Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Flaut! Så dekker hun seg bare til med å dra ned genseren litt.. Hun ser veldig ukomfortabel ut der hun ligger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Flaut! Så dekker hun seg bare til med å dra ned genseren litt.. Hun ser veldig ukomfortabel ut der hun ligger

Nå er vel ikke en slik undersøkelse særlig behagelig heller

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Flaut! Så dekker hun seg bare til med å dra ned genseren litt.. Hun ser veldig ukomfortabel ut der hun ligger

Flaut? Flaut? Virkelig?

Dette er realiteten til mange kvinner. Hvem føler seg ikke litt ukomfortabel der du ligger på display i fødestilling? Spesielt for Juliannes del, som kanskje samtidig forbereder seg på dårlige nyheter?

Nå har Julianne bestemt seg for å være åpen om HELE prosessen bak det å få barn. Ikke et polert bilde hvor alt er lett og naturlig, slik man får i trynet på andre blogger. Her er det mensen, spermkvalitet og prober opp i underlivet. Og vet du hva? Det er naturlig, det og. Vi må lære oss å snakke om ting. Ved å påpeke hvor flaut alt er, bidrar til å sette prosesser som dette i dårlig lys. 

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Milio skrev:

Flaut? Flaut? Virkelig?

Dette er realiteten til mange kvinner. Hvem føler seg ikke litt ukomfortabel der du ligger på display i fødestilling? Spesielt for Juliannes del, som kanskje samtidig forbereder seg på dårlige nyheter?

Nå har Julianne bestemt seg for å være åpen om HELE prosessen bak det å få barn. Ikke et polert bilde hvor alt er lett og naturlig, slik man får i trynet på andre blogger. Her er det mensen, spermkvalitet og prober opp i underlivet. Og vet du hva? Det er naturlig, det og. Vi må lære oss å snakke om ting. Ved å påpeke hvor flaut alt er, bidrar til å sette prosesser som dette i dårlig lys. 

Du har misforstått meg. Som du selv sier - dette er en ukomfertabel undersøkelse, så hvorfor brette det ut på denne måten? Hvorfor måtte bildet bli tatt i akkurat den vinkelen? Hadde det ikke holdt med å ta bilde av skjermen feks? Bildet er alt for privat for å deles, er min mening. Hun kan brette ut i det vide og brede, men akkurat det bildet der syns jeg ikke noe om. Hadde hun hatt noe foran bena, ja grei, men nå føler jeg at jeg nesten ser hele skrittet hennes

12 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nå er vel ikke en slik undersøkelse særlig behagelig heller

Nei, nettopp så hvorfor legge ut bilde av deg selv i en så sårbar situasjon? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MintyBreeze skrev:

Du har misforstått meg. Som du selv sier - dette er en ukomfertabel undersøkelse, så hvorfor brette det ut på denne måten? Hvorfor måtte bildet bli tatt i akkurat den vinkelen? Hadde det ikke holdt med å ta bilde av skjermen feks? Bildet er alt for privat for å deles, er min mening. Hun kan brette ut i det vide og brede, men akkurat det bildet der syns jeg ikke noe om. Hadde hun hatt noe foran bena, ja grei, men nå føler jeg at jeg nesten ser hele skrittet hennes

Nei, nettopp så hvorfor legge ut bilde av deg selv i en så sårbar situasjon? 

I en verden der fokus er på alt som er "perfekt" så trenger vi det. Alt er ikke perfekt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gjesten29 skrev:

I en verden der fokus er på alt som er "perfekt" så trenger vi det. Alt er ikke perfekt.

Så verden blir mindre perfekt av vinkelen bildet er tatt i? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Så verden blir mindre perfekt av vinkelen bildet er tatt i? 

hahahaha:) synes det er tøft gjort uansett :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gjesten29 skrev:

hahahaha:) synes det er tøft gjort uansett :):)

Tøft å dele bilde av deg selv i en såpass sårbar situasjon eller hva er tøft gjort? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MintyBreeze skrev:

Tøft å dele bilde av deg selv i en såpass sårbar situasjon eller hva er tøft gjort? 

Hvorfor skal jeg svare deg når du er ute etter og provosere? jeg har min mening, folk får gjøre som de vil, deres liv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Du har misforstått meg. Som du selv sier - dette er en ukomfertabel undersøkelse, så hvorfor brette det ut på denne måten? Hvorfor måtte bildet bli tatt i akkurat den vinkelen? Hadde det ikke holdt med å ta bilde av skjermen feks? Bildet er alt for privat for å deles, er min mening. Hun kan brette ut i det vide og brede, men akkurat det bildet der syns jeg ikke noe om. Hadde hun hatt noe foran bena, ja grei, men nå føler jeg at jeg nesten ser hele skrittet hennes

Nei, nettopp så hvorfor legge ut bilde av deg selv i en så sårbar situasjon? 

Det var ikke det du sa. Du sa det var flaut.

