Gå til innhold

Hva gjør jeg med brudekjolen?


Gjest New Girl

Anbefalte innlegg

Gjest New Girl

Jeg har en brudekjole som er 6 år gammel fra Agape. Kostet ca 10.000kr når jeg kjøpte den. Den har bare hengt i skapet siden bryllupet og jeg har ikke gjort noe med den, heller ikke renset den. 

Bryllupet er for lengst over, og det er ekteskapet også. Så hva gjør jeg med denne kjolen? Er det noe vits å prøve å selge den? Vil jeg få noe for den i det hele tatt? Skal jeg kaste den? Gi den bort?

Gode tips tas i mot med takk😊 

Ps. Jeg kan ikke sy, så å gjøre den om til noe er ikke noe alternativ 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville prøvd å selge den. Tipper du får minst 2000 for den. Hvis ikke det går kan du jo gi til fretex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke solgt den, så er det stadig flere som øegger den ut til gis bort til noen med et spesielt ønske om å få den, eller som har dårlig økonomi og trenger en brudekjole. (Betingelsene setter du.) 

Anonymkode: 1ab77...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan legge ut et bilde eller forklare litt hva slags kjole det er, så finner du kanskje noen her inne som kunne tenke seg å kjøpe den? :) 

Anonymkode: 3e39f...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl

Takk for tips! Spesielt til 2Bhonest 😜

Kan vel prøve å selge den i første omgang, bare tenkte at ettersom det ligger så mange brudekjoler ute, at min er for gammel til å få noe for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, New Girl skrev:

Jeg har en brudekjole som er 6 år gammel fra Agape. Kostet ca 10.000kr når jeg kjøpte den. Den har bare hengt i skapet siden bryllupet og jeg har ikke gjort noe med den, heller ikke renset den. 

Bryllupet er for lengst over, og det er ekteskapet også. Så hva gjør jeg med denne kjolen? Er det noe vits å prøve å selge den? Vil jeg få noe for den i det hele tatt? Skal jeg kaste den? Gi den bort?

Gode tips tas i mot med takk😊 

Ps. Jeg kan ikke sy, så å gjøre den om til noe er ikke noe alternativ 😉

 

Ville gitt den bort jeg, til noen som har dårlig råd eller andre ting. For det ligger flere tusen kjoler på finn allerede. Hvis jeg ikke skal spare på min så kommer jeg til å gi den bort 😊

Anonymkode: 38be9...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville gitt den bort jeg, til noen som har dårlig råd eller andre ting. For det ligger flere tusen kjoler på finn allerede. Hvis jeg ikke skal spare på min så kommer jeg til å gi den bort 😊

Anonymkode: 38be9...fd1

Ja, det er jo en hyggelig ting å gjøre for noen😊 Og sikkert enklere å bli kvitt på den måten. Det viktigste er å bli endelig kvitt den, ikke å tjene så mye på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, New Girl skrev:

Takk for tips! Spesielt til 2Bhonest 😜

Kan vel prøve å selge den i første omgang, bare tenkte at ettersom det ligger så mange brudekjoler ute, at min er for gammel til å få noe for?

Spørsmålet er jo om nettopp din brudekjole er den rette kjolen for den som leter etter kjole. Det vet du aldri. Du kan jo legge den ut på både Kaupang og finn.no

Anonymkode: 1ab77...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...