Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Chandra skrev:

Åå jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. :fnise: 

Så bra :fnise:

4 timer siden, Leviora skrev:

Du aner ikke hvor godt det er å se at vi ikke er de eneste som failer som voksne! :ler: 

Kanskje vi lærer om sånn 10-20 år :tongue:

3 timer siden, Marimba skrev:

Her funker ostehøvelen utmerket som kakespade... :P 

Vi måtte faktisk til med ostehøvelen i dag når folk kom med medbrakt kake! Hva tror de, at vi drukner i kakespader? Vi hadde jo akkurat nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykt vellykket selskap! Jeg hadde tima og tilrettelagt perfekt, men folk kom jo mye for tidlig! Jeg stod i stua i bare joggebukse og BH da de kom ramlende inn dørene. Heldigvis er jeg kjappere enn lynet i dusjen, så det var ikke så farlig. Men det er et helsike å tegne på bryn nå som de er såpass usynlige. Gleder meg til de blir profesjonelt styla igjen :P 

Når gjestene var gått spurte ungene om jeg skulle bytte til vanlige klær igjen :fnise: Det vil si joggebukse. "Jeg ser du har pyntet deg. Du har sminke på øynene og stram bukse. :Nikke:" Jepp. Da er jeg klar for fest :tongue:

Så var den uka overstått. Heldigvis. Satser på neste blir roligere og mannen har noen kvelder fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! På igjen med vanlige klær! Så fantastisk! :hoho:

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om kakespader osv. Jeg ga meg selv 16 voksenpoeng når jeg ble oppriktig glad for å få en kaffekanne i julegave i fjor, jeg drikker mye kaffe hver dag men bruker bare kolben til moccamasteren. Kaffekannen kommer bare frem når vi har gjester! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Beccy87 skrev:

Haha! På igjen med vanlige klær! Så fantastisk! :hoho:

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om kakespader osv. Jeg ga meg selv 16 voksenpoeng når jeg ble oppriktig glad for å få en kaffekanne i julegave i fjor, jeg drikker mye kaffe hver dag men bruker bare kolben til moccamasteren. Kaffekannen kommer bare frem når vi har gjester! :P 

Det sier noe om den høye glamfaktoren her i huset :tongue:

Heter det kolbe, ja. Ålreit :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på natten :P Som sagt er nettene verre enn noensinne, og i natt var det samme opplegget. Den ene gangen ville hun ikke ha pupp i det hele tatt og ble bare sint. 

Og da vet jeg søren ikke hva jeg skal gjøre :fnise: Hun liker jo ikke å bli bært (av meg). Det som til slutt fungerte var stryking på kinnet. WTF :vetikke: Men hun var jo dautrøtt, så alt hadde kanskje fungert. Hvem vet. Men stakkars, nå er hun begynt å sove lenge om morgenen (det betyr over klokka sju), og jeg er ganske sikker på at det er fordi hun sover så dritt på nettene. 

Søvn, folkens! Det er temaet for denne dagboken. Skal bytte navn. "Maser om søvn."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Beccy87 skrev:

Er også spent på hvordan natten gikk! :jepp:

Same shit :tongue: Men pupp var heldigvis godkjent hver gang da :) Men absolutt mer styr og bråk enn vanlig. Mannen får vanligvis ikke med seg en dritt av hva som skjer om nettene, men nå våkner han også.

Kanskje underbevisstheten hans som trener seg opp til permisjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the fuck. :hakeslepp:

Det kan de da ikke mene? :klo:

Uansett om det er zeroversjonene eller fullsukkerversjonene, det kan da ikke stemme. Jeg tror ikke på det :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Sisti skrev:

På facebook sier tine at de ikke skal slutte med cappuccino og mocha, så må jo være en misforståelse? :klo:

Får for fader håpe det! Det hørtes veldig merkelig ut. Det er jo ganske populært. Både hos oss småbarnsmødre og kidsa :fnise: Når jeg tabba meg ut og gikk på butikken i storefri var det flere ungdommer som drakk iskaffe. Weirdos. 

