Gå til innhold

Sitater du liker.


Lanista1984

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Betty2 skrev:

Three men were laying brick. The first was asked: ""What are you doing?"" He answered: ""Laying some brick."" The second man was asked: ""What are you working for?"" He answered: ""Five dollars a day."" The third man was asked: ""What are you doing?"" He answered: ""I am helping to build a great cathedral."" Which man are you?

- Schwab - 

Den passet nok best på 1600-tallet. Men gir den et flir i dag også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, KodakPorta skrev:

Monologen av karakteren Tom Wingfield i teaterstykket The Glass Menagerie av Tennessee Williams.

 

Anything that will blow your candles away. Will eventually blow out mine too.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet". Tenker meg om hver gang jeg leser denne gjengangeren. Sitatet treffer meg nok ganske hardt fordi jeg er en drømmer, og selv om det er fint å drømme må man ikke glemme at det er hverdagene som utgjør flest dager i et liv. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Obstacles are those frightful things you see, when you take your eyes off your goals.

 Don't let your success get to your head. And never let your failure, get to your heart.

Anonymkode: ae2c9...835

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, -Skylar skrev:

"Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet". Tenker meg om hver gang jeg leser denne gjengangeren. Sitatet treffer meg nok ganske hardt fordi jeg er en drømmer, og selv om det er fint å drømme må man ikke glemme at det er hverdagene som utgjør flest dager i et liv. 

 

Det høres ut som meg;) Det slår meg også veldig hardt. Men jeg drømmer en vei videre;) Og så langt har jeg nådd mine drømmer:) Så absolutt ikke uten problemer. De har kostet meg mer enn jeg vil regne på nå.

 

Endret av Lanista1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Det høres ut som meg;) Det slår meg også veldig hardt. Men jeg drømmer en vei videre;) Og så langt har jeg nådd mine drømmer:)

Det gjør jeg også! Likevel har jeg godt av å verdsette det jeg har oppnådd hittil og menneskene jeg har rundt meg i større grad, i stedet for å alltid skulle hige etter min neste drøm eller mitt neste mål. Rett og slett å finne en balanse :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, -Skylar skrev:

Det gjør jeg også! Likevel har jeg godt av å verdsette det jeg har oppnådd hittil og menneskene jeg har rundt meg i større grad, i stedet for å alltid skulle hige etter min neste drøm eller mitt neste mål. Rett og slett å finne en balanse :) 

Jeg fant livet i Afghanistan:) Ikke noe å hige etter. Men bedre venner kan jeg ikke finne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, December 04, 2016 den 0.15, Lanista1984 skrev:

Jeg fant livet i Afghanistan:) Ikke noe å hige etter. Men bedre venner kan jeg ikke finne. 

 Only the dead, have seen the end of war!

Anonymkode: ae2c9...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold strømpebuksa på så blir du ikke gravid.

En original rundt Hegdehaugsveien 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"No one can make you feel inferior without your consent."

- Eleanor Roosevelt

Anonymkode: d64ed...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Do not pity the dead. Pity the living.

 And above all else, pity those who live without love.   

Anonymkode: 65dab...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 If you died, you would hope that people would remember you, for what you did in life.

 Not by how many people you possibly could have slept with. :erter:

Anonymkode: ae2c9...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2016 den 23.43, Lanista1984 skrev:

Den passet nok best på 1600-tallet. Men gir den et flir i dag også. 

Jeg liker og tolke den mer dit hen at livet og hverdagen er hva du selv gjør den til og hvordan du selv velger og se på den. 

Jeg lever, jeg jobber, jeg får lønn.

Eller mann kan se på det på en mer optimistisk måte, jeg er omringet av kjente og kjære, jeg har en jobb hvor min innsats (stor eller liten) har betydning for at noen i dette landet (kanskje internasjonalt) for noe og se på, hjelp med noe, blir bedre på noe etc (alt etter hvilken oppgave mann har her i livet) lønnen er ikke stor, men jeg får muligheten til og omgåes kollegaer og resultatet av våres sammarbeid blir til noe bra noe. 

Men så lenge sitatet mitt ga deg et lite flir, så er egentlig jeg fornøyd med det også :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"What's the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable"

"The marks humans leave are too often scars"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Whatever your mind can conceive, and believe.

 It can achieve.

Anonymkode: 65dab...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitatet jeg har i signaturen min er jeg veldig glad i. Det kommer fra en Deftones-sang og er rett og slett en utrolig fin måte å si ''fuck it'' på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Great minds dicuss ideas.

 Average people dicuss events.

 Small minds, only dicuss other people.

Anonymkode: ae2c9...835

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...