Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Som en av de som ikke har greid å knekke koden på hva du jobber med, vil jeg gjerne si at du kan godt komme med flere hint. :fnise: Husker det har vært hvertfall to ganger du har slettet i ettertid fordi det ble for lett å vite hva du jobbet med, og ble like skuffet  hver gang over at jeg var for sent ute.. :sjenert:

Godt å høre at barnehagen og spising går seg til, håper dere koser dere alene. Girls night out noen? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg har heller ikke klart å gjette noe, og det irriterer meg sååååå mye! *nysgjerrigper*

Så utrolig godt å høre at det går seg til i barnehagen. Håper du og M får kost dere alene, og at hun baker kake til deg på morsdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett morsdagsreklamen til Nivea? Tårene trilla hos denne mamman første gangen jeg så den altså:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Weebs skrev:

Åh, så herlig med en altetende unge! M er blitt mer og mer kresen. Slitsomt :P 

Send meg snapnavnet ditt (eller hva det kalles) så skal jeg legge deg til :) Men jeg får vel advare deg også. Det er ikke sykt mye spennende som skjer! Et par anonyme filtre og klaging på for lite søvn osv :fnise:

Ja, det er herlig. Men synes jeg fortjener det :laugh: fordi eldste var helt utrolig kresen og jeg bekymret meg så mye om hun fikk i seg nok. 

Jeg elsker klaging om for lite søvn! Da føler jeg meg berettiget til å kunne klage jeg også, nemlig. 

Så dere blir alene på morsdagen? Ja, da bør M bare oppføre seg eksemplarisk, la deg sove om morgenen og vekke deg med redbull og kake på sengen kl. 12 ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2018 den 20.49, Mumsy skrev:

Uups, sorry for at jeg sprer gjetord om arbeidsantrekket ditt :klaske: Personlig synes jeg det er dritkult, men meg om det :ler:

Hurra for at M vil spise mer nå, det er bra :nori:

Jeg blir også forever alone på morsdagen, min første(!!!) morsdag.. Neida jeg er jo sammen med Knerten, har fortalt han at jeg ønsker meg et hjemmelaget kort. Det kan vel ikke være så mye å be om :tongue: 

Lurer på hvordan alle ser for seg at det kule arbeidsantrekket mitt ser ut nå :fnise:

Regner egentlig med at vi begge får hjemmelagde kort på søndag. Jeg gleder meg! :biggrin:

På 8.2.2018 den 7.13, miore skrev:

Haha, jeg hadde glemt hvor irritert du var på arbeidabuksa di :fnise: Skjønner deg godt altså! Min er jo mørkeblå på strategiske steder, det er en bedre løsning ;) Jeg gjetta jo hvor du jobber en gang i tiden, men jeg lover at jeg ikke har sagt det til noen! Er liksom ikke heeelt sikker på hvem det skulle være 🤔 «Hei mannen, vet du at Weebs på internettet jobber der og der? Helt sant! :jepp: » Jeg gjetta det ikke på grunn av arbeidsantrekket da, men på grunn av, eh, faunaen :ler: 

Den buksa, ass :raven:

Mhmmm, husker at du fant det ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 9.56, Tonio skrev:

Som en av de som ikke har greid å knekke koden på hva du jobber med, vil jeg gjerne si at du kan godt komme med flere hint. :fnise: Husker det har vært hvertfall to ganger du har slettet i ettertid fordi det ble for lett å vite hva du jobbet med, og ble like skuffet  hver gang over at jeg var for sent ute.. :sjenert:

Godt å høre at barnehagen og spising går seg til, håper dere koser dere alene. Girls night out noen? :laugh:

Jeg gjør så godt jeg kan for å ikke hinte! Sorry :fnise:

På 8.2.2018 den 10.48, lille_frosk skrev:

Haha, jeg har heller ikke klart å gjette noe, og det irriterer meg sååååå mye! *nysgjerrigper*

Så utrolig godt å høre at det går seg til i barnehagen. Håper du og M får kost dere alene, og at hun baker kake til deg på morsdagen!

