Gå til innhold

Vikings sesong 4


Gjest MadameDeRosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa

Sjekka nettopp på HBO men fant den ikke?

 

Edit: Er det episode 11? :danse:

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Episode 11 virka så annerledes (kjedelig) enn det som tidligere har vært, og ser ut til at de har skifta makeupartist. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Episode 11 virka så annerledes (kjedelig) enn det som tidligere har vært, og ser ut til at de har skifta makeupartist. :ler:

Ja, det irriterte meg at de var så skitne hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Elskerinna (?) til Lagertha, var oversminka og så ut som tatt rett ut fra åttitallet. Mens Lagertha hadde så å si ingen sminke i det hele tatt, samtidig som Aslaug også hadde knapt sminke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det har gått lang tid også da. Tydeligvis flere år. De har prøvd å holde hodet over vannet etter nederlaget i Paris. De hadde garantert "mote" den gangen også. Skitten var sikkert mer normalt enn sminket den gangen uansett.

Episode 11 var jo mer som en oppdatering uten så mye action. Jeg synes slett ikke den var kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Elskerinna (?) til Lagertha, var oversminka og så ut som tatt rett ut fra åttitallet. Mens Lagertha hadde så å si ingen sminke i det hele tatt, samtidig som Aslaug også hadde knapt sminke på. 

Ja, hun elskerinna likte jeg rett og slett ikke trynet på. Kanskje det var sminken? 

Jeg tror ikke det var vanlig å være full av møkk i fjeset sånn til vanlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
2 minutter siden, Boletta skrev:

Ja, hun elskerinna likte jeg rett og slett ikke trynet på. Kanskje det var sminken? 

Jeg tror ikke det var vanlig å være full av møkk i fjeset sånn til vanlig...?

Og tror ikke annet enn trellene hadde kort hår på den tida, så en kvinne med åttitallsfrisyre passet ikke inn i serien i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Kan godt være en trell. Men så har en annen trell langt hår, hun som brødrene holdt på med. Blir bare så urealistisk, og syns det har tapt seg. Håper det kommer seg utover i serien, men åttitalssfrisyrer syns jeg de burde holde unna serien der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Satt bare og tenkte på 90-tallssveisen i forrige episode 😂

Hva tror dere skjer med Aslaug og Lagertha? Ble lagt op til en mulig sammenstøtning der nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Syns det har tatt litt av med all tatoveringene og makeupen, som f eks da Aslaug hadde sort og rødt i hele ansiktet. Blir så urealistisk. 

Aslaug og Lagertha dreper sikkert hverandre til slutt :ler:

Hva tror dere skjer med Ivar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg kom i fare for å Google sentrale karakterer for litt siden, så det som hendte i går ventet jeg på. Nå tenker jeg det blir Ivar vi følger fremover... men hva skjer med Lagertha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2016 den 18.03, MadameDeRosa skrev:

Elskerinna (?) til Lagertha, var oversminka og så ut som tatt rett ut fra åttitallet. Mens Lagertha hadde så å si ingen sminke i det hele tatt, samtidig som Aslaug også hadde knapt sminke på. 

Lesbesex i Vikings??:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...