Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Det var flåsete svart. 

Etter to runder med prøving, følte jeg meg metta på info fra den kanten. Det har heller ikke vært nødvendig for meg å klikke inn på bloggen eller IG, mens det sto på. Det holder for meg å vite om hun er gravid eller ikke. Det er vel også de fleste av følgerne tenker. Jeg ser at hun ikke er på 1.plass på blogglisten lenger. Det sier jo sitt. 

 

Enig. Ja, jeg var nysgjerrig på om hun fikk positiv test, det skal jeg innrømme. Men prosessen før og etter er meg helt uinteressant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Det var flåsete svart. 

Etter to runder med prøving, følte jeg meg metta på info fra den kanten. Det har heller ikke vært nødvendig for meg å klikke inn på bloggen eller IG, mens det sto på. Det holder for meg å vite om hun er gravid eller ikke. Det er vel også de fleste av følgerne tenker. Jeg ser at hun ikke er på 1.plass på blogglisten lenger. Det sier jo sitt. 

 

Hun ligger over alle de andre toppbloggerne med nesten 28.000 klikk. De to som ligger over henne er bare flyktige bloggere som fikk flest klikk akkurat i går pga et enkelt innlegg som sannsynligvis ble delt flittig på FB. Sånne bloggere daler vanligvis veldig fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... er det i morgen som er den store dagen? Er ikke det 14 dager etter egginnsett, som var den 11?. Krysser fingre og tær for at det går pilotfruens vei denne gangen. Alle gode ting er tre :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjørte tilfeldigvis akkurat forbi meg med bilen sin, og begge to så utrolig blide ut - ikke sånn mitt oppsyn pleier å være rett etter et negativt forsøk, i alle fall. Det kan selvfølgelig hende at de bare snakket om noe hyggelig akkurat da :) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
På 21.4.2017 den 22.48, Sirkustjukk skrev:

Lukka profil rett før en stor hendelse= flere følgere= flere penger i (felles)kassa.

Jeg mener bestemt han hadde noen instagrambilder i påska med skibriller som var hashtaget "annonse" (noen som følger og kan bekrefte?) så sikkert greit å spe på pilotlønna med litt reklameinntekter🙄

Har piloter så dårlig lønn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Har piloter så dårlig lønn da?

Han er kaptein nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X
18 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Hva er det kontra å være pilot?

Pilot er bare et uformelt ord for flyger, og kaptein er vel mer en difinisjon på hvilken rang/stilling han har i cockpiten. Men i grunn ingen forskjell av betydning for oss lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattehviskeren skrev:

Hva er det kontra å være pilot?

Siden det var snakk om lønn.. Jeg vil tro lønnen er litt bedre, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Riskrem skrev:

I dag er vel den store dagen eller hur? Håper hun annonserer resultatet snart. 

Spennende! Håper det går bra!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
1 time siden, Riskrem skrev:

I dag er vel den store dagen eller hur? Håper hun annonserer resultatet snart. 

Dukker helt sikkert opp et annonseinnlegg i stedet siden hun vet at folk stadig er inne for å sjekke.

(og jeg håper naturligvis de har fått gode nyheter, jeg bare synes hun er litt kalkulerende til tider)

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er alt "timet og tilrettelagt". Begge de andre gangene har det vært nøye planlagt for klikk, så regner med det er det samme nå og. (Har ikke klikket inn for å sjekke selv,men "vet" jo hvordan hun er...) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mest sannsynlig venter de lengst mulig med å annonsere det slik at de kan få masse klikk mens de venter. Tipper det kommer et reklame innlegg i dag mens "alle" venter. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ivertfall lært. Hvorfor klikke seg inn når man uansett får vite det her. Hun får ikke et eneste klikk av meg.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe hun er gravid og klarer å beholde denne gangen, for det her begynn er å bli det lengste svangerskapet jeg har observert hos den menneskelige hunnen. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de venter litt med å oppdatere. Og jeg håper at det 3. forsøket funket for dem! Uansett hva man synes om disse to generelt, så er det jo ingen som fortjener å oppleve det de to har opplevd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...