At du nå utdyper hva du egentlig mente er greit nok, for jeg ser poenget ditt og jeg er enig i noe av det du sier. Uansett, så er det rimelig dårlig at man ikke kan si det fra starten av, enn å sparke på Julianne. Dette gjelder forøvrig mange her. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Tøft å dele bilde av deg selv i en såpass sårbar situasjon eller hva er tøft gjort? 

Tøft å bryte med tabubelagte temaer, regner jeg med. Godt eksempel er jo reaksjonene her.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, O.G. skrev:

Du, det der var sprengt.

Altså, jeg er helt for å bryte tabuer, og ikke minst ufarliggjøre. Men det er noe med å finne en balanse. Det blogginnlegget hadde gjort seg helt fint uten det siste bildet.

Endret av lunalee
skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, lunalee skrev:

Altså, jeg er helt for å bryter tabuer, og ikke minst ufarliggjøre. Men det er noe med å finne en balanse. Det blogginnlegget hadde gjort seg helt fint uten det siste bildet.

Enig, hun brøt en grense og ble bare brysom og vulgær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Milio skrev:

Tøft å bryte med tabubelagte temaer, regner jeg med. Godt eksempel er jo reaksjonene her.

Innvendig ultralyd er ikke et tabubelagt tema. Derimot er det ganske privat.

Det snakkes åpent om uten hverken blygsel eller skam i de fleste kretser, men man tar ikke bilder..

(Spesielt av bloggeren å lage debatt rundt toppløshet under fanen av at bryster er private, for så å utlevere seg selv totalt uten filter 6 mnd senere..)

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da. Ja ja. Ikke behagelig ihvertfall, og ikke noe jeg ville latt hele verden se. En stav oppi fjåsa.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener også at brystvortene ikke burde synes under blusen... Bare til orientering til de som synes hun er flink til å bryte tabuer!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lunalee skrev:

Noen som har sett de siste bildene...? ;)
Jeg er veldig for åpenhet rundt ufrivillig barnløshet, og forsåvidt hele sannheten rundt det. Men et bilde hvor hun har ultralydproben opp i underlivet blir litt vel for meg! :P

http://pilotfrue.blogg.no/1485199070_dette_fant_vi_ut_p_ul.html

Åpenhet er fint, men alt har sin greense, og her ble den grensen tråkket ettertrykkelig over, spør du meg.

Meneh...hva kan man forvente? Jeg vet også hvilke sexleketøy hun har i nattbordskuffen sin. Foreløpig har jeg heldigvis vært forskånet fra å se dem oppi underlivet hennes, men jeg innser at vi ikke kan være sikre på at vi aldri kommer til å få se det. Sex er jo den naturligste ting i verden, eller hva?

35 minutter siden, Milio skrev:

Tøft å bryte med tabubelagte temaer, regner jeg med. Godt eksempel er jo reaksjonene her.

Hvilket tema er tabubelagt her? :klo: Jeg kan ikke si jeg har sett at ufrivillig barnløshet og fertilitetsbehandling er så tabubelagt. Jeg synes folk tvert imot er flinke til å være åpne om det. Det er jo ikke temaet i seg selv folk reagerer på, men at hun må dokumentere alt med bilder. Hun stiller seg selv i en veldig sårbar situasjon ved å blottlegge alt på den måten hun gjør, og hun kan komme til å angre på det i ettertid. Det hun legger ut på nettet blir der, og kan også misbrukes. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lunalee skrev:

Noen som har sett de siste bildene...? ;)
Jeg er veldig for åpenhet rundt ufrivillig barnløshet, og forsåvidt hele sannheten rundt det. Men et bilde hvor hun har ultralydproben opp i underlivet blir litt vel for meg! :P

http://pilotfrue.blogg.no/1485199070_dette_fant_vi_ut_p_ul.html

Nei, det har jeg heldigvis ikke sett, for den bloggen har jeg sluttet å gå inn på. For når jeg gjør det blir jeg bare fryktelig irritert over at det er i ferd med å gå nedenom og hjem med verden, og det i turbofart. Den dama er fullstendig blottet for selvinnsikt og fremstår som en utrolig naiv wannabe vestkantfrue med ekstremt lavt kunnskapsnivå.  Derfor, takk for at du opplyser meg om hva hun har funnet på nå. ;) Ligge der med ultralyden opp i .... tja. Det er jo HELT naturlig. Alt med kropp, bortsett fra å amme offentlig og gå  uten bh, er HELT NATURLIG. "Se - her  sitter jeg og tisser på en graviditetstest, dette ønsker jeg å vise mine kjære lesere, i tilfelle dere ikke visste at man satt på do når man tisser på en pinne."

Har tisset på pinne jeg også, men gadd ikke å bli sittende på do med buksa på knærne mens jeg ventet på resultatet. Resultatet dukker opp på sticken selv om man har reist seg opp fra toalettet også. Men kan jo hende hun hadde tenkt å tisse på flere.

Og denne gang "bli med inn - se- dette gjør de med ultralydproben". Hjælp. Ja da. Takk for at du deler, pilotfrue, sånn for opplysningens skyld.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...