Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Oioi, så spennende da. Men, så langt ser jo det veldig lovende ut? :) Du må oppdatere når du tar den siste testen du har kjøpt da :)

Jo takk, det går greit her. Murringer, ømme pupper og stinn i høyre side av magen, men tror det har med Lutinus´en å gjøre. Har vært det siden uttak. jeg er bare 5DPO (rugedag 3) så jeg har noen dager igjen å gruble og kverne på. Jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna testingen ;)

Ja, det gjør jo det.. men har vært så innstilt på at det ikke skal lykkes, så er vel bare mye hormoner og bivirkninger her i gården. . Er redd for om testene blir negative eller om det er positive også,for å være helt ærlig! Merket ikke veldig mye til lutinus de første dagene, men kjenner igjen symptomene du beskriver. Fy flate for noe dritt alså! Som om vi ivf damer ikke går gjennom nok 😣 skal holde deg oppdatert 😉 ventet med ny test til imorgen, for my sanity 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ønskebarn2017 skrev:

Ja, det gjør jo det.. men har vært så innstilt på at det ikke skal lykkes, så er vel bare mye hormoner og bivirkninger her i gården. . Er redd for om testene blir negative eller om det er positive også,for å være helt ærlig! Merket ikke veldig mye til lutinus de første dagene, men kjenner igjen symptomene du beskriver. Fy flate for noe dritt alså! Som om vi ivf damer ikke går gjennom nok 😣 skal holde deg oppdatert 😉 ventet med ny test til imorgen, for my sanity 😃

Du, vi håper på det beste. MASSE lykke til med testen i morgen!!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Du, vi håper på det beste. MASSE lykke til med testen i morgen!!! :) 

Tusen tusen takk😄 imorgen er du en dag nærmere test dato selv 😉 har du tenkt på når du skal teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 minutter siden, Ønskebarn2017 skrev:

Tusen tusen takk😄 imorgen er du en dag nærmere test dato selv 😉 har du tenkt på når du skal teste?

Altså, har mest av alt lyst til å løpe til butikken, hamstre inn en haug med tester å starte testingen I DAG!!! Men, skjønner selv at det er litt vel tidlig. Mest sannsynlig har jo ingenting rukket å feste seg enda. Eller, har det det? Nei, når kan man teste da? 10dpo? Eller, er det å for tidlig? :P

Dagen for blodprøvetaking og svar fra sykehuset er onsdag i neste uke. En ting som er sikkert er at jeg kommer til å teste før den tid. Jeg orker ikke å ta i mot en så nervepirrende telefon når jeg er på jobb. 

Endret av Chickenwings85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2017 den 20.30, Chickenwings85 skrev:

 

Altså, har mest av alt lyst til å løpe til butikken, hamstre inn en haug med tester å starte testingen I DAG!!! Men, skjønner selv at det er litt vel tidlig. Mest sannsynlig har jo ingenting rukket å feste seg enda. Eller, har det det? Nei, når kan man teste da? 10dpo? Eller, er det å for tidlig? :P

Dagen for blodprøvetaking og svar fra sykehuset er onsdag i neste uke. En ting som er sikkert er at jeg kommer til å teste før den tid. Jeg orker ikke å ta i mot en så nervepirrende telefon når jeg er på jobb. 

Det skjønner jeg! Bedre å være litt forberedt før tlf kommer.. tenker det samme 😊 jeg testet på rugedag 9, dvs +2 dager siden DPO.. har vært positiv til idag, somer offisiell testdato 😃 har hatt behov for litt fri ifra forum da dagene har vært rare med ny jobb og avslutte gammel jobb og mange hundre kroner på cB digital, som for øvrig viser stigning.. har du testet ? Hvilken dag er du på nå ? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke skal vi endelig på forsamtale på Riksen. Spent og sommerfugler i magen, endelig et lite skritt nærmere drømmen.. Lurer på hva som skjer på forsamtalen. Er det noen undersøkelser, eller er det kun informasjon og snakk ? Takker for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ønskebarn2017 skrev:

Det skjønner jeg! Bedre å være litt forberedt før tlf kommer.. tenker det samme 😊 jeg testet på rugedag 9, dvs +2 dager siden DPO.. har vært positiv til idag, somer offisiell testdato 😃 har hatt behov for litt fri ifra forum da dagene har vært rare med ny jobb og avslutte gammel jobb og mange hundre kroner på cB digital, som for øvrig viser stigning.. har du testet ? Hvilken dag er du på nå ? 😊

Gratulerer med positiv test!!! :nordvesta:

Skjønner godt at du har tatt deg litt fri fra forumet her inne, man blir jo helt oppslukt! Men så gøy med stadige positive tester da. Jeg har ikke testet enda. jeg er på Rugedag 6 (8dpo), så litt tidlig enda. Jeg er så redd for svaret og jeg har heller ikke bestemt meg helt for når jeg skal ta den første testen. 

Men, da blir det desemberbarn da? Gratulerer, glad på dine vegne <3 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, tuppelene skrev:

Neste uke skal vi endelig på forsamtale på Riksen. Spent og sommerfugler i magen, endelig et lite skritt nærmere drømmen.. Lurer på hva som skjer på forsamtalen. Er det noen undersøkelser, eller er det kun informasjon og snakk ? Takker for svar :) 

Hei. 

Da jeg var på forsamtale på Riksen så hadde jeg allerede tatt blodprøver og tester på Volvat. Men, jeg tror nok i tillegg informasjon/samtale så tar de en undersøkelse/ultralyd. Så får du vite litt om hva de tenker og planene for veien videre. Så spennende med endelig forsamtale :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tuppelene skrev:

Neste uke skal vi endelig på forsamtale på Riksen. Spent og sommerfugler i magen, endelig et lite skritt nærmere drømmen.. Lurer på hva som skjer på forsamtalen. Er det noen undersøkelser, eller er det kun informasjon og snakk ? Takker for svar :) 

Jeg var der denne uken. Hadde tatt alt av undersøkelser fra før av, men han tok en gu likevel for å se på eggstokkene. Deretter informerte legen om medisinregimet, kostnader og rutiner. Gikk ganske fort, blir oppstart i september/oktober. 

Anonymkode: 7e0df...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Hei. 

Da jeg var på forsamtale på Riksen så hadde jeg allerede tatt blodprøver og tester på Volvat. Men, jeg tror nok i tillegg informasjon/samtale så tar de en undersøkelse/ultralyd. Så får du vite litt om hva de tenker og planene for veien videre. Så spennende med endelig forsamtale :) 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var der denne uken. Hadde tatt alt av undersøkelser fra før av, men han tok en gu likevel for å se på eggstokkene. Deretter informerte legen om medisinregimet, kostnader og rutiner. Gikk ganske fort, blir oppstart i september/oktober. 

Anonymkode: 7e0df...792

Ok, takk for svar. Vi har også gjort unna alt av undersøkelser. Bare å smøre seg med tålmodighet forstår jeg.. Jammen godt det er en aktiv sommertid i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tuppelene skrev:

 

Ok, takk for svar. Vi har også gjort unna alt av undersøkelser. Bare å smøre seg med tålmodighet forstår jeg.. Jammen godt det er en aktiv sommertid i mellom.

Ja, det er det. Hilsen hun som ikke mente å være anonym over. Fikk beskjed om at dato ville bli gitt i mai da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, listefyll skrev:

Ja, det er det. Hilsen hun som ikke mente å være anonym over. Fikk beskjed om at dato ville bli gitt i mai da :)

Ok 😊 Får tro de klarer å hente seg litt inn igjen etter utviding av klinikkene da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tuppelene skrev:

 

Ok, takk for svar. Vi har også gjort unna alt av undersøkelser. Bare å smøre seg med tålmodighet forstår jeg.. Jammen godt det er en aktiv sommertid i mellom.