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barnevakt og benytter sjansen til å tørke støv av laptopen :tongue: Ah, minner om gamle dager da jeg startet hver morgen med grapefruktjuice (det skulle jo lage el-slim!) og laptop i sofaen :nigo: 

I går hentet jeg en pakke på posten fra Bli Vakker. Hater at de har kjempesvær logo på pakken. Der kommer jeg uten øyenbryn, ammehår til alle kanter og leverpostei på buksa. "Nå skal jeg BLI VAKKER!" Jaja :P Jeg har kjøpt Dermalogica Special Cleansing Gel som liksom skal være så sykt god. Den var ikke gratis, så håper det stemmer. Mannen spurte hva den var så special med og hvorfor jeg trengte den.
"Vet ikke, men håper den fikser alle nuppene i ansiktet mitt."
"Er ikke det sånn hormongreier da? Du har jo på ryggen også."
"HVA!?"

Faderens dritthud. Det viser ikke til vanlig (innbiller jeg meg), men i "rett" lys er det kjempetydelig. ØHR. Små mikrokviser, på en måte. Gå vekk! Håper mannen har rett, at det er ei hormongreie. Hormoner er heftige saker.

Mat uten melk går fint. På den ene Facebook-gruppa var den en diskusjon om hvor mye folk hadde gått ned i vekt når de kuttet melk. Alle hadde gått ned tusen kg hver og måtte spise to pakker bacon til frokost. Det problemet har ikke jeg. Jeg spiser mer enn noensinne :fnise: En typisk matdag for meg tidligere var sånn:
-Iskaffe
-Proteinpudding/havregrøt/gresk yoghurt
-Iskaffe
-Middag
-Polarbrød med ost

Nå har jeg og M tidenes frokostbord hver morgen :briller2: Jeg savner grøten hennes. Det var så lett. Melk og pulver; ta-daa! Heldigvis er hun så stor nå at det går greit uten. Vi spiser tynnbrød (Polarbrød) begge to. 

I går ringte jeg sjefen og lurte på om jeg kunne gå dagtid i stedet for nattskift i en periode på grunn av M sine elendige netter. Det gikk sikkert greit, men han måtte få en mail med datoer osv, så skulle han sende den opp i systemet. Datoer er jo ikke så lett. Hvem vet når og om medisiner funker :P VEL, VEL!

Hun synes visst det er forferdelige greier å våkne. Griner hver gang. Til og med når hun blir vekket av alarmen til mannen. Tidligere har hun enten våknet og vært klar for å stå opp, eller så har hun våknet pittelitt og sovnet igjen med litt puppehjelp. Nå er det rett på grining. Hva er greia, M? På nettene klorer hun seg på det ene øret. Et par netter klorte hun seg sår og fikk små skorper. Nå er det ikke like ille, men jeg ser hun tar seg til øret av og til. Merker ingenting på dagtid. Nå må hun snart begynne å snakke!

ÅH, må innrømme at jeg savner iskaffe ganske kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

De skriver:

TINE IsKaffe Cappuccino, Mocha og Dulce er bestselgere og saneres selvfølgelig ikke ❤️ Det er dessverre en feil i artikkelen og den vil bli rettet opp i :)

Puh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sisti skrev:

 

De skriver:

TINE IsKaffe Cappuccino, Mocha og Dulce er bestselgere og saneres selvfølgelig ikke ❤️ Det er dessverre en feil i artikkelen og den vil bli rettet opp i :)

Puh! 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tenner på vei da? Eller utviklingssprang? Husker at våkning var dritt i en periode i den alderen der for oss også. 

Ta seg til øret/rive seg i øret skjer ofte i perioder her også. Aner ikke om det betyr noe. Her har han jo vært syk i noen dager nå, og nettene er et helvete. Han hyler som bare juling, men på dagen er det greit. Aner ikke om det er sykdom, tenner eller kanskje vondt i øret? Fy så hjelpesløs man føler seg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloring og kløing i/ved øret har vært ørebetennelse her, 4/4 ganger. E gråt bare om natta, på dagtid viste hun ikke tegn til å ha vondt :( Ville ha sjekket det!

Så bra de ikke slutter å selge iskaffe likevel. Den er livsviktig, faktisk.

Endret av Leviora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...