Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Altså, det at pilotmannen får plumpet leppene sine, det må være noe av det minst sexy jeg noen gang har sett! Hva skjer med denne verdenen..?! :o

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Foya skrev:

Det kommer vel an på om hun reklamerer for alkoholen eller ikke? Det er ikke ulovlig å vise eller skrive om alkohol så lenge det ikke er reklame. Men om hun reklamerer for det er det et problem.

Nei, ifølge loven om alkoholreklame, som finnes i alkoholloven § 9-2, er det forbudt å ha alkoholholdig drikke i reklame. Legger ved lenker til lignende sak, der Caroline Berg Eriksen fikk brev fra Helsedirektoratet om brudd på alkoholloven:

Pilotfrue bryter altså alkoholloven i blogginnlegget: https://imgur.com/a/zdkLe8M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
2 timer siden, Asti skrev:

Nei, ifølge loven om alkoholreklame, som finnes i alkoholloven § 9-2, er det forbudt å ha alkoholholdig drikke i reklame. Legger ved lenker til lignende sak, der Caroline Berg Eriksen fikk brev fra Helsedirektoratet om brudd på alkoholloven:

Pilotfrue bryter altså alkoholloven i blogginnlegget: https://imgur.com/a/zdkLe8M

Det betyr vel at hun kommer til å få et tilsvarende brev? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke skjønner den der faktureringa..? 

Han fakturerer henne for hans tid,hun betaler han, som igjen går til de to..??

Hæ?!:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Bare jeg som ikke skjønner den der faktureringa..? 

Han fakturerer henne for hans tid,hun betaler han, som igjen går til de to..??

Hæ?!:bond:

Kan ha noe med pensjonsopptjening å gjøre :-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inntjeningen fra bloggen går vel til et AS? Så tar hun ut noe til lønn? 

Kanskje det er fordeler om han også tar ut lønn, og ikke alt faller på en person?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt til å gå på boksignering i Asker eller Sandvika i morgen? Kanskje jeg tar turen. Jeg synes det hadde vært gøy å se henne i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 9.39, Gresshoppa skrev:

Altså, det at pilotmannen får plumpet leppene sine, det må være noe av det minst sexy jeg noen gang har sett! Hva skjer med denne verdenen..?! :o

What??? Er det sant? 😵

Ja da har jeg lest litt bakover og jaggu er det sant. Har aldri hørt om en heterofil mann som forstørrer leppa! Trodde liksom ikke det var et alternativ i det HELE tatt. Hadde mannen min følt seg mobbet til å fylle opp leppene så vet jeg ikke om jeg noen gang hadde slutta å le. Beklager ufølsomheten, men dette klarer jeg ikke ta på alvor...

Finnes det noe mer uatraktivt enn en mann som er usikker på sitt eget utseende?? 

Endret av My <3
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 9.39, Gresshoppa skrev:

Altså, det at pilotmannen får plumpet leppene sine, det må være noe av det minst sexy jeg noen gang har sett! Hva skjer med denne verdenen..?! :o

Han var jo så allright som han var før denne galskapen ble sprøytet inn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror disse blogger-mennene blir veldig påvirket av virkeligheten til damene/konene sine. Hadde det ikke vært for konas blogg, så hadde nok ikke dette vært noe tema for han. Men jeg forstår ikke poenget med å gå ut med det. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lignet på min store skuespillerhelt, danske Jesper Christensen. Nå minner han mer og mer om David Beckham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Han lignet på min store skuespillerhelt, danske Jesper Christensen. Nå minner han mer og mer om David Beckham.

Nei. Han ligner ikke på Beckham. 😂

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nei. Han ligner ikke på Beckham. 😂

Han prøver i hvert fall.. Kanskje?

Når jeg sier minner om mener jeg ikke at han likner på en prikk, mer at han er jålete.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nok om det. 

Virket ikke som om boksigneringene i dag ble en suksess i følge snappen hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke markedet er så stort for ei slik bok, de som har vansker med å bli gravid for hjelp av dyktige fagfolk, ei slik bok gir jo egentlig ingen hjelp. Boka er  bare en historie om ei som hadde noen prøverørsforsøk før spiren satt der.

Endret av Oppland
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gunvald skrev:

Jeg tror disse blogger-mennene blir veldig påvirket av virkeligheten til damene/konene sine. Hadde det ikke vært for konas blogg, så hadde nok ikke dette vært noe tema for han. Men jeg forstår ikke poenget med å gå ut med det. 

Det var etter at Ulrik ble sammen med Julianne at han fikk utført hårtransplantasjon, noe som ble behørig dokumentert på bloggen. Tror en del menn (dog selvfølgelig ikke alle!) kjenner litt på det dersom de finner seg en såpass mye yngre kone. Men det er klart man farges av den man er sammen med. Julianne har vært åpen om botox-injeksjoner siden hun var 18 år. Det var tydeligvis ikke vanskelig å pense Ulrik inn på samme sporet. Dessverre.

Mitt håp er at paret modnes når de blir foreldre og skjønner at det finnes viktigere ting i livet enn restylane og Luis Vuitton. Hun drifter en populær blogg og det er ikke heldig å normalisere "forebyggende botox-injeksjoner" og "dersom jeg er misfornøyd med kroppen etter svangerskapet så bare fikser jeg på det", jamfør:

https://imgur.com/iyNMiqZ

Endret av Ultiva
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...