Åh, tipper den kaka hadde vært god! :nordvesta:

22 timer siden, Hønselouisa skrev:

Har du sett morsdagsreklamen til Nivea? Tårene trilla hos denne mamman første gangen jeg så den altså:grine:

Nei! Vet ikke om jeg vil se den heller, jeg er blitt så plagsomt følsom :unsure:

21 timer siden, Harlekin skrev:

Ja, det er herlig. Men synes jeg fortjener det :laugh: fordi eldste var helt utrolig kresen og jeg bekymret meg så mye om hun fikk i seg nok. 

Jeg elsker klaging om for lite søvn! Da føler jeg meg berettiget til å kunne klage jeg også, nemlig. 

Så dere blir alene på morsdagen? Ja, da bør M bare oppføre seg eksemplarisk, la deg sove om morgenen og vekke deg med redbull og kake på sengen kl. 12 ;) 

Sove lenge skal jeg absolutt gjøre! Ifølge planen skal hun nemlig overnatte hos mormor :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt misunnelig på alle med arbeidsklær jeg altså (bortsett fra kiwifolk kanskje). Jeg må jo faktisk drive å tenke på hva jeg må ha på meg hver dag, det er kjedelig det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dagen av friuka! Dette har vært en ekstremt effektiv uke, og jeg vil gjerne takke @Chandra som tipset om planleggeren fra Organized :nigo: Den er skikkelig fin, hjelpsom og dyr :fnise:

I dag var det meldt så fælt vær at familien reiste til fjellet i går. Litt trist, faktisk! Det gikk fra kaos og latter med seks personer rundt middagsbordet (hadde en nabogutt på besøk) til helt stilt! :ohmy: Og M er så glad i brødrene sine. Det er fantastisk. De er de eneste hun strekker armene mot når jeg holder henne. Ellers er det kun jeg som er god nok akkurat nå :tongue:

Hun går mer og mer alene, men hun skal absolutt gå så fort, så hun går på trynet hvis vi ikke står klar og tar i mot. 

I barnehagen får hun skryt for sin logiske tenking. Forstår puttekasser og den type leker raskt. Har en enorm vilje og vil gjøre alt selv. Hun kan klikke ganske kraftig hvis ikke :fnise: Nettene er akkurat like med tusen oppvåkninger. Neste friuke har jeg planer om å gjøre noe med all nattammingen. Vet ikke hva enda. Det er stressende å tenke på :P 

I går kom hun hjem med en bleie som ikke var hennes. Og vi fikk nettopp beskjed om at hun var tom for bleier selv om jeg nettopp hadde fylt på. PK forstod ikke hva som hadde skjedd. Da jeg la nye bleier i kassen hennes hadde noen stukket av med Inotyolen også :P I stedet lå det en annen rar krem oppi som det stod Anders på, eller noe sånt. Hadde det vært et navn som lignet på M sitt hadde jeg skjønt det, men hallo :tongue: Men, men. Må vel regne med litt svinn :vetikke:

For noen uker siden fortalte mamma at pappa skulle reise bort denne helgen, så hun kunne godt ha M en natt sånn at vi kunne sove litt. Jeg sa selvfølgelig "jaaa". Ingen av oss kom på at dette var helga vi to skulle være alene hjemme. Så da blir jeg faktisk HELT alene hjemme i morgen :blink: Herregud, hva skal jeg finne på? Sove som faen :hoho:

Nå er klokka blitt mye! Jeg må komme meg i gang! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god skal du være helt alene??? Wow, det høres litt digg ut. :nigo: jeg hadde nok benket meg ned i sofaen med en god serie og masse sjokolade. Og lagt meg tidlig. Og sovet på tvers i senga, bare fordi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du Weebs, jeg er sikker på at jeg har hele dagbokKG med meg når jeg sier at dette må du bare nyte!! Du får ikke lov til å gjøre masse nyttig :P:ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var meget fornuftig i går. Bestilte takeaway, lå på sofaen med pledd på meg, så på serie, spiste et par skjeer Nugatti og drakk noen glass brus :nigo: Heldigvis, for klokka elleve ringte mamma. M bare gråt :( Søren. Det gikk jo så fint da hun sov her i desember.  Hun hadde en halvannen time med klikking, men etter grøt og vann hadde hun vært fornøyd. Men i går funket ingenting. Så da sov jeg også her. 

