Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på uttak. To egg ut! Håper på en positiv tlf i morgen. Formen er som så, men trodde den skule være verre. Merker kanskje mer etter at alle medisiner er ute av kroppen. Hvordan har formen og smerten vært hos dere andre som har hatt uttak? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Barneønske90 skrev:

Da har jeg vært på uttak. To egg ut! Håper på en positiv tlf i morgen. Formen er som så, men trodde den skule være verre. Merker kanskje mer etter at alle medisiner er ute av kroppen. Hvordan har formen og smerten vært hos dere andre som har hatt uttak? 

Krysser fingrene for to befruktede egg i morgen :) Selv var jeg litt slapp i formen og det var litt ubehag, men gikk over etter halvannen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, tuppelene skrev:

Krysser fingrene for to befruktede egg i morgen :) Selv var jeg litt slapp i formen og det var litt ubehag, men gikk over etter halvannen dag.

Har fått telefon fra laboratoriet. 1 egg er blitt befruktet, så da blir det innsett i morgen :) Glede meg til å endelig bli ruger. Jeg fikk beskjed at de anbefaler at trening reduseres til gåturer. Har noen andre fått beskjed om det? Jeg er selv rastløst og vant til å trene flere ganger i uken. Kjenner at det kan bli en utfordring om jeg føler meg i fin form.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Barneønske90 skrev:

Har fått telefon fra laboratoriet. 1 egg er blitt befruktet, så da blir det innsett i morgen :) Glede meg til å endelig bli ruger. Jeg fikk beskjed at de anbefaler at trening reduseres til gåturer. Har noen andre fått beskjed om det? Jeg er selv rastløst og vant til å trene flere ganger i uken. Kjenner at det kan bli en utfordring om jeg føler meg i fin form.  

Da krysser vi fingrene for at det er gullegget! Fikk beskjed om lettere trening, ikke jogge, hoppe og sprette. Men lett styrke, spinn og gå tur. Gikk bare små turer morgen og kveld når jeg tok crinone. Var så trøtt etter ent arbeidsdag at jeg ikke orket mer😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Barneønske90 skrev:

Har fått telefon fra laboratoriet. 1 egg er blitt befruktet, så da blir det innsett i morgen :) Glede meg til å endelig bli ruger. Jeg fikk beskjed at de anbefaler at trening reduseres til gåturer. Har noen andre fått beskjed om det? Jeg er selv rastløst og vant til å trene flere ganger i uken. Kjenner at det kan bli en utfordring om jeg føler meg i fin form.  

Treningsbegrensningen på løp/hoppebevegelser er på grunn av faren for eggstokktorsjon ved for mye hopp og sprett - eggstokkene er jo gjerne rimelig store etter en stimuleringsrunde. Nå er det ikke sikkert det er så galt for din del siden du ikke fikk ut så fryktelig mange egg, men du bør ta det litt rolig de første dagene i alle fall :) Jeg har stort sett begynt å løpe igjen etter en ukes tid, men tatt det litt på feelingen. Hvis det kjennes ut som om det "duver" inni der er det jo et tegn på at det kan være greit å vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, miore skrev:

Treningsbegrensningen på løp/hoppebevegelser er på grunn av faren for eggstokktorsjon ved for mye hopp og sprett - eggstokkene er jo gjerne rimelig store etter en stimuleringsrunde. Nå er det ikke sikkert det er så galt for din del siden du ikke fikk ut så fryktelig mange egg, men du bør ta det litt rolig de første dagene i alle fall :) Jeg har stort sett begynt å løpe igjen etter en ukes tid, men tatt det litt på feelingen. Hvis det kjennes ut som om det "duver" inni der er det jo et tegn på at det kan være greit å vente litt til.

Vært ute på luftetur med hunden nå og han går i et greit raskt tempo. Kjenner godt at eggstokkene er ekstra store, så tror nok løping må ventes med. Har innstilt meg på å måtte ta det litt mer med ro de nærmeste ukene. Men noe form for mosjon annen en gå håper jeg at jeg kan. Kjenner det fort på humøret når jeg ikke får utløp for energien min. Men helsa først og vil ikke gjøre noe for å ødelegge heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg godt igang med første forsøk. Var på første ul på st.olav på mandag. Har vært akkurat under kravet om vekt, men desverre lagt på meg nesten 3 kg etter oppstart av sprøyter.. noen med samme erfaring? Virker som det er mye væske.. skoene er trange.

Legen sa at hun anbefalte totalfrys, men når jeg ble veldig lei meg sa hun at vi kunne sette inn denne runden likevell. Veier nå 2 kg over bmigrensen på 32. Heldigvis får vi et forsøk nå før jul. Hvis det ikke er vellykket må jeg mer ned i vekt før neste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man veid på flere ganger etter første samtaletime? Jeg var under bmi, men såå redd for og legge på meg sånn at alt blir avbrutt. Jeg skal begynne på nesespray nå om ett par uker.. 

Anonymkode: 6b757...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Gullegg skrev:

Jeg har en BMI på 30 ca, jeg satt inn egg 17 november og er idag gravid med en liten en ♡

Jeg har blitt gravid to ganger tidligere med en annen mann. Da med mye høyere bmi. Så håper på at det går bra denne gangen også👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir man veid på flere ganger etter første samtaletime? Jeg var under bmi, men såå redd for og legge på meg sånn at alt blir avbrutt. Jeg skal begynne på nesespray nå om ett par uker.. 

Anonymkode: 6b757...f56

Jeg ble veid på forsamtalen, og så igjen på første ultralyd etter oppstart på sprøyter. Fikk ikke starte før jeg var under bmikravet, så måtte ned 10 kg. Kanskje derfor de veide meg igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Gullegg skrev:

Kan jeg spørre hvor mye du veide/høyde?

Selvfølgelig :-) Jeg er 180 cm, veide 115 på første samtale. Nå veide jeg 104 før jeg startet på sprøytene. 107 på ul på mandag. Kravet fra stolav var under 105 kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble en stor skuffelse. Hadde uttak, men det var ingen egg der. Fordi jeg hadde satt eggløsningssprøyta en dag for seint.. Kjempetrist, men de sa det ikke var første gang dette hadde skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen prøvere her som tidligere har tatt en provosert abort?:( .. jeg er i den situasjonen, tok det for mange år siden..

Anonymkode: 8cd81...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nyher17 skrev:

Denne uken så vi et lite vesen med et bankende hjerte 💓

Hvor langt på vei? Jeg skal se rett før jul. Er då 7 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nyher17 skrev:

Denne uken så vi et lite vesen med et bankende hjerte 💓

Aww💜 Gratulerer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...