale medier og/eller oppmerksomhet
  • For gammel (helst 20-27, over 30 er dealbreaker)
  • Lett på tråden (over 5 er dealbreaker)
  • Har hoppet i høyet med andre enn sin egen rase
  • Har egne barn fra tidligere ekteskap og/eller vært tidligere gift
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enkelt og greit: Hun fremstår mer trygg på seg selv, mindre selvhøytidelig og har sannsynligvis litt mer utstråling enn deg.

Å konversere med folk som innerst inne er usikre på seg selv, er faktisk utrolig slitsomt. Dette er ikke noe man merker bevisst, men det er med på å ikke skape den "rette" (og lette) stemningen.

Anonymkode: 51127...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker har bare en utstråling som gjør de veldig tiltrekkende. Jeg har en veldig flott venninne, hun er/var ganske overvektig, men samtidig en veldig pen og feminin jente og veldig trygg på seg selv. Vi jobbet sammen for mange år siden og jeg la merke til at menn  ble rett og slett litt fårete rundt henne, jeg vet ikke om alle ville giftet seg med henne, men at de fant henne attraktiv og karismatisk var det ingen tvil om. Et menneske er så mye mer enn kiloene 😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fagottkoret skrev:

Hva gjør en dame uattraktiv:

  • Feminist (absolutt dealbreaker)
  • Er "frigjort"
  • Politisk venstrevridd
  • Overvektig
  • Er ikke trent, dvs. er tjukk
  • Liker tv-serien "Girls"
  • Tattoos
  • Ring i nesen
  • Kler seg utfordrende
  • Kort hår
  • At hun ikke ønsker barn, dvs. verdsetter ikke morsrollen
  • Farget hår, dvs. annet farget enn brunt, mørkt eller blondt
  • Bitchy
  • Dramaqueen
  • Passiv aggressiv
  • Materialistisk
  • Glad i å feste, dvs. feltmadrass
  • Avhengig av mobil, sosiale medier og/eller oppmerksomhet
  • For gammel (helst 20-27, over 30 er dealbreaker)
  • Lett på tråden (over 5 er dealbreaker)
  • Har hoppet i høyet med andre enn sin egen rase
  • Har egne barn fra tidligere ekteskap og/eller vært tidligere gift

Nicket ditt er for langt. Burde kuttet ut etter første t'en.

Anonymkode: fb2bb...af0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...