Natta ble derfor helt vanlig. Men! Jeg fikk jo en sovemorgen siden mamma stod opp med henne klokka seks :) Så jeg er fornøyd. Jeg fikk en avslappende kveld og en avslappende morgen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så utrolig kjedelig da! Men samtidig fint at hun ringte deg. Da kan man i det minste være trygg på at det går fint så lenge du ikke hører noe. Og det hjelper alltids godt å få sove litt ekstra på morgenen, om ikke annet. Og du fikk jo leve i troa på en alenenatt i noen timer, om ikke annet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Sisti skrev:

Åå, så utrolig kjedelig da! Men samtidig fint at hun ringte deg. Da kan man i det minste være trygg på at det går fint så lenge du ikke hører noe. Og det hjelper alltids godt å få sove litt ekstra på morgenen, om ikke annet. Og du fikk jo leve i troa på en alenenatt i noen timer, om ikke annet. :nigo:

Jeg lever lenge på den kvelden der :hoho: Rart hvor mye som er blitt sinnsykt luksus etter at M kom :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at moren din ringte. Som Sisti sier, det er deilig å vite at alt er bra så lenge man ikke hører noe - og at man får høre noe om det ikke går så bra. Og alenekvelder er heeeeerlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lille_frosk skrev:

Godt at moren din ringte. Som Sisti sier, det er deilig å vite at alt er bra så lenge man ikke hører noe - og at man får høre noe om det ikke går så bra. Og alenekvelder er heeeeerlig! :strix:

Det er helt sant. Jeg trenger ikke å være bekymret for hvordan hun har det når hun er hos besteforeldrene :) Jeg har fortalt alle om den fantastiske alenekvelden min :fnise: Åh, det var skikkelig digg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er resten av familien vår kommet hjem :) M ble kjempeglad for å se brødrene igjen. Pappaen var det verre med. Han fikk ikke bære henne og hun ignorerte ham egentlig. Etter en stund ville hun leke ved siden av han, men "ikke noe kos, sa jeg!" :P Det ordner seg sikkert kjapt. Hun er blitt ekstremt mammadalt etter barnehagestart. Mormor er heller ikke verdens beste lenger. Nå er det morfar :fnise:

I dag har jeg fått to kommentarer på vekta. En som spurte om jeg trente mye for tiden, fordi jeg ser så "fit" ut. Haha! Nei, jeg er bare tynn og svak, dessverre. Skulle gjerne vært fit :P Den andre kommentaren var "neiii, så tynn du er blitt. Helt hul i kinnene!" 

Så folk har veldig ulike meninger på hvor grensen mellom fit og narkoman går :fnise: 

Jeg er begynt å psykisk forberede meg til nattavvenning :ohmy: Jeg begynner 27. februar. Tror jeg... Hvis ting går mer smooth i barnehagen o.s.v. :) Shit, ass. Tenker å ta det selv siden mannen har hatt så mange forsøk på å ha henne lengst mulig. Hun vet sikkert at han ringer til meg før eller siden :P Og som jeg leste i dagboka til Marimba, noen har måttet ta "dobbelt" avvenning når pappaen prøvde først. Og jeg tenker det holder lenge med én :tongue:

Så jeg får forberede meg på en rasende unge som bare skyver meg bort :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ett til fire hadde M party i natt. Med party mener jeg gråteparty. Usikker på hva som var i veien, men hun prøvde så hardt hun kunne å sove. La i seg tusen ulike stillinger, men alle endte med frustrert gråt. Jeg ammet og bar og trillet med vogna. Til slutt var det heldigvis amming som fungerte. Da var jeg sliten i armene :fnise: Skal begynne å trene neste uke.... Kanskje :plystre:

Mannen leverer i barnehagen i dag. Det blir første gang, håper det går greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...