Jeg slenger meg med de de andre har skrevet, men når vi var på forsamtale tok også samboern ultralyd.

lang ventetid, men jeg syntes det var veldig godt å få tid for oppstart.. da ble det noe fast å forholde seg til ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi ferdige med første(og forhåpentligvis siste) fryseforsøk. Og dette blir forferdelig om det ikke går, for jeg har en SKIKKELIG god følelse. Sist, med ferskforsøk så hadde jeg en sånn "jaja, vi får se da" følelse, men denne gangen er det sånn kriblinger i magen, klarer ikke slutte å smile og har en generelt god følelse. Jeg prøver å være pessimistisk, for da blir ikke fallhøyden så stor, meen denne gangen er det vanskelig å tenke at det ikke går. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 10.42, Chickenwings85 skrev:

Gratulerer med positiv test!!! :nordvesta:

Skjønner godt at du har tatt deg litt fri fra forumet her inne, man blir jo helt oppslukt! Men så gøy med stadige positive tester da. Jeg har ikke testet enda. jeg er på Rugedag 6 (8dpo), så litt tidlig enda. Jeg er så redd for svaret og jeg har heller ikke bestemt meg helt for når jeg skal ta den første testen. 

Men, da blir det desemberbarn da? Gratulerer, glad på dine vegne <3 

Hei. Tusen takk for det. Har fått termin 10.Desember. har enda ikke greid å spørre fastlegen om blodprøver som jeg tok sist uke. Tror jeg fornekter det litt, uten å skjønne hvorfor. Tror det er enklere enn å innse alt som kan gå galt osv. Hvordan går det med deg @Chickenwings85 ? Hvilken dag er du på nå ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er ny her. Vi skal ha IVF med egguttak i starten av juni. Så nå bare venter jeg på aprilmensen, skal begynne med nesespray og sprøytene da. Første forsøket vårt, har lest at sjangsene er helt nede i 20% sjangse ved PGD IVF så jeg prøver å forholde meg nøytralt positiv. Er spent på hvordan jeg kommer til å reagere på hormonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ønskebarn2017 skrev:

Hei. Tusen takk for det. Har fått termin 10.Desember. har enda ikke greid å spørre fastlegen om blodprøver som jeg tok sist uke. Tror jeg fornekter det litt, uten å skjønne hvorfor. Tror det er enklere enn å innse alt som kan gå galt osv. Hvordan går det med deg @Chickenwings85 ? Hvilken dag er du på nå ?

Ååå, termin 10.desember. Tenk på det da 😊  Det er sikkert en litt nervepirrende periode, selv med positiv test. Jeg skal teste i morgen. Har liten tro på positiv test kjenner jeg nå. Ingen symptomer på noe som helst. Er 12dpo i dag forresten. 

Du er så heldig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Melder meg inn her, med uttak i morgen! Gruer meg skikkelig! Dette er vårt første uttak, og skal gjennomføres med ICSI. 

Noen som har noen beroligende ord til i morgen ? Redd det skal gjøre kjempevondt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første innlegg her :D

Skal til forsamtale i Haugesund nå i slutten av April.

Andre som hører til Haugesund som akkurat har vært på forsamtale, hvor lang tid tok det før dere fikk starte opp?

Krysser fingrene for at vi ikke må vente til etter sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 20.18, Chickenwings85 skrev:

Ååå, termin 10.desember. Tenk på det da 😊  Det er sikkert en litt nervepirrende periode, selv med positiv test. Jeg skal teste i morgen. Har liten tro på positiv test kjenner jeg nå. Ingen symptomer på noe som helst. Er 12dpo i dag forresten. 

Du er så heldig 😊

Hei @Chickenwings85 Hvordan går det med deg og prosessen ? Har vært stille men prøver å følge med.Husker at vi begge har problemer med egglederne og at du skulle hat uttak i Mars? Jeg har uttak slutt mai og skal i gang med nesespray om et par uker. Er overhodet ikke nervøs for selve inngrepet , men er så nervøs for å ikke bli gravid at jeg er langt nede emosjonelt allerede . Håper inderlig på masse positive graviditets tester her inne så jeg får litt håp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...